×
تور روسیه و بازدید از کرملین

تور روسیه و بازدید از کرملین

کرملین را قلب کشور روسیه می‌دانند. قدمت این کاخ به حدود ۶۰۰ سال پیش برمی‌گردد و لازم است بدانید این کاخ در آثار جهانی یونسکو نیز ثبت شده است. در قرن پانزدهم میلادی در شهر مسکو کاخ کرملین ساخته شد. این مکان تنها یک کاخ نبود، بلکه یک دژ مستحکم بود که در برابر حمله دشمن از آن استفاده می‌شد. بعد از آنکه مغول‌ها به روسیه حمله کردند دیمیتری دونسکی دستور داد تا کاخ کرملین مجدد بازسازی شود و به جای دیوارهای چوبی از سنگ‌های آهکی مستحکم استفاده شود. کاخی که امروزه مشاهده می‌کنید حاصل معماری هنرمندان نامدار ایتالیایی می‌باشد.

کاخ کرملین، عروس کشور روسیه

کاخ کرملی به عنوان نماد شهر روسیه شناخته می‌شود و در یک منطقه حفاظت شده قرار دارد. همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم این کاخ در سال ۲۰۰۰ توسط سازمان یونسکو به سطح جهانی رسید.
این کاخ جزو مهمترین جاذبه‌های گردشگری در کشور روسیه به حساب می‌آید و همچنین با حضور در این کاخ می‌توانید شاهد چشم اندازهای زیبا و خیره کننده شهر مسکو باشید. برای بازدید از این کاخ می‌توانید با تهیه بلیط در آنجا حضور داشته باشید و از نمای دیدنی شهر مسکو لذت ببرید. اگر در خصوص تاریخچه این کاخ بی‌نظیر سوال داشته باشید باید گفت این کاخ به دستور ایوان مخوف یکی از چهره‌های مشهور در کشور روسیه ساخته شد. این کاخ طی سال‌های اخیر دچار تغییر و دگرگونی‌های بسیار زیادی شد، به طوری که در قرن هجدهم به دستور ملکه این کشور، به طور کامل تخریب شد و مجدد ساخته شد. بار دیگر در قرن بعدی به دستور امپراطور این کشور مجدد تخریب شد و کاخ جدید جایگذاری شد.

تنها به دیدن مسکو اکتفا نکنید

کشور روسیه کشوری است که هر چقدر در خصوص جاذبه های گردشگری آن صحبت کنیم کم گفته‌ایم. پهناورترین کشور در دنیا با قدمتی پرفراز و نشیب که حکومت‌های بسیاری را در خود دیده است. این کشور از انقلاب‌های مردمی بسیار زیادی عبور کرده است و زخم‌های جنگ جهانی را بر پیکر خود به یادگار دارد. در این مقاله به تعدادی از جاذبه‌های دیدنی کشور روسیه اشاره خواهیم کرد اما آنچه باید بدانید آن است که نباید تنها به دیدن مسکو اکتفا کنید. چرا که کشور روسیه دارای جاذبه‌های دیدنی و گردشگری بسیار زیادی می‌باشد.

ساختمان دریاسالاری سن پترزبورگ 

دیدنی ترین جاذبه در کشور روسیه ساختمان دریاسالاری سن پترزبورگ می‌باشد. این ساختمان از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین بناها در کشور روسیه به حساب می‌آید. این ساختمان در سال ۱۷۰۶ به دستور پتر کبیر در نقطه‌ای از سن پترزبورگ ساخته شد. سبک معماری کلاسیک در این ساختمان باعث شده است تا سالانه افراد زیادی به قصد تماشای این بنای جذاب و دیدنی به این منطقه سفر کنند.

تپه های اسپرو

اگر به دنبال یک نمای ۳۶۰ درجه از شهر مسکو هستید به تپه‌های اسپرو در جنوب غربی مسکو سفر کنید. این تپه ۲۲۰ متر ارتفاع دارد و یکی از مرتفع‌ترین نقاط در شهر مسکو شناخته شده است. همچنین دو بنای بسیار مهم یعنی دانشگاه ملی و کلیسای ترینیتی در دامنه این تپه ساخته شده است.

موزه و پارک یساری تسو

این پاک موزه در جنوب شهر مسکو قرار دارد و به عنوان یکی از بزرگترین املاک اشرافی در کشور روسیه شناخته می‌شود. این پارک موزه داره ۴۰۰ هکتار مساحت است. ساخت آن مربوط به قرن هجدهم میلادی می‌باشد. این موزه را به عنوان پارک موزه هنرهای تزیینی می‌شناسند و اقلام مختلف هنری در این موزه قرار دارد.

 

تور روسیه

 

 

آیا تور روسیه به صورت ترکیبی نیز برگزار می شود؟

تور روسیه در فصول مختلف سال به صورت‌های گوناگون برگزار می‌شود. نکته‌ای که باید بدانید آن است که تور روسیه ترکیبی در آژانس‌های هواپیمایی مختلف، به شیوه‌های گوناگونی برگزار و اجرا می‌شود.
در این مدل از تورها قطعا از شهر مسکو دیدن خواهید کرد و به شهرهای دیگر روسیه نیز سفر خواهید داشت. اگر به دنبال بهترین زمان برای سفر به روسیه هستید تابستان‌های روسیه دارای آب و هوای بسیار معتدلی است. بعد از گذشت زمستان‌های سرد و طولانی وجود تابستان در این کشور بسیار خوشایند می‌باشد. گردشگران در این فصل می‌توانند به جاذبه‌های گردشگری و جاذبه‌های تفریحی این کشور دوست داشتنی سفر کنند و اوقاتی خوش را برای خود فراهم سازند.

حواستان به آژانس هواپیمایی نوید گشت باشد

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آمده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای آنکه سفری خوش و خاطر انگیز داشته باشید پیشنهاد می‌کنم خرید تور خود را از آژانس‌های معتبر هواپیمایی انجام دهید تا در طول سفر دغدغه‌ای نداشته باشید.
 موردی که باید بدانید آن است که سفر به روسیه نیاز به ویزا دارد و کارشناسان این مجموعه در سریع‌ترین زمان ممکن با استفاده از امتیازاتی که از سمت سفارتخانه کشور روسیه در اختیار دارند می‌توانند روند اخذ ویزای شما را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند . برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از طریق تلفن، وب سایت و به صورت حضوری اقدام کنید و به ابهامات خود در زمینه خرید تور روسیه پایان دهید.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر