×
تور جنوب شرق اسیا و سفر به دورترین قسمت قاره کهن

تور جنوب شرق اسیا و سفر به دورترین قسمت قاره کهن

سریلانکا، تایلند، مالزی، سنگاپور، فیلیپین، مالدیو، مالزی و غیره گزینه‌هایی هستند که می‌توانید برای سفر به کشورهای جنوب شرق آسیا بر روی آنها حساب کنید. سفرهایی که به کشورهای جنوب شرق آسیا برگزار می‌شود می‌تواند به صورت ترکیبی و یا تک مقصدی باشد. در تور ترکیبی جنوب شرق آسیا این امکان را دارید تا از چندین کشور مختلف دیدن نمایید و سفری هیجان انگیز را تجربه کنید.

تور جنوب شرق آسیا را باید چه زمانی خرید؟

شاید این سوال برایتان ایجاد شود که بهترین زمان خرید تور کشورهای جنوب شرق آسیا چه زمانی است؟
کشورهایی که در حوزه جنوب شرق آسیا قرار دارند دارای آب و هوای گرمسیری هستند. قبل از سفر حتماً این موضوع را مورد بررسی قرار دهید و اگر ارتباط خوبی با گرما و یا رطوبت ندارید زمان دیگری را برای سفر به این مناطق زیبا انتخاب نمایید.
به عنوان مثال ماه خرداد تا مرداد یک زمان بسیار ایده آل برای سفر به کشورهای جنوب شرق آسیا به حساب می‌آی.د فصل پاییز و زمستان زمان خوبی برای سفر به این کشورهاست. به طور کلی می‌توان عنوان کرد کشورهایی که در حوزه جنوب شرق آسیا قرار دارند در فصل پاییز و زمستان دارای آب و هوای معتدل و مناسبی هستند. اگر قصد سفر به کشورهای جنوب شرق آسیا را در نوروز ۱۴۰۳ دارید پیشنهاد می‌کنیم حتماً با در نظر گرفتن آب و هوا، به این کشورهای زیبا و رویایی سفر کنید.

کشورهای جنوب شرق آسیا

شرق آسیا از کشورهای بسیار متنوعی تشکیل شده است که بین دو اقیانوس آرام و هند قرار گرفته است. فرهنگ کشورهایی که در این حوزه قرار دارند تحت تاثیر فرهنگ کشورهای هند و چین می‌باشد. بسیاری از چینی‌هایی که بیرون از کشور خودشان زندگی می‌کنند تمایل به زندگی در کشورهای جنوب شرق آسیا را دارند.
این کشورها دارای مذاهب بسیار متنوعی می‌باشند مذهب‌هایی مانند مسیحی، هندو، بودایی و غیره. این مقصد رویایی همیشه مخاطب گردشگران بسیاری بوده است. چرا که با قرارگیری در این کشورها می‌توانید با آداب و رسوم و سلایق بسیار زیادی آشنا شوید به طوری که شاید شبیه به هیچ کدام از آنها را در هیچ کجای دنیا پیدا نکنید.
در ادامه به کشورهایی که در جنوب شرق آسیا هستند اشاره خواهیم کرد.

برونئی

این منطقه بسیار نفت خیز می‌باشد و به دلیل وجود منابع حاصلخیز، کشور بسیار مهمی در این منطقه به حساب می‌آید.

کامبوج

در این کشور بیش از ۱۰ سال جنگ بوده است و به تازگی رنگ آرامش را در خود دیده است. در نتیجه اگر به دنبال مکانی مدرن و لوکس برای سفر هستید این مقصد پیشنهاد نمی‌شود.

تیمور شرقی

این کشور جزو فقیرترین کشورهای جهان به حساب می‌آید و البته یکی از جدیدترین کشورها نیز است.

اندونزی

کشور اندونزی بیش‌از ۱۸ هزار جزیره را در خود جایی داده است و دارای سه منطقه زمانی مختلف می‌باشد.

لایوس

کشوری محصور در خشکی و کاملاً کوهستانی است و به همین دلیل برای سفر و گذراندن تفریحات پیشنهاد نمی‌شود.

مالزی

کشور مالزی آمیخته با چندین فرهنگ مختلف می‌باشد. با حضور در کشور مالزی می‌توانید شاهد آسمان خراش‌های کوالالامپور و جنگل‌های سرسبز و بکری باشید که شاید شبیه به آن را در هیچ کجای دنیا ندیده باشید.

میانمار 

این کشور کشوری باستانی و تاریخی است. در نتیجه به افرادی که علاقمند به تاریخ هستند به شدت پیشنهاد می‌شود.

فیلیپبن

اغلب جمعیت کشور میانمار مسیحی می باشد و این کشور جزو بزرگترین کشورهای جنوب شرق آسیا می‌باشد.

سنگاپور 

بی اغراق می‌توان عنوان کرد سنگاپور یکی از تمیزترین کشورها در حوزه جنوب شرق آسیا می‌باشد که با طبیعت بکر و زیبایی که دارد علاقه‌مندان بسیاری را به خود جذب کرده است.

تایلند

کشور تایلند نیاز به معرفی ندارد. این کشور بسیار ثروتمند و محبوب است و علاقمندان بسیاری را در میان گردشگران دارد. این کشور سالانه پذیرای تعداد بسیار زیادی از گردشگران خارجی می‌باشد.

ویتنام 

ویتنام را یکی از قطب‌های اقتصادی در حال رشد در جنوب شرق آسیا می‌دانند. این کشور نیز به دلیل طبیعت زیبا و منحصر به فردی که دارد مورد علاقه بسیاری از گردشگران خارجی قرار گرفته است.

 

 

تور جنوب شرق اسیا نوید گشت

 

نوید گشت مجری تور جنوب شرق آسیا

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بهترین کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای آنکه سفری بی دغدغه را تجربه کنید پیشنهاد می‌دهیم نسبت به خرید تور جنوب شرق آسیا از آژانس‌های هواپیمایی اقدام کنید و تمامی کارهای سفر خود را به کارشناسان این آژانس بسپارید تا دغدغه‌ای از بابت خرید بلیط و یا رزرو هتل نداشته باشید.
پیشنهاد می‌کنیم برای آنکه سفری خاطره انگیز و به دور از استرس را تجربه کنید حتماً از آژانس‌های معتبر خرید خود را انجام دهید. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید به صورت حضوری، تلفنی و یا از طریق وب سایت با آنها در ارتباط باشید و سوالات و ابهامات خود را در زمینه خرید تور جنوب شرق آسیا به صورت کامل برطرف نمایید. همچنین می‌توانید اقدام به خرید تور این کشور به صورت ترکیبی نمایید تا با یک تیر چندین نشان بزنید و از چندین کشور زیبا و بکر دیدن نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر