×
تور جنوب شرق آسیا انتخابی عاقلانه و بی نظیر

تور جنوب شرق آسیا انتخابی عاقلانه و بی نظیر

قطعاً تاکنون تبلیغات بسیار زیادی در خصوص تورهای ارزان جنوب شرق آسیا دیده‌اید و تاکنون متوجه شده‌اید که خدمات این تورها با یکدیگر متفاوت است. در بعضی از مواقع باید علاوه بر هزینه تور یک مبلغ جداگانه برای ترانسفر و یا خدمات دیگر پرداخت نمایید. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم خرید خود را از آژانس‌های معتبر هواپیمایی انجام دهید تا بهترین خدمات را دریافت نمایید. نکته‌ای که باید بدانند این است که برای سفر به اکثر کشورها در جنوب شرق آسیا نیاز به اخذ ویزا دارید. ویزا برای هر کدام از این کشورها دارای فرایند متفاوتی می‌باشد.

تعدد در انتخاب کشور شما را گیج کرده است؟

اگر در خصوص بهترین زمان برای سفر به جنوب شرق آسیا دچار ابهام شده‌اید لازم است بدانید کشورهای جنوب شرق آسیا دارای آب و هوای گرمسیری هستند و رطوبت در این مقاصد بسیار بالاست. به همین خاطر اگر با آب و هوای گرم رابطه خوبی ندارید توصیه می‌کنیم در زمان‌هایی که آب و هوای این منطقه خشک‌تر می‌باشد به این کشورها سفر نمایید. 
به طور مثال از ماه خرداد تا مرداد بهترین زمان برای سفر به کشورهای جنوب شرق آسیا است و فصل پاییز و زمستان برای سفر به بعضی از کشورها در جنوب شرق آسیا مناسب‌تر می‌باشد. به طور کلی فصل پاییز زمستان در اکثر کشورهایی که در جنوب شرق آسیا قرار دارند زمان مناسب‌تری است. اگر دنبال یک مخزن مناسب برای گذراندن تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ هستید پیشنهاد می‌کنیم تور جنوب شرق آسیا را به هیچ عنوان فراموش نکنید. سالانه گردشگران بسیار زیادی به جنوب شرق آسیا سفر می‌کنند و تجربه آرامش در جاذبه‌های تاریخی و جنگل‌های سرسبز مالزی را تجربه می‌کنند. بر اساس تجربه‌ای که تاکنون گردشگران از سفر به جنوب شرق آسیا کسب کرده‌اند متوجه خواهید شد که سفر به این منطقه بسیار به یاد ماندنی خواهد بود و قطعاً اوقاتی منحصر به فرد را سپری خواهید کرد.

 

تور جنوب شرق آسیا نوید گشت

 

توریستی ترین کشورهای جنوب شرق آسیا

کشورهای جنوب شرق آسیا با جاذبه‌های گردشگری و طبیعت زیبایی که دارد به یکی از بهترین مناطق توریستی در دنیا تبدیل شده‌است و هر ساله پذیرای میلیون‌ها گردشگر در سرتاسر دنیا می‌باشد.
این کشورها با جاذبه و خدماتی که ارائه می‌دهند توانستند در میان توریستی‌ترین کشورهای دنیا جا باز کنند و مطرح شوند. در ادامه به تعدادی از شهرهای جنوب شرق آسیا اشاره خواهیم کرد.

خلیج هالونگ در ویتنام

یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری که در جنوب شرق آسیا قرار گرفته است خلیج هالونگ متعلق به شهر ویتنام می‌باشد. این خلیج هر بیننده‌ای را محصور می‌کند. خلیج هالونگ بسیار تماشایی و زیباست و بیش از ۱۶۰۰ جزیره را در خود جای داده است. با حضور در این خلیج می‌توانید تفریحات مانند غواصی، کوهنوردی، شنا و ماهیگیری را تجربه نمایید.

سنتوزا سنگاپور

جزیره سنتوزا نیز یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری می‌باشد که در جنوب شرق آسیا قرار گرفته است. این جزیره در میان گردشگران دارای محبوبیت بسیار بالایی است و با حضور در آن قطعاً لحظات رویایی را سپری خواهید کرد. جزیره سنتوزا سالانه پذیرای میلیون‌ها گردشگر از سرتاسر دنیا می‌باشد.

جزیره فی فی تایلند 

جزیره فی فی نیز در کشور تایلند قرار گرفته است و هر ساله مسافران بسیار زیادی برای تماشای این جزیره فوق العاده به آن سفر می‌کنند. این جزیره فوق العاده در شرق شهر پوکت قرار دارد و با طبیعت رویایی و بکری که دارد نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌نماید .

انگکور وات کامبوج

از زیبایی‌های بی‌نظیر کشورهای جنوب شرق آسیا می‌توان به انگکور وات کامبوج اشاره نمود. این شهر مملو از جاذبه‌های تاریخی فوق العاده‌ای می‌باشد که نظر هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. شاید برایتان جالب باشد بدانید تقریباً نیمی از جاذبه‌های گردشگری که در این شهر وجود دارد در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. اگر به کامبوج سفر کردید حتماً به تماشای معابد در میان جنگل‌ها و زمین‌های کشاورزی بروید و از تماشای آن لذت ببرید.
در این مقاله سعی کردیم به تعدادی از جاذبه‌های دیدنی و شهرهای فوق العاده در کشورهای جنوب شرق آسیا اشاره کنیم.

آژانس گردشگری نوید گشت مجری تور جنوب شرق آسیا در ایران

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای آنکه سفری خاطره انگیز را تجربه کنید پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید و به ابهامات خود در این زمینه به صورت کامل پایان دهید. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از طریق تلفن، وب سایت و یا به صورت حضوری اقدام نمایید.
پیشنهاد می‌کنیم خرید تور جنوب شرق آسیایی خود را به کارشناسان این مجموعه بسپارید تا در طول سفر دغدغه و یا مشکلی نداشته باشید و تعطیلات خود را با خیالی آسوده به پایان برسانید.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر