×

خدمات ویزای کانادا

در ادامه این نوشتار به موضوع خدمات ویزای کانادا خواهیم پرداخت، تفاوتی ندارد دلیل شما از مسافرت به کانادا دید و بازدید اقوام و آشنایان، حضور در اجتماعات علمی و نمایشگاه های تجاری، دیدار از جاذبه های گردشگری در چارچوب تور کانادا، تحصیل و یا به کارگیری فرصت های مطالعاتی باشد؛ با هر قصد و علتی که بخواهید به این کشور وارد شوید، در جایگاه یک ایرانی ناگزیر به گرفتن ویزای کانادا هستید. 

 

خدمات ویزای کانادا

تدابیر جذب شهروند، نیروی کار و گردشگر به کانادا موجب شده حتی با وجود روابط محدود و نامناسب دولت های ایران و کانادا، هم چنان این کشور به عنوان یکی از مقاصد اساسی سفر توریستی، ادامه تحصیلی و زندگی اولویت دارد. مراکز بسیار زیادی هستند که خدمات ویزای کانادا را ارائه می دهند برای آن که بتوانید خدمات ویزای کانادا را با بهترین کیفیت دریافت کنید می توانید با مشاوران این مراکز در تماس باشید تا اطلاعات جامعی از مهاجرت به این کشورها کسب کنید. 

کشوری با پهنای جغرافیای متنوع و وسیع که بر خلاف باور عموم افراد از شرایط آب و هوایی کانادا باید بگوییم که اقلیم آب و هوا در مناطق گوناگون به خصوص در مرزهای جنوبی بسیار مغایر از تصورات ذهنی ما است. شرایط آب و هوایی کانادا تنوع زیادی دارد که در بعضی روزها دمای یک بخش از آن تا ۳۰ درجه زیر صفر می رسد ولی در همان روز دمای بخش دیگری مثبت ۳۰ درجه سانتی گراد است. 
روادید کانادا گونه های متفاوتی دارد که نسبت به احتیاج هر فرد باید هر یک از آن ها را دریافت کرد. گونه های روادید کانادا در برگیرنده موارد بسیاری مانند ویزای توریستی، ویزای تحصیلی، ویزای فرصت مطالعاتی و غیره است. در مجموع انواع ویزای کانادا به دو قسمت کلی دسته بندی می شود:

  • روادید موقت کانادا
  • روادید اقامت دائم کانادا

به منظور درج تقاضا و گرفتن هر کدام از ۲ بخش روادید کانادا از دو راه می توان اقدام نمود. ثبت نام اینترنتی روادید کانادا و شیوه دوم روادید حضوری به سفارت کانادا و عرضه مدارک به شکل دستی پرکردن مدارک در محل سفارت کانادا که به آن (Draft یا Paper) گفته می شود.

به علت تعطیل بودن سفارت کانادا در ایران درخواست کنندگان اخذ روادید کانادا باید برای انگشت نگاری و یا بیومتریک روادید کانادا به یکی از وَک های مراکز VFS در کشورهای همسایه ایران رجوع کنند. البته براساس اعلام سایت رسمی سفارت کانادا هم اکنون مناسب ترین راه برای تقاضای ویزای این کشور، ثبت نام اینترنتی روادید کانادا است.

مدت زمان صدور ویزای کانادا بعد از انگشت نگاری

در صورتی که برای نخستین بار است که برای ویزای کانادا تقاضا داده اید، بایستی برای انجام عملیات بیومتریک به یکی از دفاتر تقاضای روادید کانادا (VAC) رحوع کنید. بعد از انجام انگشت نگاری به منظور گرفتن جواب ویزا بایستی مدتی را چشم به راه باشید. یکی از متعارف ترین پرسش هایی که اغلب به وسیله مهاجران بالقوه کانادایی پرسش می شود، این است که " مدت زمان صدور روادید کانادا پس از انگشت نگاری به چه میزان است؟ یا اینکه چه مدت به طول می انجامد تا تقاضای مهاجرت به کانادا ارزیابی شود؟ ” برای آن که بتوانید اطلاعات جامعی از خدمات ویزای کانادا کسب کنید در ادامه همراه ما باشید. 
طبق تجربه کارشناسان مهاجرت به کانادا، مدت زمان فرستادن روادید کانادا پس از انگشت نگاری، به شیوه تقاضای روادید شما و البته کشوری که از آن تقاضا می کنید ارتباط دارد. ولی در مجموع چنان چه تقاضای اینترنتی وقت سفارت کرده باشید، هرچه زودتر باید برای انجام انگشت نگاری اقدام کنید، سفارت کانادا سریع تر می تواند ارزیابی برنامه مهاجرتی شما را آغاز نماید. در صورتی که قضد دارید از تاخیرهای طولانی مدت برای اخذ روادید کانادا پیشگیری نمایید، پیشنهاد می شود به پروتکل ها به طور کامل عمل نمایید.
در بیشتر وب سایت های تخصصی مهاجرت به کانادا، مدت زمان مورد نیاز برای ارزیابی برنامه مهاجرت برای درخواست کنندگان ویزاهای دیدو بازدید کانادا، ویزای کار کانادا و ویزای تحصیلی کانادا اغلب بدون لحاظ کردن زمان لازم برای عملیات بیومتریک اعمال شده است. ولی برای بیشتر درخواست کنندگان اقامت همیشگی کانادا، زمان استفاده شده برای انجام عملیات بیومتریک، در زمان ارزیابی برنامه درج شده است. پس در صورتی که برای اقامت همیشگی به کانادا اقدام نموده اید، می توانید تخمین دقیق تری از تاریخ صدور روادیدتان داشته باشید. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسساتی که این نوعع خدمات را ارائه می دهند در تماس باشید.

 

ویزا کانادا توریستی

ویزا کانادا توریستی

در این قسمت از خدمات ویزای کانادا به روادید توریستی کانادا می پردازیم، روادید گردشگری کانادا که به روادید چند بار سفر به کانادا (روادید مولتیپل) نیز شناخته شده است، به منظور تفریح و بازدید از اماکن و طبیعت چشم نواز کشور کانادا و بازدید خانواده و دوستان به درخواست کنندگان داده می شود. با این روادید می‌توانید به مدت ۶ ماه در کانادا اقامت داشته باشید.

 

مدت زمان صدور ویزای کانادا بعد از انگشت نگاری

قیمت ویزای کانادا

در این قسمت از مبحث خدمات ویزای کانادا به هزینه روادید کانادا خواهیم پرداخت. هزینه مهاجرت به کانادا با توجه به موقعیت شما و شیوه مهاجرتی انتخابی می تواند فرق داشته باشد. چیزی که مشخص است این است که شما بایستی دست کم بتوانید تمول مالی برای مخارج زندگی یک سال خود در کانادا را عرضه کنید. قیمت ویزای کانادا دست کم حدود ۱۳,۰۰۰ دلار کانادا خواهد بود. 
بسیاری از موسسات هستند که خدمات ویزای کانادا را ارائه می دهند. باید به سابقه و درستی این موسسات پی برده و سپس از آن ها کمک و راهنمایی بخواهید. خدمات ویزای کانادا بسیار گسترده بوده و شامل موارد زیادی می شود که در این نوشتار به آن ها پرداخته شده است. 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1403 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر