×
تور تایلند را به قیمت بخرید!

تور تایلند را به قیمت بخرید!

تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در خصوص تور تایلند این کشور بی‌نظیر در اختیارتان قرار دهیم. تایلند کشوری در جنوب شرق آسیا می‌باشد که در شبه جزیره چین و هند قرار گرفته است. نام این کشور از دو کلمه تای و لند به دست آمده است که به معنای سرزمین حوری می‌باشد.
پایتخت کشور تایلند بانکوک است و به عنوان پرجمعیت‌ترین شهر تایلند شناخته شده است. این کشور بی‌نظیر دارای شهرهای زیبای دیگری نیز می‌باشد که در سفر به تایلند می‌توانید از آنها نیز دیدن کنید. بی اغراق می‌توان اینگونه بیان کرد که اگر می‌خواهید به زندگی خود رنگی تازه ببخشید حتماً نسبت به خرید تور کشور تایلند اقدام کنید تا خاطرات خوش را فراهم سازید.
شاید برای عده‌ای از افراد این سوال ایجاد شود که چرا باید به تایلند سفر کنند؟ در پاسخ باید گفت این کشور در مجاورت خلیج تایلند و دریای آندامان قرار گرفته است. دین بیشتر مردمان این کشور بودایی است و در این کشور سایر ادیان دیگر نیز وجود دارد و همگی می‌توانند با آزادی کامل در آنجا به عبادت مشغول شوند. گردشگران در فصول تابستان و بهار به این مقصد رویایی سفر می‌کنند تا بتوانند در کنار بازدید از جاذبه‌های گردشگری آن از تفریحات آبی بی‌نظیر آن نیز لذت ببرند. اگر قصد سفر به تایلند را دارید باید با پرطرفدارترین جاذبه‌های توریستی آن نیز آشنا شوید. در ادامه اطلاعات بیشتری را در خصوص این مقصد رویایی در اختیارتان قرار خواهیم داد.

شهرهای توریستی تایلند

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم تایلند دارای شهرهای توریستی بسیار زیادی می‌باشد که در ادامه به چند مورد از این شهرها اشاره خواهیم کرد. نکته‌ای که در خصوص شهرها لازم است بدانید آن است که این شهرها بسیار جذاب و بکر هستند و اگر به دنبال فرار از فضای شلوغ شهری هستید پیشنهاد می‌کنیم حتماً به این شهرها سفر کنید و اوقات بی‌نظیر را سپری نمایید.
•    شهر پاتایا
•    شهر بانکوک
•    شهر کرابی
•    جزیره پوکت
•    شهر چیانگ مای

تورهای ترکیبی تایلند به چه صورتی هستند؟

اگر قصد سفر به صورت ترکیبی به کشور تایلند را دارید لازم است بدانید با این کار بهترین تصمیم ممکن را خواهید گرفت. چرا که می‌توانید با سفر به این مقصد رویایی از شهر های بکر و زیبای آن نیز دیدن کنید و لحظات خوش را خلق نمایید. اکثر تورهای ترکیبی که در کشور تایلند برگزار می‌شود به مدت ۷ شب هستند.
این پکیج‌های مسافرتی در میان مسافران بیشترین تقاضا کننده را دارد و عمدتاً در یکی از شهرهای بانکوک، تایلند، پوکت و یا پاتایا برگزار خواهد شد. توجه داشته باشین امکان رزرو تور تایلند به صورت ترکیبی در مدت زمان بیشتر نیز امکان‌پذیر می‌باشد.
تورهای ترکیبی به وسیله آژانس‌های هواپیمایی تعیین می‌شود و هر آژانس هواپیمایی با توجه به سابقه و صلاحدید خود اقدام به چیدن پکیج‌های متفاوت می‌کند. در نتیجه می‌توانید با حضور در آژانس‌های هواپیمایی، شاهد پکیج‌های متفاوت تور ترکیبی تایلند باشید.

 

 

تور تایلند

 

برای خرید تور تایلند چه زمانی باید اقدام کرد؟

اگر قصد خرید تور کشور تایلند را دارید لازم است بدانید در شش ماهه اول سال میزان بارندگی و حرارت هوا به شدت بالا می‌باشد. به همین دلیل در این مدت گشت و گذار در سطح شهر به هیچ عنوان کار راحتی نیست اما در این فصول میزان تقاضا برای سفر به این مقصد رویایی کاهش پیدا می‌کند. در نتیجه اگر به دنبال خرید تور ارزان این کشور هستید می‌توانید در این ایام نسبت به خرید تور اقدام نمایید. با توجه به اینکه هزینه سفر در ۶ ماهه اول سال کاهش پیدا خواهد کرد، پیشنهاد می‌کنیم با هزینه بیشتر فصول پاییز و زمستان را برای سفر انتخاب کنید. چرا که در این فصول میزان بارندگی و دمای هوا کاهش پیدا می‌کند و با شرایط آب و هوایی بهتری روبرو خواهید بود. البته در نظر داشته باشید که در این زمان تقاضا برای سفر به کشور تایلند افزایش پیدا خواهد کرد و به طبع نیز قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند.

خرید تور تایلند از یک آژانس هواپیمایی شناخته شده

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای اروپایی و آسیایی با بالاترین سطح ممکن آماده خدمت رسانی به گردشگران عزیز می‌باشد. همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم تورهای ترکیبی تایلند در آژانس‌های هواپیمایی مختلف، متفاوت می‌باشد.
هر آژانس با توجه به صلاحدید و سلیقه خود پکیج‌های مختلفی را برای سفر به تایلند در نظر می‌گیرد. در نتیجه می‌توانید با حضور در این آژانس هواپیمایی شاهد بهترین پکیج ترکیبی تور ترکیبی تایلند باشید و از آن لذت ببرید. اگر در خصوص خرید تور این کشور ابهاماتی را دارید می‌توانید از طریق تلفن، وب سایت و یا به صورت حضوری در این آژانس حاضر شوید و به ابهامات خود در این زمینه خاتمه دهید.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر