×

راهنمای سفر به شهر بارسلون

اینجاد هستید : راهنمای سفر به اروپا  »  راهنمای سفر به اسپانیا »راهنمای سفر به شهر بارسلون

در اینجا به بررسی جنبه های متفاوت از شهر بارسلون به منظور آمادگی قبل از سفر با تور بارسلون می اندازیم. حال به بررسی جاهای دیدنی بارسلون، کلیساهای بارسلون، ساحل نووا ایکاریا، لاس رامبلز، ساگرادا فامیلیا و غیره  می پردازیم.

Image

جاهای دیدنی بارسلون

کلیسای جامع بارسلونا که به طور کامل با نام رسمی کلیسای جامع صلیب مقدس و سنت اولالیا شناخته می شود، به نام قدیس حامی شهر، گفته می شود که ریشه در قرن سیزدهم تا چهاردهم دارد. با ارائه طرحی گوتیک، یکی از مهم ترین و بزرگترین کلیساهای کاتالونیا به حساب می آید. با 9 یورو وارد کلیسای جامع شوید و جزئیات طلایی قطعات محراب، نقاشی های دقیق از مصائب مسیح، "صندلی قلب" که گروه کر در آن قرار دارد و صندلی بلندی که کشیش در آن نشسته است را جذب کنید. در نهایت، به آرامی از کنار شیشه های رنگی عبور کنید و تصاویر آنها را درک کنید.

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

کلیساهای بارسلون

بارسلونا که به خاطر آفتاب، سواحل و فرهنگش شناخته شده است، یک مقصد گردشگری محبوب است که چیزهای زیادی برای ارائه دارد. بارسلونا خانه بسیاری از هنرمندان اسپانیایی است که مملو از شاهکارهای شگفت انگیز است، چه نقاشی، چه موسیقی و چه معماری. مطمئناً مهارت معماران بارسلون در همه جا قابل مشاهده است و وقتی صحبت از کلیساهای شهر می شود، زیبایی کمتری مشهود نیست.

ساحل نووا ایکاریا

ساحل نووا ایکاریا انتخاب خوبی برای خانواده ها و کسانی است که به دنبال تجربه ساحلی آرام تر هستند. ساحل دارای دوش، غریق غریق، حمام و چتر برای اجاره است. فراموش نکنید که محافظ آفتاب به همراه داشته باشید، زیرا سایه طبیعی زیادی در ساحل وجود ندارد.

لاس رامبلز

قلب تپنده شهر برای برخی، تله شنیع توریستی برای برخی دیگر، بلوار لاس رامبلز نه تنها شهر قدیمی را به دو قسمت تقسیم می کند، بلکه افکار عمومی را نیز قطبی می کند. فدریکو گارسیا لورکا، شاعر، با توجه به ویژگی‌های مثبت آن، زمانی این خیابان نمادین را به عنوان «یک خیابان در جهان که نمی‌خواستم به پایان برسانم» توصیف کرد، و هنوز هم چیزهای زیادی برای توجیه ستایش شاعر اسپانیایی، به‌ویژه حال و هوای پاریسین، ایجاد شده توسط کافه‌های فضای باز و ستون‌های درختان باریک، و هنرمندان نمایش بازیگوش و فضای کارناوال پرهیاهو این خیابان 1.2 کیلومتری.

ساگرادا فامیلیا

ایجاد و ساخت ساگرادا فامیلیا یک تاریخ زنده است. جوزپ ماریا بوکابلا، کتاب‌فروش محلی می‌خواست یک معبد کفاره‌ای بسازد که به خانواده مقدس تقدیم شود. با این حال، به دلیل اختلافات متعدد با بوکابلا، آنتونی گائودی این وظیفه را بر عهده گرفت. گائودی طرحی نوآورانه را در نظر گرفت که مرزهای همه سبک های معماری شناخته شده را جابجا کرد. هدف اولیه گائودی ساخت کلیسایی با نماهایی بود که سه مرحله از زندگی عیسی مسیح را برجسته می کرد: میلاد مسیح، مصائب و شکوه. چشم انداز معمار این بود که نمادهای ارگانیک را در معماری، شیشه های رنگی و عناصر طراحی به منظور بیان داستان عیسی و همچنین برجسته کردن برخی از تاریخ های کلیدی کتاب مقدس بگنجاند.

کاسا بتلو

از سال 1860، زمانی که یک طرح شهری بلندپروازانه در بارسلونا معروف به طرح  Cerdàتصویب شد، پسئو د گراسیا به ستون فقرات شهر تبدیل شد و مهم‌ترین خانواده‌های آن شروع به ایجاد خانه در اینجا کردند. به این ترتیب، در قرن نوزدهم، خیابان به تفرجگاه عابران پیاده و کالسکه‌های اسبی تبدیل شد و از قرن بیستم به خیابان اصلی اتومبیل‌ها تبدیل شد.

کازامیلا

کازا میلا به سبک هنر نو ساخته شده است. این سبک از هنر و معماری است که اشکال تزئینی زنده را در بر می گیرد و منحنی ها را به خطوط مستقیم ترجیح می دهد. کل نما از سنگ طبیعی با کاشی های سرامیک سفید در اطراف لبه بالایی ساختمان ساخته شده است. گائودی کاسا میلا را منحصراً با اشکال طبیعی طراحی کرد، در نتیجه یک زاویه قائمه پیدا نمی‌شود. دسترسی توسط یک آهن دروازه عظیم با طرحی منسوب به جوجول محافظت می شود، برای مردم و اتومبیل ها رایج بود، جایی که دسترسی به گاراژ در زیرزمین، که اکنون در سالن است.

ورزشگاه نیوکمپ

اگر فوتبال را شنیده باشید قطعاً نام لیونل مسی را شنیده اید، اگر نام مسی را شنیده باشید، نام باشگاه بارسلونا را شنیده باشید، و اگر نام باشگاه بارسلونا را شنیده باشید، هیچ راهی وجود ندارد که در مورد نیوکمپ چیزی نشنیده باشید، نیوکمپ به یکی از محبوب ترین مکان های گردشگری در اسپانیا تبدیل شده است. در واقع، تور Camp Nou Experience  ساخته شده در اطراف آن به قدری محبوب است که به طور متوسط سالانه بیش از 2 میلیون گردشگر در این تور شرکت می کنند.

موزه تاریخ شهر بارسلونا

مرکز فرهنگی معاصر (CCCB) یک مرکز فرهنگی در مرکز شهر بارسلون است که دارای گالری‌ها، تئاترها و سالن‌های سخنرانی است. این منطقه در احیای این منطقه بسیار موثر بوده است و به دلیل نمایشگاه ها و رویدادهایش در بین گردشگران و مردم محلی محبوب است.

Image

میدان کاتالونیا 

این میدان توسط شش گروه از مجسمه ها احاطه شده است که چهار پایتخت کاتالونیا، خرد و کار را نشان می دهند. در انتهای میدان کاتالونیا نیز بنای یادبودی به نام فرانسیس ماسیا، رئیس ژنرالیتات بارسلونا، اثر جوزپ ماریا سوبیراکس وجود دارد. این میدان بزرگ که توسط ساختمان‌های باشکوه احاطه شده و با دو فواره بزرگ که ضلع بالایی را تزئین می‌کنند، دارای مجسمه‌های زیادی میباشد و اثری از انریک کازانووا نیز در آن به نمایش درآمده است. امروزه این میدان مراکز خرید بزرگی مانند ال مثلث را در خود جای داده است.

هتل های شهر بارسلون

بارسلون شهری شگفت انگیز است که باید در لیست هر کسی برای تعطیلات اسپانیایی باشد. این احتمالاً جهانی ترین شهر اسپانیا است و قطعاً پر از تاریخ غنی از هنر و فرهنگ است که می توانید خودتان آن را تجربه کنید. احتمالاً جاذبه اصلی ساگرادا فامیلیا است که یک کلیسای جامع خیره کننده است که هنوز در دست ساخت است.

هزینه خورد و خوراک در بارسلون

بارسلونا کارهای زیادی برای آن دارد، بنابراین جای تعجب نیست که در صدر بسیاری از برنامه های سفر قرار دارد. این مکان دارای صحنه های غذایی پر جنب و جوش، مجموعه ای از معماری های تاریخی منحصر به فرد، و برخی از بهترین زندگی شبانه در اروپا است. و یکی از معدود شهرهای بزرگ اروپایی با سواحل است. یکی از شهرهای مورد علاقه ماست. تا آنجا که به قیمت سفر مربوط می شود، بارسلونا ارزان نیست، اما خیلی هم گران نیست.

مطالب مرتبط : 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر