×
تور مسکو و سفر به نبض تپنده روسیه

تور مسکو و سفر به نبض تپنده روسیه

بهترین زمان برای سفر به این مقصد دوست داشتنی از اوایل خرداد تا اواسط شهریور ماه است. لازم است به این نکته توجه داشته باشید که با توجه به سلیقه شخص گردشگر، ۴چهار فصل در شهر مسکو می‌تواند زیبا و غیر قابل توصیف باشد.
این تورها معمولاً به صورت انفرادی و گروهی برگزار خواهد شد. برای اقامت در مسکو جای هیچ نگرانی وجود ندارد. چرا که می‌توانید در این شهر بهترین محل اقامت را پیدا کنید. موردی که باید بدانید آن است که برای سفر به کشور روسیه راه سختی را پیش رو نخواهید داشت چرا که با ارائه مدارک به صورت کامل در مدت زمان ۷ روز، به درخواست ویزای شما پاسخ داده خواهد شد.
اگر تمایل به اخذ ویزا به صورت گروهی دارید باید ۱۲۰ دلار بپردازید و اگر تمایل به اخذ ویزا به صورت انفرادی دارید باید ۱۳۰ دلار پرداخت نمایید.

مسکو، پایتخت زیبایی های قاره سبز

نام مسکو از نام رودی به نام مسکوا گرفته شده است. قبل از آنکه این شهر را با نام مسکو بشناسند آن را با نام گراد ماسکوف می‌شناختند. معنای آن شهری در جوار رود بود.
شهر مسکو به دلیل موقعیت جغرافیایی فوق العاده‌ای که دارد با گذر زمان توسعه پیدا کرده است و به یک شهر مرفه تبدیل شده است. این شهر سالیان زیاد توانست تعداد زیادی از مهاجران را به خود جذب نماید. آب و هوا در این منطقه مرطوب می‌باشد به طوری که در تابستان‌ها شاهد آب و هوای شرجی خواهید بود. بیشترین دمایی که در تابستان حاکم است ۳۶ درجه سانتیگراد می‌باشد. فصل تابستان آمار بیشترین مراجعه گردشگران را در چهار فصل به خود اختصاص داده است. شهر مسکو دارای زمستان‌های سرد و طولانی می‌باشد که بسیار طاقت فرسا است. سردترین میزان دما در این شهر در ماه ژانویه می‌باشد. به دلیل اختلاف دمای هوایی که در این شهر حاکم است شاهد نوسانات سطح بارندگی در آن خواهید بود.

برای خرید تور مسکو به چه مدارکی نیاز داریم؟

همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم برای خرید تور مسکو و رفتن به این شهر جذاب نیاز به ویزا دارید. این آژانس‌ مسافرتی با دریافت یک مبلغ به عنوان حق الزحمه، مراحل اخذ ویزای توریستی شما را انجام می‌دهد.
 در ادامه به مدارکی که برای رزرو تور روسیه احتیاج دارید اشاره خواهیم کرد.
•    بلیط رفت و برگشت.
•    ووچر هتل.
•    دو قطعه عکس سه در چهار.
•    پاسپورت با انقضای حداقل ۷ ماه.
•    تکمیل فرم درخواست ویزا.
قیمت خرید این تور به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. پارامترهایی نظیر نوع هتل، انتخاب نوع پرواز و ایرلاین، تعداد روزهای اقامت و غیره.
هر چقدر هتلی که انتخاب می‌کنید به مرکز شهر نزدیک‌تر باشد قطعاً هزینه بیشتری را باید برای رزرو آن پرداخت خواهید کرد. علاوه بر این موارد عواملی چون کیفیت تور، کیفیت خدمات، فصل سفر، هزینه‌های حمل و نقل، هزینه‌های خورد و خوراک و هزینه بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهر مقصد، در هزینه نهایی تور تاثیرگذار می‌باشد.
موردی که باید بدانید آن است که این تور به صورت کلی گران قیمت به حساب می‌آید و شما با خرید این تور در فصل زمستان و یا پاییز می‌توانید شاهد کاهش هزینه‌های سفر خود باشید. چرا که مسکو دارای آب و هوای بسیار سردی می‌باشد و گردشگران کمتری در این زمان به این مقصد دوست داشتنی سفر می‌کنند.

 

 

تور مسکو

 

 

بهترین فصل برای سفر به مسکو

تابستان را در تمامی دنیا فصل اوج گردشگر می‌دانند. چرا که در این زمان دانشگاه‌ها و مدارس تعطیل می‌شوند و خانواده‌ها فرصت می‌کنند تا برای تعطیلات خود برنامه‌ریزی کنند. می‌توان گفت تابستان بهترین زمان برای سفر به شهر مسکو می‌باشد. بعد از تابستان‌های سرد و طولانی، فصل تابستان و بهار می‌تواند یک فصل رضایت بخش و خوشایند برای گردشگران در شهر مسکو باشد. چرا که آب دریا در این زمان کاملاً مناسب انجام تفریحات آبی می‌باشد. موارد ویژه‌ای در تابستان‌های شهر مسکو وجود دارد که تابستان را در این شهر، به بهترین زمان برای سفر به این مقصد دوست داشتنی تبدیل می‌کند.
یکی از بهترین این موارد آن است که هنگامی که دوربین عکاسی را در دست می‌گیرید انگشتان شما یخ نخواهد زد و یا به خاطر گرمای شدید هوا، باتری تلفن شما خیلی زود تخلیه نخواهد شد.
تابستان در شهر مسکو آب و هوا آفتابی است و با توجه به مقصد سفر شما، کشور روسیه دارای آب و هوای گرم و معتدل خواهد بود. وجود هوای آفتابی باعث می‌شود تا بناهای تاریخی در این شهر زیبا، با شکوه‌تر از قبل نمایش داده شود. با تمامی این تفاسیر انتخاب فصل تابستان برای گردشگری و خرید تور مسکو معایبی را نیز به همراه دارد. با خرید تور مسکو در فصل تابستان شاهد تعداد بسیار زیادی از گردشگران خواهید بود. تعداد بالای گردشگر به این معناست که برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهر زیبا، باید ساعت‌های طولانی در صف بایستید. در ضمن قیمت بلیط و هتل در این فصل نسبت به فصول دیگر سال افزایش پیدا خواهد کرد.

نوید گشت، همراه همیشگی شما

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای اخذ ویزای این شهر توریستی و زیبا می‌توانید از آژانس‌های هواپیمایی کمک بگیرید تا در طول سفر دغدغه‌ای از بابت خدمات و موارد این چنینی نداشته باشید. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه از طریق وب سایت، تلفن و یا به صورت حضوری اقدام نمایید. 
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر