×
تور مارماریس را در هر فصلی می توان خرید!

تور مارماریس را در هر فصلی می توان خرید!

پارک دلفینی که در این شهر قرار دارد برای خانواده‌ها و کودکان بسیار جذاب خواهد بود و یکی از تفریحات فوق العاده در این شهر به حساب می‌آید. سواحل در این شهر برای گردشگران بسیار جذاب و محصور کننده می‌باشد. سواحلی مانند فولک، ایچملر، تورنس، اوزونیالی و غیره. هر کدام از این سواحل برای استراحت و گردشگری تجهیز شده اند و هر کدام دارای ویژگی منحصر به فردی می‌باشند.

با توجه به شرایط آب و هوایی شهر مارماریس، امکان رزرو تور مارماریس در تمامی ایام سال وجود دارد. نکته‌ای که لازم است بدانید آن است که این شهر در مقایسه با سایر شهرهای ترکیه دارای مسیر سخت‌تری می‌باشد. اما به دلیل داشتن جاذبه‌های طبیعی فراوان و آب و هوای معتدل، شهری توریستی محسوب می‌شود.
شاید یکی از علت‌های تفاوت نرخ تور شهر مارماریس با سایر تورهای ترکیه، همین موضوع باشد. تور تابستانی مارماریس دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر ماه‌های این شهر زیبا می‌باشد. اما سفر به این جزیره در تابستان اولویت اول گردشگران است. چرا که دمای این شهر در تابستان تا ۳۸ درجه سانتیگراد می‌رسد و بیشترین اختلاف دما در یک روز را در این ماه شاهد خواهید بود.
اگر به دنبال توری ارزان برای سفر به مارماریس هستید پیشنهاد می‌کنیم اردیبهشت و شهریور را انتخاب نمایید. قطعاً تابستان از نظر شرایط آب و هوایی زمان مناسب‌تری برای سفر به این شهر دوست داشتنی است. اما ازدحام جمعیت و گردشگر در این شهر در این زمان بسیار زیاد می‌باشد و به همین دلیل خرید تور مارماریس و قیمت آن نسبت به ماه‌های دیگر سال بالاتر می‌باشد. در ماه اردیبهشت و شهریور به علت خنک شدن هوا، تعداد گردشگر در این شهر کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین با کاهش قیمت تور نیز روبرو خواهید شد. در نتیجه اگر به دنبال بهترین زمان برای سفر به این شهر دوست داشتنی هستید فصل تابستان را انتخاب کنید و اگر به دنبال سفری مقرون به صرفه هستید پیشنهاد ما اردیبهشت ماه و شهریور ماه می‌باشد.

مارماریس کجاست؟

قطعاً کشور ترکیه یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری برای افراد ایرانی است. شرایط آب و هوایی، تاریخ کهن، موقعیت جغرافیایی و غیره از دلایلی هستند که ایرانیان را برای سفر به این کشور مشتاق‌تر می‌کند.
از بهترین و شناخته شده‌ترین شهرهای کشور ترکیه می‌توان به ازمیر، آنکارا، استانبول، مارماریس و غیره اشاره نمود. شاید کمتر کسی را پیدا کرده باشید که نام شهر مارماریس به گوشش نخورده باشد.
مارماریس یک شهر بندری در ساحل دریای مدیترانه و در جنوب غربی کشور ترکیه می‌باشد. مساحت این شهر ۸۷۸ کیلومتر مربع و جمعیت آن بالغ بر ۳۵ هزار نفر می‌باشد. ترکیب کوه و دریا با فاصله بسیار کم، منطقه‌ای خیال انگیز را در این شهر پدید آورده است.
موقعیت جغرافیایی این شهر، آن را به یک قطب مهم در تجارت تبدیل کرده است. یکی از نکات قابل توجه در خصوص شهر مارماریس امکان سفر با کشتی، از بندر مارماریس به جزیره یونانی می‌باشد. جمعیت این شهر بسیار اندک می‌باشد. اما اگر در تعطیلات و تابستان به این شهر زیبا سفر داشته باشید شاهد حضور گسترده‌ای از جمعیت و گردشگر خواهید بود.

 

 

تور مارماریس نوید گشت

 

بهترین زمان برای خرید تور مارماریس 

همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم شهرهای ساحلی در فصول گرم سال دارای طرفداران کمتری هستند. معمولاً در فصول گرم سال برای انجام ورزش‌های آبی هیچ مانعی وجود ندارد. به همین دلیل اگر اهل شنا و آفتاب گرفتن هستید بهتر است که از اواخر بهار تا اواخر تابستان برای سفر به این شهر رویایی اقدام نمایید.
اگر به دنبال آن هستید تا سفری ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر داشته باشید و طاقت گرمای زیاد هوا را ندارید می‌توانید زمان‌های دیگری را برای سفر به این منطقه دوست داشتنی انتخاب کنید. ماه شهریور و اردیبهشت در شهر مارماریس، جزو ماه‌های کم مسافر به حساب می‌آید. همچنین آب و هوا در این شهر، در این ماه‌ها بسیار مناسب و معتدل است.

مدارک مورد نیاز برای خرید تور ماریس

طبق توافقی که میان دولت ایران و ترکیه انجام شده است مسافران ایرانی و ترکی برای اقامت در کشور ایران و یا ترکیه تا ۹۰ روز نیاز به دریافت ویزا ندارند. البته اگر بخواهید بیشتر از سه ماه در خاک ترکیه اقامت داشته باشید باید به سفارت این کشور مراجعه کنید و درخواست ویزای بلند مدت خود را ثبت نمایید.
توجه داشته باشید هنگام ورود به این کشور حتماً باید مهر ورود در پاسپورت شما درج گردد. در غیر این صورت هنگام خروج با مشکلات فراوانی روبرو خواهید شد. برای سفر به شهر مارماریس و خرید تور آن، نیاز به مدارک خاصی ندارید. ارائه یک پاسپورت با انقضای حداقل ۷ ماه و همچنین به همراه داشتن فیش پرداخت عوارض خروج از کشور، جزو مدارک الزامی برای سفر به این شهر دوست داشتنی می‌باشد.
خدمات آژانس هواپیمایی نوید گشت
آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد.
برای آنکه سفری بی‌دغدغه و آرامش بخش را تجربه کنید پیشنهاد می‌کنیم صفر تا صد مراحل خرید تور مارماریس خود را از کارشناسان این مجموعه انجام دهید تا در طول سفر با مشکلات جدی روبرو نشوید. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از طریق تلفن، وب سایت و یا به صورت حضوری اقدام نمایید و به ابهامات خود در این زمینه به صورت کامل پایان دهید.

نتیجه گیری

به راستی انتظار یک فرد برای گردشگری در حقیقت چه چیزی است؟ 
شهرمارماریس ترکیه مقصدی فوق العاده و کمتر شناخته شده در میان شهرهای ترکیه است و برای افرادی که یک بار تجربه سفر به این شهر دوست داشتنی را داشته باشند به یک مکان محبوب و منتخب تبدیل خواهد شد.
این شهر مملو از اقامتگاه و هتل‌های لوکسی می‌باشد که با یک بار سفر به آنجا می‌توانید تفریحاتی هیجان انگیز را تجربه نمایید. این شهر مملو از نقاط دیدنی باشکوهی می‌باشد که از مکان‌های باستانی گرفته تا ساختمان‌های مدرن، در آن وجود دارد و می‌توانید شاهد جانوران دریایی منحصر به فردی باشید. شاید برایتان جالب باشد بدانید شهر مارماریس به رستوران‌های متعدد و لوکسش شهرت دارد و به احتمال زیاد در این شهر رستورانی را پیدا نخواهید کرد که پاسخگوی نیاز شما نباشد.


 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر