×

تفریحات ایتالیا

راهنمای سفر به اروپا  /  راهنمای سفر به ایتالیا /  تفریحات ایتالیا 

دیدن برخی از معروف ترین مناظر جهان مطمئناً در صدر فهرست همه در سفر به ایتالیا و تفریحات ایتالیا قرار دارد. اما شرکت در یک فعالیت یا امتحان کردن چیز جدیدی، به ویژه چیزی که می توانید با مردم محلی به اشتراک بگذارید، ابعاد خاصی به سفر می بخشد. این تجربه‌ها می‌توانند به اندازه یک روز اسکی در دولومیت‌ها فعال باشند یا مانند یک مهتاب سواری در یک تله کابین ونیزی. پس بین بازدید از جاذبه های گردشگری ایتالیا، فعال شوید! مسیری را پیاده‌روی کنید، درس بگیرید، سوار قایق شوید و برای تجربه‌های سفر به یاد ماندنی به مردم محلی بپیوندید. سفر خود را با لیست ما از بهترین کارهایی که باید در ایتالیا انجام دهید برنامه ریزی کنید.

 

Image

پیاده روی سینکه تره

برای مناظر دیدنی، دهکده های زیبا، مناظر باز وحشی و تجربیات محلی، شکست دادن پنج شهر سینکه تره ایتالیا و مسیر صخره ای که آنها را به هم متصل می کند، دشوار است. کیلومتری از م.نتروسو تا ریومگیره امتداد دارد، اما به راحتی به بخش‌هایی تقسیم می‌شود که می‌توانید از شهری به شهر دیگر پیاده‌روی کنید، با قطار برگردید یا حرکت کنید.

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

پیاده‌روی در کل مسیر مستلزم استقامت، چکمه‌های خوب و سر بلندی است، زیرا در مکان‌هایی در صخره‌های تقریباً عمودی بالای دریا، بدون نرده حک شده است. برای تجربه سینکه تره بدون چکمه یا سرگیجه، کوتاه ترین و محبوب ترین بخش، دو کیلومتری ویا دل آمور، بین مانارولا را انتخاب کنید.

همچنین نسبتاً آسان و کمتر شلوغ است، بخش مانارولا تا کورنیگلیا به همین فاصله است اما کمی بیشتر طول می کشد تا پیاده روی کنید. مسیر بین کرنیلیا و ورنازا پس از یک صعود سخت از پله‌های سنگی اغلب ناهموار، به بالاترین نقطه مسیر می‌رسد، اما شامل پیاده‌روی در میان باغ‌های زیتون و برخی منظره‌های بی‌نظیر نیز می‌شود.

طولانی‌تر، خشن‌تر و الهام‌بخش‌ترین مسیر اغلب باریک بین ورنازا و منتروسو است. شما با بهترین مناظر، از جمله پانوراما از هر پنج شهر، پاداش خواهید گرفت و تنها با تعداد کمی از آنها مسیر را به اشتراک خواهید گذاشت.

بهار و پاییز بهترین زمان برای جلوگیری از شلوغی و آفتاب سوزان تابستان هستند (سایه کمی در امتداد مسیرها وجود دارد). اگر در تابستان پیاده روی می کنید، سعی کنید صبح زود شروع کنید. برای نقشه‌ها، به‌روزرسانی‌ها در مورد شرایط مسیرها (در معرض شستشوی مکرر هستند)، و برای خرید گذرنامه در ایستگاه‌های راه‌آهن در یک دفتر پارک توقف کنید.

Image

با یک گوندولا از ونیز عبور کنید

شاید این کلیشه شماره یک ونیز باشد، اما رانش در امتداد کانالی در منحنی زیبای یک تله کابین یکی از کارهای برتر در ایتالیا است. پیدا کردن یک گوندولیر آسان است. آنها در امتداد کانال بزرگ در کنار کاخ دوج و در پل ریالتو جمع می شوند و در حین گشت و گذار در شهر آنها را با پیراهن های راه راه و کلاه های حصیری روی پل ها و کانال ها خواهید دید. از آنجا که او (یا گاهی اوقات او) راهنمای شما خواهد بود، کمی صحبت کنید تا ببینید آیا با سبک و تسلط آنها به زبان انگلیسی راحت هستید یا خیر.

قیمت‌ها تعیین شده‌اند، بنابراین مطمئن شوید که نرخ استاندارد را دریافت می‌کنید (در پایان پرداخت کنید، اگر راضی هستید با یک انعام) و قبل از سوار شدن، در مورد مسیر و طول سفر توافق کنید.

انتخاب مسیر و زمان روز به ترجیحات شخصی شما و محل شروع سواری شما بستگی دارد. پس از تاریک شدن هوا، چراغ‌های کاخ‌های کانال بزرگ و رستوران‌های کنار کانال روی آب منعکس می‌شوند و می‌درخشند، اما کانال بزرگ با قایق‌های دیگر شلوغ است، بنابراین تجربه‌ای کمتر صمیمی است.

کانال های کوچکتر Cannaregio و مناطق دیگر ساکت تر هستند و یک مسیر دایره ای احتمالا شامل بخش هایی از کانال بزرگ است. اما در شب اینها کمتر زیبا هستند، بنابراین انتخاب خوبی برای سواری در روز هستند. وقتی غروب غروب می‌آید و چراغ‌ها روشن می‌شوند، ممکن است رمانتیک‌ترین زمان از همه باشد، زیرا روز ونیزی به عصر نزدیک می‌شود.

احتمالاً کمترین تجربه رمانتیک در "پارکینگ" بزرگ تله کابین در کنار کاخ دوج آغاز می شود، زیرا سواری در آنجا با کشش در وسیع ترین و شلوغ ترین قسمت کانال بزرگ آغاز می شود. یک توصیه: دوربین و گوشی را کنار بگذارید و به جای عکس خاطره سازی کنید.

با دوچرخه یا ماشین در شهرهای تپه توسکانی بگردید

از حومه تپه‌ای توسکانی در اوقات فراغت لذت می‌برید، و برای کاوش در شهرک‌های کوچک بین جاذبه‌های توریستی شهرهای قرون وسطایی بزرگ‌تر که بالای تپه‌ها قرار دارند، توقف می‌کنید. در حالی که یک تور رانندگی می‌تواند تعداد بیشتری از این شهرها را پوشش دهد، دوچرخه شما را به زمین نزدیک‌تر می‌کند و به شما فرصت می‌دهد تا به جزئیات بیشتری توجه کنید.

چندین اپراتور تور، تورهای دوچرخه‌سواری با راهنما و مستقل را برای تمام سطوح تجربه و استقامت ارائه می‌دهند که شامل اسکان، غذاخوری، و جابجایی چمدان و همچنین بازدیدهای منظم از جاذبه‌های محلی است. برای یک تجربه سفارشی می توانید برای یک تور دوچرخه سواری خصوصی توسکانی ثبت نام کنید و سرعت خود را تنظیم کنید.
رانندگان ممکن است در ابتدا از تلاش برای ترسیم مسیر مستقیم بین شهرهای ستاره ای مانند سن جیمینیانو، ولترا، مونتالچینو، کورتونا و مونته پولچیانو ناامید شوند، اما به یاد داشته باشید که این جاده های کوچک پرپیچ و خم بین آنها به همان اندازه مقصد هستند که خود شهرهای تپه ای محبوب.

Image

پاستا عالی را در فلورانس درست کنید

هر کسی که عاشق آشپزی است، از این فرصت لذت خواهد برد که چگونه معروف ترین غذای ایتالیایی را درست کند: پاستا عالی. ماکارونی و سایر کلاس‌های آشپزی در سرتاسر ایتالیا ارائه می‌شوند، اما فلورانس تعدادی از آن‌ها را دارد که اغلب با گشت و گذار در بازارهای مواد غذایی و مغازه‌ها همراه با یک محلی از نظر غذا ترکیب می‌شود. تنوع زیادی در موضوع وجود دارد. یکی حمل و نقل از فلورانس به مزرعه سنتی توسکانی در تپه های چیانتی را برای یک تجربه آشپزی سفارشی ارائه می دهد که می تواند شامل پخت و پز ایتالیایی بدون گلوتن، ارگانیک یا گیاهی باشد.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر