×
راهنمای سفر به تایلند

راهنمای سفر به تایلند

خرید تور تایلند سبب می‌شود که شما قدم در یک کشور شگفت‌انگیز گذاشته و با آداب و رسوم مردم آنجا آشنا شوید. در نظر داشته باشید قبل از خرید تور تایلند بهتر است راهنمای سفر به این کشور را به صورت کامل مطالعه کنید. به این صورت می‌توانید سفر خود را آگاهانه شروع کرده و در حین سفر لحظات بسیار خوشی را سپری کنید. دانستن اطلاعات کامل در رابطه با دین مردم تایلند، آب و هوا، جاذبه‌های دیدنی و مکان‌های تفریحی این کشور سبب می‌شود تا شما بتوانید از لحظه‌لحظه سفر خود به بهترین نحو ممکن استفاده کنید. حال با مجله گردشگری نوید گشت همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با این کشور به شما ارائه دهیم.

اطلاعات کامل در رابطه با تایلند

دین اکثر مردم تایلند بودایی است و معابد بودایی بسیار زیادی در این کشور وجود دارند که شما می‌توانید از آنها دیدن کنید. در نظر داشته باشید توهین به مقدسات مردم کشور تایلند مجازات دارد و جرم محسوب می‌شود. مجازات بی‌احترامی به مقدسات زندان است و فرد خاطی باید به زندان برود. از نظر آب و هوایی کشور تایلند آب و هوای غیر‌قابل پیشبینی دارد. شما می‌توانید آب و هوای متنوعی را در قسمت‌های مختلف این کشور مشاهده کنید. معمولاً ماه ژانویه جزو زمان‌های مناسب برای سفر به کشور تایلند است. زیرا در این زمان کشور تایلند دارای آب و هوای معتدلی بوده و گردشگران می‌توانند از این آب و هوا لذت ببرند. هر چقدر شما به سمت شمال کشور تایلند بروید می‌توانید آب و هوایی خنک‌تر و مطبوع‌تری را تجربه کرده و به راحتی به گشت‌وگذار بپردازید. 
معمولا در ماه فوریه در قسمت‌های شرقی کشور تایلند می‌توانید شاهد بارش باران باشید. به طور کلی تایلند دارای قسمت‌های گرم و خشک نیز است. طبیعت این کشور بسیار بکر و بی‌نظیر بوده و گردشگران زیادی را هر سال به خود جذب می‌کند. قبل از خرید تور تایلند باید در رابطه با واحد پول مردم این کشور نیز اطلاعاتی داشته باشید. واحد پول کشور تایلند بت یا بات است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید اسکناس‌های موجود در این کشور دارای رنگ‌های متنوعی هستند. به عنوان مثال اسکناس ۵۰۰۰ باتی رنگ بنفشی دارد. اما اسکناس یک هزار باتی به رنگ خاکستری است. شما از روی رنگ می‌توانید ارزش اسکناس‌ها را تشخیص دهید.

 

قیمت تور تایلند

 

بررسی شماره تلفن‌های ضروری کشور تایلند

شما با خرید تور تایلند می‌توانید قدم در یک سرزمین افسانه‌ای و بسیار زیبا بگذارید و از جاذبه‌هایی دیدن کنید که در هیچ کجای دنیا مانند آنها وجود ندارد. در نظر داشته باشید که در حین سفر ممکن است اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی برای شما پیش بیاید. پس بهتر است خود را برای این موضوعات آماده کرده و همواره در رابطه با تلفن‌های ضروری کشور مقصد اطلاعاتی داشته باشید. به این ترتیب در صورت مواجه شدن با مشکلی می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن با تلفن‌های ضروری تماس گرفته و مشکل خود را برطرف کنید. در نظر داشته باشید پیش شماره کشور تایلند ۰۰۶۶ بوده که بهتر است این شماره را به خاطر بسپارید. شماره پلیس در این کشور ۱۱۵۵ است. این شماره مخصوص به پلیس گردشگران بوده و گردشگران می‌توانند با این شماره در صورت به وجود آمدن مشکلی تماس بگیرند. شماره اورژانس در کشور تایلند ۱۵۵۴ است که گردشگران می‌توانند در مواقع اضطراری با این شماره تماس بگیرند.
 ۱۹۹ شماره آتش‌نشانی کشور تایلند است. شما در صورت به وجود آمدن اتفاقی می‌توانید با این شماره تماس گرفته و درخواست کمک کنید. شماره ۰۰۶۶۲۳۹۰۰۸۷۱ تلفن سفارت ایران در کشور تایلند است. در نظر داشته باشید که از روز دوشنبه تا جمعه سفارت ایران در کشور تایلند باز بوده و شما از ساعت ۸:۳۰ صبح الی 4:30 بعد از ظهر می‌توانید به سفارت ایران در کشور تایلند مراجعه کرده و خواسته خود را بیان کرده و مشکلات خود را برطرف کنید. شما می‌توانید تلفن‌های ضروری را قبل از سفر خود یادداشت کرده و آن‌ها را همراهتان داشته باشید. در صورت به وجود آمدن کوچک‌ترین مشکلی می‌توانید سریعاً با واحد مربوطه تماس گرفته و مشکل خود را برطرف کنید و به ادامه سفر بپردازید.

 

غذاهای محلی تایلند

 

سوغاتی‌های کشور تایلند

خرید تور تایلند سبب می‌شود که شما بتوانید برای عزیزان و خانوادتان سوغاتی‌های بی‌نظیری تهیه کنید. در کشور تایلند می‌توانید ادویه‌جات مخصوصی تهیه کرده و آنها را همراه خود به کشورتان برگردانید. این ادویه‌جات بسیار با کیفیت بوده و دارای طعم‌های بی‌نظیری هستند. مجسمه‌های فیل و بودا جزو سوغاتی‌های بسیار معروف کشور تایلند محسوب می‌شوند که نماد این کشور نیز هستند. گردشگران بسیار زیادی به دنبال خرید این مجسمه‌ها بوده تا بتوانند آنها را به عنوان سوغاتی و یادگاری به کشورشان بیاورند. ظرف‌های زیبای تایلندی، ابریشم تایلندی، زیورآلات تایلندی و … نیز از سوغاتی‌های معروف این کشور هستند.‌ شما می‌توانید زیبایی را در تمام محصولات کشور تایلند مشاهده کرده و سوغاتی‌های بسیار عالی و بی‌نظیری را در این کشور خریداری کنید.
جمع‌بندی در رابطه با تور تایلند
خرید تور تایلند یک امکان خاص و بی‌نظیر برای افرادی است که به دنبال دیدن زیبایی‌های کشور تایلند هستند. شما علاوه بر دیدن زیبایی‌های کشور تایلند می‌توانید از تفریحاتی مانند غواصی، فیل‌سواری، استفاده از تفریحات شبانه، پیاده‌روی در سواحل تایلند، بازدید از بازارهای شناور، تست کردن غذاهای محلی، بازدید از معابد بودایی و دیدن مکان‌های تاریخی نیز استفاده کنید. همچنین می‌توانید عکس‌های بسیار خاص و بی‌نظیری از تمام این قسمت‌ها ثبت کرده و به عنوان یادگاری آنها را نگه دارید. انجام تمام این کارها امکان پذیر است. تنها کافیست که تور تایلند خود را از آژانس نوید گشت خریداری کرده و تجربه یک سفر رویایی را تا سالیان طولانی در ذهن خود ثبت کنید.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر