×
قیمت تور تایلند در این ماه ها ارزان است!

قیمت تور تایلند در این ماه ها ارزان است!

تایلند کشوری در قسمت جنوب شرقی قاره آسیا می‌باشد و در شبه جزیره هند و چین قرار گرفته است. نام این کشور از دو واژه تای و لند تشکیل شده است. معنی این دو واژه به نام سرزمین حوری می‌باشد. پایتخت تایلند شهر بانکوک است که پرجمعیت‌ترین شهر در این کشور به حساب می‌آید. لازم به ذکر است دیگر شهرهای این کشور نیز بسیار معروف هستند و هر کدام دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشند. بهترین فصل برای خرید تور تایلند، فصل پاییز و زمستان می‌باشد. چرا که در این دو فصل امکان استفاده از مراکز تفریحی برای شما وجود خواهد داشت. لازم است بدانید در این فصل‌ها به دلیل ازدحام گردشگر، این تور دارای قیمت بیشتری می‌باشد. اگر به دنبال این هستید تا توری ارزان خریداری کنید بهتر است تا در فصل تابستان و بهار به این کشور رویایی سفر نمایید.

ارزان ترین و گران ترین زمان برای خرید تور تایلند

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم فصل زمستان و پاییز به دلیل ازدحام گردشگر، بسیار گران‌تر از سایر فصل‌ها می‌باشد و اما فصل بهار و تابستان دارای قیمت مناسب‌تری است.
تایلند در مجاورت دریای آندامان قرار گرفته است. مردم این کشور به زبان تایلندی صحبت می‌کنند و اکثر آنها دارای مذهب بودا می‌باشند. لازم است بدانید در این کشور ادیانی مانند مسیحیت، هندو و یهودیت نیز وجود دارد و همگی آنها با آزادی کامل به عبادت خدای خود مشغول هستند. قبل از سفر به هر کشوری لازم است تا با اطلاعات ضروری گردشگری آن آشنا شوید. در ادامه به این اطلاعات در خصوص کشور تایلند اشاره خواهیم کرد.
مسافت هوایی تهران تا پایتخت تایلند یعنی بانکوک ۵۵۵۲ کیلومتر می‌باشد.
طول زمان پرواز برای تایلند ۶ ساعت و ۴۵ دقیقه است.
زبان مردم این کشور تایلندی است و واحد پول آنها بات می‌باشد.
دین مردم این کشور بودایی است.
کد تلفن آنها با ۶۶ آغاز می‌شود.
برای دریافت ویزای تایلند دو راه وجود دارد. می‌توانید با خرید تور از آژانس‌های هواپیمایی روند گرفتن ویزای خود را به آنها بسپارید. راه دوم این است که خودتان به سفارت تایلند مراجعه کنید و مدارکتان را به آنها تحویل دهید و نسبت به اخذ ویزا اقدام نمایید. مدارکی که برای اخذ ویزای تایلند احتیاج دارید پرینت گردش ماه آخر حساب می‌باشد. که این مبلغ باید بیشتر از ۷ میلیون تومان باشد. در کنار گردش حساب باید پاسپورتی با انقضای حداقل ۷ ماه ارائه دهید. دو قطعه عکس ۳ در ۴، کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، بلیط‌های رفت و برگشت، مدارکی هستند که برای اخذ ویزای تایلند باید ارائه دهید.

 

 

تور ژاپن نوید گشت

 

المان های تاثیرگذار بر روی قیمت تور تایلند

عوامل بسیار زیادی در خرید تور و قیمت آن تاثیرگذار می‌باشد. عواملی مانند مدت اقامت، نوع هتل انتخابی، نوع ایرلاین انتخابی از سمت شما و غیره. به طور کلی خرید تور بسیار مقرون به صرفه‌تر تا سفر شکل شخصی می‌باشد.
با خرید تور هزینه‌های سفر بسیار مناسب‌تر می‌باشد. در مقابل اگر بخواهید به صورت مستقل به این کشور سفر کنید باید هزینه و وقت بسیار زیادی را برای اقامت و انتخاب مکان صرف نمایید که انجام این کارها باعث کلافگی شما خواهد شد و در نتیجه لذت کافی را از سفر نخواهید برد. اما اگر خرید بلیط خود را به آژانس‌های مسافرتی بسپارید و نسبت به خرید تور اقدام نمایید قطعاً اوقاتی خوش در سفر خواهید داشت و بدون ذره‌ای نگرانی از سرزمین تفریحات لذت خواهید برد.
نکته‌ای که باید بدانید این است که با انتخاب هتل‌های سه ستاره نیز در این کشور رویایی از اقامت خود لذت کافی را خواهید برد و این نکته یعنی انتخاب هتل موردی می‌باشد که در هزینه‌ها بسیار تاثیرگذار می‌باشد. در نتیجه اگر قصد سپری کردن اوقاتی خوش با هزینه‌ای متناسب و مناسب را دارید بهتر است تا هتلی سه ستاره و یا چهار ستاره را انتخاب نمایید. با انجام این کار قطعاً در هزینه‌های سفر صرفه‌جویی خواهید کرد.

آژانس هواپیمایی نوید گشت

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به گردشگران عزیز می‌باشد. برای آنکه اوقاتی خوش را در سفر سپری نمایید می‌توانید تمامی مراحل اخذ ویزا و خرید تور خود را به این آژانس بسپارید و به کارشناسان این مجموعه اعتماد کنید تا اوقاتی خوش و تعطیلاتی بی‌نظیر را تجربه نمایید.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر