×
تور فرانسه را نخرید!

تور فرانسه را نخرید!

 در فصل بهار ممکن است با جمعیت زیادی از گردشگران روبرو شوید. همچنین نرخ  هتل‌ها و پرواز در این فصل گران‌تر از سایر فصول می‌باشد. در پاییز اما هوا در فرانسه کمی سرد است و به همین دلیل جمعیت کمتری برای سفر و گردشگری فرانسه را انتخاب می‌کنند. اما اگر قصد سفر به فرانسه در فصل تابستان را دارید باید انتظار جمعیت بسیار زیادی در این کشور را داشته باشید اما اگر به دنبال یک زمان خلوت و دنج برای سفر به این کشور می‌گردید می‌توانید در اواخر ماه آگوست هنگامی که کل جمعیت این کشور برای تعطیلات به حومه شهر و یا به سواحل می‌روند به این مقصد رویایی سفر کنید.
 تابستان ها در کشور فرانسه بسیار گرم و خشک می‌باشد به همین دلیل سفر در این فصل خیلی پیشنهاد نمی‌شود. برای دریافت ویزای کشور فرانسه لازم است تا از قبل نسبت به تعیین وقت سفارت اقدام کنید. اخذ این ویزا نیازی به مصاحبه ندارد و شما فقط باید نسبت به تحویل مدارک و انگشت نگاری به دفتر کارگزاری مراجعه نمایید. برای اخذ ویزا باید یک ماه تا سه ماه قبل از تاریخ سفر خود اقدام نمایید. بعد از تحویل مدارک به سفارت، ۲۱ روز کاری زمان می‌برد تا نتیجه ریجکتی و یا موافقت سفارت برای ویزای شما اعلام گردد.

شهرهای گردشگری فرانسه

کشور فرانسه مملو از جاذبه‌های توریستی فوق العاده‌ای می‌باشد که با تماشای هر کدام از آنها به صدها سال پیش برمی‌گردید.
جاذبه‌هایی مانند کلیسای جامع، محله‌های جذاب، رستوران‌های عالی، بوتیک‌های جذاب، کافه‌های شلوغ و غیره. تعداد این جاذبه‌های فوق العاده به حدی زیاد می‌باشد که گردشگران باید روزهای بسیار زیادی را صرف دیدن آنها کنند. علاوه بر جاذبه‌ها، شهرهای زیادی نیز در فرانسه وجود دارد که ارزش گشت و گذار و دیدن را دارد.
شاید برایتان جالب باشد بدانید شهرهای فرانسه از نظر فرهنگ و جاذبه با یکدیگر تفاوت‌های زیادی دارند. هر کدام میراث فرهنگی متفاوتی را به نمایش می‌گذارند. به طور مثال نیس شهری است که در آن استعدادهای ایتالیایی شکوفا شده است و یا استراسبورگ در شرق فرانسه با غذاهایی که ارائه می‌کند شهرت دارد و یا در شمال فرانسه معماری فنلاندی خود را به نمایش می‌گذارد.

 پاریس

یکی از پربازدیدترین مقاصد گردشگری در جهان شهر پاریس می‌باشد. این شهر به شهر عشاق نیز شهرت دارد. بسیاری از افرادی که بومی شهر پاریس هستند به طرز شگفت‌انگیزی به پاریسی بودن خود افتخار می‌کنند. حتی اگر بخواهیم به صورت آماری نیز به این قضیه نگاه کنیم می‌توان گفت حدود ۲ میلیون نفر از ساکنین این شهر با افتخار عنوان می‌کنند که پاریسی هستند و بسیار متعصب می‌باشند. برج ایفل در پاریس یک ستاره سینما است. این برج در ۶۵ فیلم نقش اصلی را عنوان کرده است و یکی از شگفتی‌های این شهر به حساب می‌آید. همچنین حدود ۲۵ درصد از ساکنین شهر پاریس مهاجرانی هستند که از سراسر کشور به این شهر سفر کرده‌اند و به همین دلیل این شهر را بزرگترین مرکز چند فرهنگی در اروپا می‌شناسند.

نیس

شهر نیس پنجمین شهر بزرگ فرانسه می‌باشد که این شهر مانند شهر پاریس دارای مجموعه‌های چشم نواز و خیره کننده‌ای است. همجواری با دریای مدیترانه و قرار گرفتن در دامنه کوه‌های آلپ این شهر را به یک شهر گردشگری فوق العاده تبدیل کرده است. شهر نیست دارای بافت قدیمی و کوچه‌های باریکی می‌باشد که همین مورد باعث شهرت جهانی این شهر شده است. در موزه ماتیز که در شهر نیس قرار دارد می‌توانید شاهد صدها اثر هنری از مشهورترین هنرمندان فرانسوی باشید و از آنها لذت ببرید.

لیون

شهر لیون پایتخت غذا در فرانسه معرفی شده است. گردشگران بسیاری برای چشیدن غذای اصیل فرانسوی به شهر لیون سفر می‌کنند. با وجود اینکه این شهر پر از گردشگر می‌باشد و بزرگترین و شلوغ‌ترین شهر فرانسه به حساب می‌آید هنوز هم جذابیت‌های قدیمی خود را به صورت کامل حفظ کرده است. شاید برایتان جالب باشد بدانید به دلیل میراث فرهنگی فوق غنی در این شهر، لیون را پایتخت دوم فرانسه می‌دانند.

 

 

تور فرانسه نوید گشت

 

جاذبه های دیدنی فرانسه

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم جاذبه‌های دیدنی تور فرانسه به هیچ عنوان کم نیست و با یک سفر طولانی نیز نمی‌توانید از تمامی آثار و جاذبه‌های این کشور دیدن کنید. در ادامه تعداد کمی از جاذبه‌های این کشور فوق العاده را نام خواهیم برد.
برج ایفل، موزه لوور، کاخ ورسای، کوت دازور، مون سن میشل، قلعه های دره لوآر، کلیسای نوتردام، پروانس، دهکده آلزاس، شهر تاریخی کارکاسون برهانی، خیابان شانزلیزه، میدان کنکورد و غیره.

خرید تور فرانسه 1403 نوید گشت

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای اروپایی با بالاترین سطح ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از طریق وب سایت و یا به صورت حضوری با آنها ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را در خصوص خرید تور فرانسه به صورت کامل برطرف نمایید.


 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر