×
همه چیز درباره هتل اورچارد سنگاپور

همه چیز درباره هتل اورچارد سنگاپور

هتل 5 ستاره اورچارد سنگاپور پولمن (Pullman Singapore Orchard) فرصت لذت سفر به سنگاپور را با اقامتی دلچسب در قلب خیابان اورچارد از مشهورترین مناطق خرید و سرگرمی سنگاپور و البته آسیا برای شما فراهم می‌کند. به این ترتیب می‌توانید از اقامت در سنگاپور نهایت بهره را ببرید. این تمام ماجرا نیست، تعاملات هوشمند و فناوری پیشرفته این هتل قادر است تا عملکردی یکپارچه و هماهنگ با دنیای امروزی داشته باشند. از لحظه‌ای که وارد می شوید، مد به شیوه‌های تازه و الهام‌بخش شما را احاطه می‌کند؛ اینجا همه چیز در خدمت شماست. به منظور آشنایی بیشتر با هتل اورچارد سنگاپور این مطلب از مجله گردشگری نوید گشت را تا انتها بخوانید. 
پذیرش در هتل اورچارد سنگاپور به صورت آنلاین انجام می‌شود؛ سپس کلید هوشمند اتاق خود را دریافت کرده و مستقیم به اتاق خود هدایت می‌شوید تا اقامت راحتی را با بهره‌مندی از همه نوع امکانات داشته باشید. انرژی خود را در مرکز تناسب اندام یا استخر تخلیه کنید. همچنین، می‌توانید از کارکنان هتل درخواست کنید که کیت تناسب اندام درون اتاق خود را در کجا و چه زمانی به بهترین شکل در اختیار شما قرار دهند.

اتاق‌های هتل اورچارد سنگاپور

 

اتاق‌های همه‌جانبه و هوشمند با کنترل کامل بدون تماس، برخوردار از بهترین امکانات و طراحی روز در هتل اورچارد سنگاپور در اختیار شماست تا بهترین حس را از اقامت در این هتل داشته باشید. اتاق‌های هتل اورچارد سنگاپور با الهام از آپارتمان‌های مد روز طراحی شده‌اند. هتل اورچارد سنگاپور دارای 326 اتاق در 10 نوع به این شرح است: 
اتاق کلاسیک (CLASSIC ROOM)، اتاق سوپریور (SUPERIOR ROOM)، اتاق پرمیر (PREMIER ROOM)، دلوکس سوپریور (DELUXE SUPERIOR ROOM)، دلوکس پرمیر (DELUXE PREMIER ROOM)، کلاب رزیدنس (CLUB RESIDENCE)، پولمان سوئیت (PULLMAN SUITE)، دلوکس سوئیت (DELUXE SUITE)، پرزیدنتال سوئیت (PRESIDENTIAL SUITE)، آرشیو کلاب (THE ARCHIVE CLUB).
وای‌فای رایگان، تلویزیون LED هوشمند 65 اینچی در قسمت نشیمن و تلویزیون LED هوشمند 55 اینچی در اتاق خواب اصلی با کانال‌های بین‌المللی، خبرخوان با دسترسی به بیش از 7000 روزنامه و مجله، دو بطری آب رایگان، کتری، قهوه‌ساز، مینی‌بار (هزینه اضافی)، سرویس اتاق، سرویس بهداشتی حمام، سشوار، او و میز اتو، گاو صندوق الکترونیکی و تهویه مطبوع از جمله امکانات اتاق‌های این هتل است.

  •  آرشیو کلاب هتل اورچارد سنگاپور (THE ARCHIVE CLUB)


فضایی مناسب برای بازی، کار، جلسات کاری و دیدارها و انحصاراً برای مهمانان کلاب رزیدنس و سوئیت‌ها و همچنین تمامی اعضای پلاتینیوم، الماس و لیمیتلس هتل است. این مکان انحصاری بودن را با امکانات رفاهی و مد ترکیب کرده است. آرشیو کلاب همه‌روزه از ساعت 7:00 تا 22:00 باز است. ساعت صبحانه 7:00 تا 11:00 و کوکتل عصرانه رایگان نیز از ساعت 17:00 تا 19:00 سرو می‌شود. از امتیازهای آرشیو کلاب هتل اورچارد باید به بوفه صبحانه یا رستوران Eden اشاره کرد. نوشینی عصرانه و میدان‌وعده رایگان از ساعت 17:00 تا 19:00 و نوشیدنی‌های غیرالکی، شیرینی و آجیل در تمام روز رایگان است. لطفاً توجه داشته باشید که مزایای فوق به ترتیب برای صبحانه و کوکتل عصر منحصراً برای تعداد مهمانان  هر اتاق است و در غیر این صورت هزینه‌های اضافی دریافت می‌شود. 

 

Image

 

رستوران و بار هتل اورچارد سنگاپور

 

سمفونی طعم‌های آسیایی با سروهای مدرن، مهارت و تجربیات تعاملی که حواس پنج‌گانه را تحریک می‌کند، در یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره سنگاپور بازتعریف شده است. هتل 5 ستاره اورچارد از سه رستوران و بار تشکیل شده تا بهترین خدمات‌رسانی را به میهمانان خود داشته باشد. خدمات سرو غذا و نوشیدنی در اتاق نیز به صورت 24 ساعته است.

  •  رستوران ادن (Eden) هتل ارچارد سنگاپور


رستوران ادن رستوران اصلی هتل ارچارد سنگاپور است که به شما فرصت ماجراجویی در طعم‌های بی‌نظیر انواع غذاهای آسیایی را می‌دهد. در این رستوران غذاهای اصیل آسیایی در شکلی مدرن برای شما طبخ و سرو می‌شوند. لذت حضور در این رستوران با نوشیدنی‌های خوش‌ساخت که به سنت‌های آسیایی ادای احترام می‌کنند، با انتخابی هیجان‌انگیز با الهام از هر منطقه گرمسیری ادامه می‌یابد. رستوران ادن هتل ارچارد سنگاپور با ظرفیت 110 نفر، همه‌ روزه از ساعت 6:30 تا 23:00 باز است. مدت زمان غذاخوری در این رستوران برای هر فرد 2 ساعت است و چنانچه نیاز به حضور بیشتری دارید باید از قبل به مسئولان هتل اطلاع دهید. 

  • آتلیه لانژ (بار نوشیدنی) هتل ارچارد سنگاپور


آتلیه لانژ (Atelier Lounge) را نبض هتل ارچارد سنگاپور می‌دانند؛ کافه‌ای با الهام از طراحی روز دنیا که شما را ترغیب می‌کند تا زمان بیشتری را در این فضا سپری کنید. در اینجا فرصت چشیدن طعم‌های بین‌المللی بی‌نظیر برایتان فراهم است. قهوه مخصوص اینجا با رست تازه سرو شده و نوشیدنی‌ها نیز به صورت سفارشی برای هر فرد آماده می‌شوند. در اینجا می‌توانید از وای‌فای رایگان استفاده کنید و البته که اگر کودک خردسال همراه دارید، صندلی کودک نیز در اختیارتان قرار می‌گیرد.

  • کلاب ساحلی P.S.O هتل ارچارد سنگاپور


کلاب ساحلی P.S.O هتل ارچارد سنگاپور تنها کلاب ساحلی در قلب خیابان اورچارد است. این کلاب ساحلی با برخورداری از استخر خیره‌کننده و تخت‌های آفتاب‌گیر راحت مرزی بین زندگی شهری و شگفتی‌های ساحل ایجاد کرده است. این کلاب با برخورداری از 62 تخت همه‌روزه از ساعت 6:00 تا 22:30 باز است.

 

باشگاه بدنسازی هتل اورچارد سنگاپور

 

هتل اورچارد سنگاپور مجهز به یک باشگاه بدنسازی حرفه‌ای و همین‌طور یک استخر شنای روباز است. امکانات تناسب اندام این هتل هفت روز هفته به صورت 24 ساعته قابل استفاده است. همین‌طور همه روزه از ساعت 6:00 تا 22:30 می‌توانید از استخر روباز و حمام آفتاب هتل هم استفاده کنید. 

 

خدمات عمومی هتل اورچارد سنگاپور

 

در هتل اورچارد سنگاپور می‌توانید از خدماتی همچون پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه اتاق، خشکشویی، صندوق امانات و امکانات فکس و پرینت بهره‌مند شوید. همچنین در این هتل امکان تبدیل ارز نیز برایتان فراهم است. جهت استفاده از تورهای گردشگری نیز می‌توانید به پذیرش هتل مراجعه کنید. 

 

 

Image

 

  •   آدرس هتل اورچارد سنگاپور

270 Orchard Road, 238857, Singapore

 

  •  اماکن نزدیک هتل اورچارد سنگاپور

فاصله هتل اورچارد سنگاپور تا برج‌های اورچارد: ۱۰۰ متر
فاصله هتل اورچارد سنگاپور تا مرکز خرید تانگلین: ۴۰۰ متر
فاصله هتل اورچارد سنگاپور تا مرکز خرید ایون: ۵۰۰ متر
فاصله هتل اورچارد سنگاپور تا موزه هنر سنگاپور: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله هتل اورچارد سنگاپور تا مرکز خرید مصطفی سنتر: ۳٫۱ کیلومتر
فاصله هتل اورچارد سنگاپور تا سالن تئاتر اسپلانده: ۳٫۶ کیلومتر

 

 

 

 

Source: https://www.pullmansingaporeorchard.com
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر