×
تور کوشی آداسی ازمیر  واقعا ارزش خرید دارد

تور کوشی آداسی ازمیر واقعا ارزش خرید دارد

لازم است بدانید کوشی آداسی در زبان ترکی به معنای پرنده می‌باشد. علت نام گذاری این جزیره به دلیل آن است که این شهر یک شهر ساحلی زیبا و محبوب است که در قسمت جنوب کشور ترکیه قرار دارد. این شهر حدود ۹۰ کیلومتر از شهر ازمیر در ترکیه فاصله دارد. اگر به دنبال آن هستید تا در یک مقصد آرام بخش تعطیلاتی خوش و بی نظیر را سپری نمایید و یا به دنبال مکانی برای انجام تفریحات هیجان انگیز هستید می‌توانید تور کوشی آداسی ازمیر را انتخاب کنید. 
این شهر به تازگی در میان گردشگران به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کرده است و مقصدی مقرون به صرفه و یک شهر ساحلی جذاب به حساب می‌آید.
کوشی آداسی یکی از مهم‌ترین مراکز خرید در کشور ترکیه محسوب می‌شود و برای خرید لباس و زیورآلات گوناگون می‌توانید به این منطقه سفر داشته باشید. اگر به دنبال تفریحات و گشت زدن در مراکز خرید بزرگ هستید پیشنهاد می‌کنیم به کوشی آداسی سفر کنید. کوشی آداسی دارای مراکز خرید و اماکن تفریحی بسیار زیادی می‌باشد و می‌توانید در آنجا تفریحات شبانه بسیار زیادی را تجربه کنید.
نمی‌توان از این مورد غافل شد که ازمیر شهر بزرگتری است و در این شهر می‌توانید تفریحات و تجربیات بهتری را کسب نمایید. اگر به دنبال یک شهر آرام و کوچک هستید و دلتان می‌خواهد در طول سفر به ترکیه آرامش داشته باشید و بتوانید در عین آرامش از تفریحات هیجان انگیز آن نیز استفاده کنید می‌توانید تور کوشی آداسی را انتخاب نمایید.

موقعیت جغرافیایی کوشی اداسی و ازمیر

کوشی آداسی یک شهر تفریحی بزرگ در ساحل دریایی اژه ترکیه می‌باشد. این شهر در ۹۵ کیلومتری جنوب ازمیر واقع شده است. اگر قصد آن را دارید که به کوشی آداسی سفر کنید لازم است بدانید بیشتر این منطقه ساحلی می‌باشد.
شهر کوشی آداسی در کشور ترکیه قرار دارد. به واقع این شهر از مهمترین شهرهای اقتصادی، تجاری و گردشگری در کشور ترکیه به حساب می‌آید. موقعیت جغرافیایی این شهر بسیار نزدیک به ترکیه می‌باشد و دسترسی آسان به بازارهای بزرگ این کشور، آن را به یک قطب توریستی قوی در کشور ترکیه تبدیل کرده است.
آب و هوا در این منطقه به دلیل جغرافیایی ویژه دارای تفاوت‌هایی می‌باشد. کوشی آداسی به دلیل آب و هوای مدیترانه‌ای، دارای تابستان‌های گرم و خشک و زمستان‌های بارانی است. این شهر با طبیعت سرسبز و دریایی آبی، محبوبیت بسیار زیادی را در میان گردشگران به دست آورده است. به طور کلی کوشی آداسی را می‌توان یک منطقه بکر و زیبا برای انجام تفریحات ساحلی در نظر گرفت.

 

تور کوشی آداسی ازمیر نوید گشت

 

فاصله کوشی اداسی تا ازمیر

معمولا تمامی شهرهای کشور ترکیه جزو شهرهای توریستی و پرطرفدار محسوب می‌شوند. نه تنها در تعطیلات، که در بسیاری از اوقات سال این شهرها خالی از گردشگر نیست. اولین کاری که برای سفر به شهرهای ترکیه باید انجام دهید شناخت این شهرها می‌باشد.
کوشی آداسی یکی از شهرهای ساحلی و تفریحی زیبا در کشور ترکیه به حساب می‌آید. این شهر در غرب کشور ترکیه قرار دارد و به سواحل زیبا و بکری که دارد شهرت پیدا کرده است. از معروف‌ترین این سواحل می‌توان به ساحل بانوان، ساحل مرکزی، سواحل پارک ملی، شبه جزیره دیلک و غیره اشاره نمود.
شهر ازمیر یک شهر غربی در ترکیه به حساب می‌آید و از لحاظ تجاری و صنعتی برای کشور ترکیه دارای اهمیت ویژه‌ای است. سالانه بسیاری از رویدادهای تجاری و نمایشگاه‌ها در این شهر برگزار می‌شود و همچنین این شهر به دلیل داشتن بندر صادراتی اژه، دارای اهمیت بسیار زیادی است.
حال شاید این سوال برای شما ایجاد شود که فاصله کوشی آداسی تا ازمیر چقدر است؟
ارزان‌ترین راه و بهترین راه برای سفر به ازمیر از طریق شهر کوشی آداسی، استفاده از ماشین و یا اتوبوس می‌باشد. این دو شهر از یکدیگر در بهترین مسیر حدود ۹۹ کیلومتر فاصله دارند. که این مسیر به وسیله ماشین یک ساعت و ۲۰ دقیقه به طول می‌انجامد و اما اگر قصد آن را دارید تا این مسیر را به وسیله اتوبوس طی کنید باید یک ساعت و ۴۰ دقیقه در راه باشید.
برای طی کردن این مسیر باید خود را به ایستگاه اتوبوس کوشی آداسی برسانید. راه کوتاه‌تری نیز برای سفر بین این دو شهر وجود دارد و آن هم استفاده از شاتل و یا سیستم حمل و نقل فرودگاهی می‌باشد.
مدارک مورد نیاز برای خرید تور کوشی آداسی ازمیر
اگر قصد آن را دارید تا نسبت به خرید تور کوشی آداسی اقدام کنید لازم است تا مدارکی که در ادامه عنوان می‌کنیم را به مجری تور ترکیه تحویل نمایید.
پاسپورت با انقضای حداقل ۶ ماه
کارت ملی و شناسنامه
یک قطعه عکس ۳ در ۴ 
لازم است توجه داشته باشید در زمان سفر به این شهر رویایی، لازم است تا نکات مهمی را مد نظر داشته باشید. این نکات به شرح ذیل می‌باشد:
•    پرداخت عوارض خروج از کشور.
•    به همراه داشتن ارز خارجی. 
•    در صورتی که کمتر از ۹۰ روز در این کشور اقامت داشته باشید نیاز به دریافت ویزا نخواهید داشت.
•    در صورتی که نیاز به مصرف داروی خاصی دارید حتماً نسخه پزشک تهیه کنید.
•    اخذ بیمه نامه مسافرتی الزامی است.

آژانس هواپیمایی نوید گشت در کنار شماست

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. همونطور که قطعاً می‌دانید برای سفر به ترکیه نیاز به ویزا ندارید اما اگر مدت زمان اقامت شما بیشتر از ۹۰ روز به طول بیانجامد لازم است تا از این کشور مجوزهایی را دریافت نمایید.
هر دو شکل، چه کمتر از ۹۰ روز و چه بیشتر از ۹۰ روز، باید نسبت به خرید تور این شهر زیبا اقدام نمایید. پیشنهاد می‌کنیم خرید تور خود را از این مجموعه با تجربه انجام دهید تا در طول سفر دغدغه‌ای نداشته باشید و خدماتی مانند رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما، بیمه مسافرتی و غیره را از آژانس مربوطه دریافت نمایید. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از طریق تلفن، وب سایت و یا به صورت حضوری اقدام کنید و به ابهامات خود در خصوص خرید تور کوشی آداسی به صورت کامل پایان دهید.


 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر