×
تور مالزی و سفر به شرق آسیا

تور مالزی و سفر به شرق آسیا

این کشور مسلمان است و به همین دلیل در میان ایرانی‌ها بسیار محبوب می‌باشد. علاوه بر این مورد، طبیعت استوایی و بی‌نظیر این منطقه، نیز از دیگر جذابیت‌های این کشور است. کشور مالزی از نظر جغرافیایی دقیقاً بر روی خط استوا قرار دارد و پایتخت آن کوالالامپور می‌باشد. فرهنگ مردمان این کشور با همسایگانش بسیار نزدیک است. در نتیجه شاید بهتر باشد قبل از سفر، در خصوص کشور اندونزی و تایلند نیز اطلاعاتی را کسب نمایید.

موقعیت جغرافیایی مالزی

همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم کشور مالزی در نزدیکی خط استوا قرار دارد و به همین دلیل است که در این کشور شاهد جزایر شگفت‌انگیز، آب‌های زلال و نهرهای روان خواهید بود. اگر کشور مالزی را از روی نقشه نگاه کنید دو تکه‌ای را شاهد خواهید بود که در میان آب‌ها محصور می‌باشد.
کشور مالزی دارای دو بخش اصلی است که این دو بخش به شرح ذیل می‌باشد.

شبه جزیره شرقی

بخش شرقی این کشور وسعتی به طول ۶۰۰ کیلومتر دارد. در این بخش طبیعت سرسبز و بکری وجود دارد و همچنین می‌توانید شاهد ساختمان‌های مدرن و معماری بی‌نظیر در این قسمت از مالزی باشید.

جزیره غربی

وسعت این قسمت از مالزی ۸۰۰ کیلومتر می‌باشد. این قسمت از کشور مالزی تا جنوب امتداد پیدا می‌کند.
فرهنگ کشور مالزی
اگر قصد خرید تور مالزی را دارید باید راجع به مردمان این کشور نیز اطلاعاتی را در دست داشته باشید. لازم است بدانید مالایی‌ها بزرگترین گروه قومی در دنیا را به خود اختصاص داده‌اند.
مالایی‌ها را می‌توان قدیمی‌ترین مردم بومی گروهی در دنیا دانست. موردی که پیش از سفر به این مقصد دوست داشتنی باید بدانید آن است که اسلام در این منطقه به شدت اسلام در منطقه خاورمیانه نیست. طی سال های اخیر گردشگران بسیار زیادی برای شناخت آداب و رسوم و فرهنگ مردمان این کشور به مقصد دوست داشتنی سفر می‌کنند.
قدیمی‌ترین ساکنان این کشور را مردم قبیله‌ای آن تشکیل می‌دهند. جمعیت این عده به هیچ عنوان زیاد نیست و تنها ۵ درصد از جمعیت کل کشور را در بر می‌گیرد. با قاطعیت می‌توان عنوان کرد آداب و رسوم مردم این کشور مدیون همین اقلیت بومی می‌باشد.

 

 

تور مالزی

 

 

برای خرید تور مالزی باید چه اقداماتی انجام داد؟

با در دست داشتن پاسپورت ایرانی تنها می‌توانید تا ۱۴ روز در کشور مالزی اقامت داشته باشید در غیر این صورت و برای اقامت بیشتر و خرید تور مالزی، باید مدارکی را به بازرسان سفارت این کشور ارائه دهید. این مدارک به شرح ذیل می‌باشد:
•    بلیط رفت و برگشت
•    ارائه پاسپورت با انقضای حداقل ۶ ماه
•    ووچر هتل
•    بیمه مسافرتی
با مدارکی که بالاتر عنوان کردیم باید به سفارت کشور مالزی بروید در ضمن در سفارت از شما مبلغی دریافت می‌شود. این مبلغ برای اخذ ویزا است. بعد از ارائه این مدارک به بازرس مربوطه، پاسخ موافقت و یا عدم موافقت با درخواست دریافت ویزای شما، طی ۲ الی ۳ روز کاری اعلام می‌گردد. بعد از صدور ویزا نیز دو ماه مهلت دارید تا از آن استفاده کنید.
البته لازم است بدانید مدارک لازم برای رزرو تور ترکیبی با مدارکی که برای اخذ ویزای مالزی ارائه می‌دهید متفاوت می‌باشد. اگر قصد تجربه سفر ترکیبی را دارید ارائه این مدارک متفاوت است و باید مدارک متناسب با شرایط کشور مقصد به بازرسان مربوطه ارائه دهید.
قطعاً زمانی که تصمیم به سفر می‌گیرید لازم است تا بهترین فصل برای کشور مقصد را نیز در نظر بگیرید. مالزی به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی، دارای آب و هوای متفاوتی می‌باشد و سفر در بازه‌های زمانی متفاوت می‌تواند مزیت‌های خاصی را به همراه داشته باشد. به همین دلیل نمی‌توان بهترین زمان برای سفر به این مقصد دوست داشتنی را تعیین کرد. چرا که این مورد به هدف فرد گردشگر و سلیقه وی بستگی دارد.
اگر بخواهیم به صورت کلی پاسخ دهیم می‌توان گفت بهترین زمان برای سفر به این مقصد دوست داشتنی از ماه دسامبر تا فوریه می‌باشد.اگر می‌خواهید از جزایر غربی این کشور دیدن کنید پیشنهاد می‌کنیم در ماه ژوئن و یا آگوست به این مقصد سفر داشته باشید.
نکته‌ای که شاید برایتان جالب باشد آن است که آب و هوا در قسمت شرق مالزی با بقیه نقاط این کشور تفاوت‌های زیادی دارد. به همین دلیل است که می‌گوییم با حضور در هر یک از فصل‌ها، در کشور مالزی می‌توانید شاهد آب و هوای منحصر به فرد و طبیعتی زیبایی باشید.

نوید گشت مجری تور مالزی در کشور

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. اگر در خصوص اقامتتان در کشور مالزی و اخذ ویزای این کشور سوالاتی دارید می‌توانید با کارشناسان خبره این مجموعه در ارتباط باشید تا به ابهامات خود در این زمینه به صورت کامل پاسخ دهید.
راه‌های ارتباطی با کارشناسان این مجموعه از طریق تلفن، وب سایت و به صورت حضوری می‌باشد. موردی که باید در نظر داشته باشید آن است که هر آژانس هواپیمایی برای ارائه تورهای مسافرتی خود خدماتی مختلف ارائه می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم خرید خود را از این آژانس معتبر هواپیمایی انجام دهید تا در طول سفر شاهد خدماتی بی‌نظیر و لوکس باشید و دغدغه‌ای از بابت رزرو هتل، خرید بلیط و غیره نداشته باشید.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر