×
تور اسپانیا و بازدید از سرزمین ماتادورها

تور اسپانیا و بازدید از سرزمین ماتادورها

 کشور اسپانیا با توجه به اقلیم متفاوتی که دارد در کنار تمامی جاذبه‌های تاریخی و مدرنیته، جزو با ارزش‌ترین مقاصد گردشگری در دنیا به حساب می‌آید. شاید برایتان جالب باشد بدانید شهر بارسلون طی سال‌های اخیر جزو ۱۰ شهر برتر در دنیا شناخته شده است. ثبت و ایجاد لحظاتی ماندگار در کلیسای ساگرادا و تماشای دریای آبی مدیترانه جزو شگفتی‌های این کشور زیبا به حساب می‌آید. کشور اسپانیا جزو کشورهایی است که در هر چهار فصل می‌توان در آنجا لحظاتی خاطره انگیز را خلق نمود. به طور دقیق نمی‌توان زمانی خاص برای سفر به این کشور رویایی در نظر گرفت. در طی سال های اخیر در این کشور جشنواره‌های گوناگونی در حال برگزاری می‌باشد که در ادامه به چند مورد از این جشنواره‌ها اشاره خواهیم کرد.
 کارناوال اسپانیا که بیشتر در ماه فوریه برگزار می‌شود.

  • جشن گوجه فرنگی که معمولاً در آخرین چهارشنبه ماه آگوست برگزار می شود.
  •  آتش بازی سنت جان.
  •  فستیوال برج انسانی و غیره.

آب و هوا در این کشور با توجه به رشته کوه‌های بزرگ و سواحلی که دارد بسیار متنوع می‌باشد. شمال اسپانیا دارای آب و هوایی معتدل و بخش‌های جنوبی دارای آب و هوای مدیترانه‌ای می باشد. پربارش‌ترین بخش در کشور اسپانیا مربوط به شمال و شمال غربی این کشور می‌باشد. اگر به دنبال آب و هوای گرم هستید می‌توانید قسمت مرکزی این کشور را انتخاب کنید. چرا که در این قسمت تابستان‌های گرم و زمستان‌های سردی وجود دارد. اسپانیا دارای جاذبه‌های دیدنی بسیار زیادی می‌باشد که در ادامه به مهم‌ترین جاذبه‌های این کشور اشاره خواهیم کرد.

کوتاه از کشور اسپانیا

قبل از اقدام به خرید بلیط اسپانیا لازم است تا از هزینه‌های این سفر نیز مطلع شوید. قیمت تور اسپانیا وابسته به عوامل مختلفی می‌باشد. عواملی مانند مدت سفر، سطح اقامت، نوع تور، امکانات اضافی و موارد دیگر. قطعاً سفر به یک کشور اروپایی دارای جذابیت‌های ویژه‌ای می‌باشد. چرا که با ورود به آن کشور با یک فرهنگ جدید آشنا خواهید شد. رستوران‌های لاکچری و شیک این کشور می‌تواند بسیار به یاد ماندنی و خاطره انگیز باشد. به راحتی می‌توانید با یک اقامت چند روزه در کشور اسپانیا اوقاتی خوش را برای خود فراهم سازید. مورد دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای ورود به خاک کشور اسپانیا لازم است تا ویزا دریافت کنید. در نتیجه اگر قصد خرید تور اسپانیا را دارید باید حتماً نسبت به اخذ ویزا از چند روز قبل از خرید تور اقدام نمایید.

 

 

خرید تور اسپانیا نوید گشت

 

خرید تور اسپانیا نوروز 1403

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم خرید این تور و قیمت آن وابسته به عوامل مختلفی می‌باشد. عواملی نظیر، کیفیت اتاق، کیفیت پرواز، مدت اقامت، نوع ایرلاین، خدماتی که در طول پرواز و یا در طول سفر دریافت می‌کنید و غیره.
به طور کلی خرید تور بسیار به صرفه‌تر تا خرید به صورت انفرادی و یا شخصی می‌باشد. نکته‌ای که در هنگام خرید این تور باید به آن توجه داشته باشید این است که قیمت این تور در نوروز نسبت به روزهای دیگر سال بالاتر می‌باشد. جهت دریافت هزینه مناسب و خریدی با صرفه، می‌توانید آژانسی معتبر را انتخاب کنید.
برای خرید تور کشور اسپانیا نیاز به ارائه مدارکی دارید که در ادامه به این مدارک اشاره خواهیم کرد. تکمیل فرم به همراه اصل شناسنامه، عکس سه در چهار، حداکثر برای ۶ ماه اخیر. این عکس نباید با عکس گذرنامه و یا ویزای قبلی فرد یکی باشد. اصل گذرنامه به همراه گذرنامه قبلی، ترجمه و اصل مدارک شغلی فرد متقاضی به همراه مدارک مالی. گردش سه ماهه آخر حساب. نامه تمکن مالی و سند مالکیت. لازم است بدانید خدماتی که در آژانس‌های هواپیمایی ارائه می‌گردد با یکدیگر متفاوت هستند و به علت همین تفاوت ها قیمت تور کشورهای اروپایی در آژانس‌های هواپیمایی متفاوت، یکی نمی‌باشد.

تور اسپانیا را از آژانس‌های معتبر بخرید

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای داخلی و خارجی با بالاترین کیفیت و سطح ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای برقراری ارتباط با کارشناسان این آژانس می‌توانید از طریق وب سایت این مجموعه و یا به صورت حضوری ابهامات خود را در خصوص خرید تور اسپانیایی ۱۴۰۳ برطرف نمایید.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر