×

فرم سفارت امریکا

افرادی که متقاضی سفر به آمریکا  هستند بر اساس هدف خود،مستلزم دریافت ویزای آمریکا خواهند بود. اولین گامی که برای دریافت ویزا لازم است دریافت وقت از سفارت آمریکا می باشد. همه افرادی که قصد درخواست انواع ویزای غیر مهاجرتی آمریکا را دارند، برای دریافت وقت از سفارت این کشور می بایست بارکد و کد تاییدیه ای که زمان ثبت نام اینترنتی و تکمیل اپلیکیشن فرم دریافت کرده اند را ارائه نمایند.لازم به ذکر است به دلیل قطع رابطه کنسولی بین دو کشور می بایست قبل از تکمیل این اپلیکیش فرم به کشور مورد نظر خود برای مراجعه به سفارت اقدام نمایند.

فرم Ds-160 سفارت آمریکا  

یکی از مراحل اصلی در درخواست آنلاین وقت سفارت، پر کردن فرم Ds-160 سفارت آمریکا  ودریافت ویزاهای موقت و نوع K آمریکا است . لازم به ذکر است که  تکمیل فرم Ds-160 نیازمند مدارک، اطلاعات و مراحل مختلفی می باشد که عدم شناخت کافی در این زمینه ممکن است باعث از دست رفتن وقت و هزینه شما شود.فرم DS-مجموعه ای از اطلاعات شخصی شما می باشد که به نوعی ابتدایی ترین مرحله برای سنجش شما در سفارت آمریکا محسوب می شود.همه ی اطلاعات فرم DS-160 می بایست کاملا درست و صادقانه پر گردد چرا که عدم تطابق یا هر گونه اشتباهیی موجب رد شدن درخواست شما خواهد شد.

فرم Ds-160 سفارت آمریکا  

قبل از تکمیل فرم ds 160 به موارد زیر توجه نمایید:

•    همه ی پاسخ ها باید به صورت انگلیسی نوشته شود.
•    تمام زمانی که برای پاسخ به سوالات در نظر گرفته شده تنها 20 دقیقه می باشد .چنانچه پروسه جواب دادن طولانی تر شود اطلاعات صفحه جاری منقضی می گردد و تنها این صفحه از اطلاعات شما از بین می رود.
•    لازم به ذکر است شما می توانید فرم درخواست ارسال نشده را از Applicant ID که در بالا و گوشه سمت راست فرم مشاهده می نمایید و گزینه Retrieve Application، مجددا درخواست بازیابی دهید. دقت کنید مدت زمان بازیابی برای شما نهایتا تا  30 روز پس از تکمیل فرم انجام می گیرد.به عبارتی در صورت عدم ارسال فرم (Submit) بعد از 30 روز فرم و Applicant ID شما منقضی می گردد.
•    چنانچه که قصد دارید فرم مورد نظر خود را پس از گذشت 30 روز تکمیل کنید، در جهت  جلوگیری از، از دست رفتن اطلاعات ثبت شده در فرم، در آخرین صفحه فرم گزینه Save را انتخاب کنید تا بتوانید Application را به روی کامپیوتر خود ذخیره کنید.
•    همه ی فرم ها و مدارک لازم همچون پاسپورت، شماره SEVIS ID و … را زمان تکمیل فرم به همراه داشته باشید.
•    اطلاعات را با دقت تمام پر کنید و در هر مرحله اطلاعات وارد شده را روی کامپیوتر ذخیره کنید.
•    در نهایت یک نسخه از صفحه تائیدیه تکمیل فرم را به ایمیل خود بفرستید.

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر