×
تور جنوب شرق اسیا توری برای سفر به اروپا

تور جنوب شرق اسیا توری برای سفر به اروپا

با حضور در این کشورها قطعاً خاطراتی خوش و لحظاتی منحصر به فرد را تجربه خواهید کرد؛ به همین دلیل است که تورهای شرق آسیا گزینه بسیار مناسبی برای سفر بعدی شما است. سفری که در اینده در نظر گرفته اید. تور مالزی، تور سنگاپور،تور سریلانکا، تور تایلند، تور فیلیپین، تور مالدیو و مالزی همه این کشورها، کشورهایی هستند که می‌توانید برای یک سفر رویایی و خارق العاده بر روی آنها حساب کنید. سالانه بسیاری از افراد مقصد سفر خود را کشورهای آسیایی در نظر می‌گیرند. حتی بسیاری از مردم در اروپا نیز برای تعطیلات خود به آسیا سفر می‌کنند. چرا که این قاره بسیار منحصر به فرد می‌باشد و با سفر کردن به آن متوجه زیبایی بی حد حساب این منطقه خواهید شد.
 شاید این سوال برای بسیاری از افراد ایجاد شود که ویژگی اصلی جنوب شرق آسیا چه چیزی است؟ از ویژگی‌های فوق العاده این منطقه این است که با زیبایی شگفت انگیز آن قیمت جنوب شرق آسیا و کشورهای آن بسیار پایین از پکیج‌های مسافرتی اروپا می‌باشد. از مزیت‌ها و ویژگی‌های فوق العاده دیگر جنوب شرق آسیا امکان اخذ ویزای راحت آن است. چرا که بسیاری از کشورهایی که در این منطقه وجود دارند برای اخذ ویزای آن نیازی به ارائه ضمانت‌نامه بانکی ندارد و در مدت بسیار کوتاهی ویزا صادر می‌شود. همچنین احتمال تایید ویزا نیز از سمت سفارت دولت‌های آسیایی بسیار بالا می‌باشد. تور شرق آسیا یک منطقه پرطرفدار و در بین طبیعت گردان می‌باشد. همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم جنوب شرق آسیا در بین مسافران و علاقمندان دارای محبوبیت بسیار بالایی است. این تورها قیمت و مدت اقامت بالاتری نسبت به پکیج‌های مسافرتی دیگر دارد.

کشورهای جنوب شرق اسیا

جنوب شرق آسیا از کشورهای متنوعی تشکیل شده است که بین دو اقیانوس آرام و هند قرار گرفته است. شاید برایتان جالب باشد بدانید فرهنگ این کشورها تحت تاثیر چین و هند می‌باشد. چینی‌هایی که در خارج از کشور خود زندگی می‌کنند در این کشورها اقامت دارند و در ین منطقه ساکن شده‌اند. با حضور در جنوب شرق آسیا شاهد بیشترین جمعیت مسلمان در جهان خواهید بود. کشورهایی مملو از بودایی، مسیحی، هندو و غیره. معمولاً جنوب خاوری آسیا بیشتر مورد علاقه افراد می‌باشد. چرا که دارای غذاهای خوشمزه، ساحل‌های عالی و ارتباطات هوایی فوق العاده‌ای می‌باشد. کشور هایی که در این حوزه قرار گرفته‌اند به شرح ذیل می‌باشند: بروئنی، تیمور شرقی، اندونزی، کامبوج، لایوس، مالزی، میانمار، فیلیپین، سنگاپور، ویتنام، تایلند. همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم شرق آسیا بین مسافران و گردشگران دارای علاقه‌مندان بسیاری می‌باشد. این تور ها معمولاً دارای مدت و قیمت بالاتری نسبت به پکیج‌های کشورهای غرب آسیا می‌باشد. شرق آسیا دارای مساحت ۴۵۰۰ کیلومتر مربع، معادل یک میلیون و هفتصد هزار مایل می‌باشد. کشورهایی که در این منطقه وجود دارند به شرح ذیل می‌باشند:
اندونزی، کامبوج، فیلیپین، لائو، سنگاپور، تایلند، ویتنام، تیمور شرقی، میانمار، مالزی. لازم است بدانید جنوب شرق آسیا به دلیل وجود سه جزیره زیبا که در این منطقه قرار گرفته است مورد استقبال بسیاری از افراد می‌باشد.

 

 

تور جنوب شرق اسیا نوید گشت

 

خرید تور جنوب شرق اسیا

خرید تور جنوب شرق آسیا به افرادی که به دنبال طبیعت و مناطق بکر و زیبا هستند به شدت پیشنهاد می‌شود در این منطقه شاهد تعداد بسیار زیادی از سنت‌ها فرهنگ‌ها خواهید بود و اوقات خوش را سپری خواهید کرد.
برای خرید این تور و سفر به جنوب شرق آسیا لازم است تا مدارک ذیل را به همراه داشته باشید:
 ویزا، گذرنامه، بلیت هواپیما، بیمه مسافرتی.
یک راه دیگر نیز برای خرید این تور وجود دارد و آن هم سپردن صفر تا صد کارها به آژانس‌های هواپیمایی می‌باشد. برای انجام این کار تنها کافی است مدارک خود را به آژانس‌های معتبر ارائه کنید تا آنها در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید این تور اقدام نمایند.

نوید گشت

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای آنکه سفری خوش را تجربه کنید لازم است تا خرید تور خود را از مجموعه‌های معتبر و با تجربه انجام دهید. برای انجام این کار تنها کافی است به ما اعتماد کنید و صفر تا صد تور خود را به ما بسپارید تا دغدغه‌ای از بابت خرید تور نداشته باشید. این آژانس مجری تخصصی برگزاری تورهای جنوب شرق آسیا با بالاترین کیفیت ممکن می‌باشد.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر