×
تا آخر عمر حسرت به دل می مانید اگر تور فیلیپین را نخرید!!

تا آخر عمر حسرت به دل می مانید اگر تور فیلیپین را نخرید!!

اگر علاقمند به شناخت فرهنگ اصیل فیلیپینی هستید می‌توانید یک موتورسیکلت کرایه کنید و در اوقات فراغت خود دور تا دور جزایر آن را با موتورسیکلت دور بزنید. شاید برایتان جالب باشد بدانید در بعضی از خیابان‌های فیلیپین تردد به وسیله اتومبیل ممنوع می‌باشد. بنابراین گشت با دوچرخه و موتورسیکلت بهترین راه برای گردش و تفریح در سطح شهر می‌باشد.
فیلیپین کشوری است که هر گردشگری را با وجود جاذبه‌های گردشگری بسیاری که دارد سوپرایز می‌کند. اگر به دنبال یک سفر فراموش نشدنی هستید می‌توانید خرید تور فیلیپین را انتخاب نمایید. همانطور که می‌دانید سفر یکی از تجربیات لذت بخش در زندگی است که با انجام آن می‌توانید با چالش‌ها و تجربیات زیادی روبرو شوید.
با حضور در کشور فیلیپین طبیعت و مناظر زیبای آن را در هیچ کجای دیگر دنیا نخواهید دید. تصور کنید در حال قدم زدن بر روی سواحل و شن‌های زیبا و نرم فیلیپین هستید و خورشید در بالای آسمان قرار دارد و نسیم ملایمی در حال وزیدن می‌باشد. بی اغراق می‌توان عنوان کرد گنجینه‌ای نهفته در دل جنوب شرق آسیا وجود دارد که نام آن فیلیپین است. اگر به هیجان علاقه‌مند هستی در این کشور می‌توانید فرصت‌های بی‌شماری را برای انجام تفریحات هیجان انگیز کسب کنید. در ادامه این مقاله به مکان‌های دیدنی فیلیپینی اشاره خواهیم کرد.

فیلیپین کجاست؟

فیلیپین مجموعه بسیار زیادی از جزایر کوچک و بزرگ می‌باشد. این کشور در جنوب شرق آسیا و در غرب اقیانوس آرام قرار گرفته است. تعداد ۷۱۰۷ عدد جزیره در این کشور وجود دارد که حدود ٢٠٠٠ عدد از آن ها مسکونی می‌باشد. کشور فیلیپین به سه بخش اصلی تقسیم شده است که عبارتند از:
•    اوزون
•    ویسایا
•    میندانائو
لازم است بدانید کشور فیلیپین در قرن ۱۶ و ۲۰ مستمره کشور اسپانیا بوده است و در ابتدای قرن بیستم مستعمره کشور آمریکا شد. این کشور در سال ۱۹۴۶ استقلال خود را به دست آورد و جزو هشتمین کشور پرجمعیت در آسیا شناخته شد.
این کشور از شرق با دریای فیلیپین و از قسمت غرب با دریای چین هم مرز می‌باشد. با حضور در کشور فیلیپین می‌توانید از شهرهای مهم گردشگری آن مانند مانیل، کوزون، باگیو، آنجلس، جنرال، سانتور و غیره دیدن نمایید.
آب و هوا در این کشور گرم و مرطوب است و در حالت کلی این کشور دارای سه قسمت آب و هوایی می‌باشد.
•    کم باران
•    پرباران
•    معتدل
بهترین زمان برای سفر به کشور فیلیپین از اواسط فصل پاییز تا پایان فصل بهار می‌باشد. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در خصوص این کشور زیبا در اختیارتان قرار دهیم.

 

خرید تور فیلیپین

آیا کشور فیلیپین جاذبه گردشگری دارد؟

کشور فیلیپین مملو از جاذبه‌های گردشگری می‌باشد که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد .
انجام غواصی در میان کشتی های غرق شده کورون
با غواصی در آب گرم  دریای فیلیپین می‌توانید یکی از معروف‌ترین فعالیت‌های ورزشی را در این مقصد رویایی تجربه نمایید. در این منطقه شاهد تعداد بسیار زیادی کشتی خواهید بود. که طی بمباران تدارکاتی ژاپن در سال ۱۹۴۴ همگی غرق شدند. حضور در عمق ۳۰ تا ۱۴۰ فوتی این دریا می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای غواصان مبتدی و با تجربه باشد.

ال نیدو

در گوشه‌ای از کشور فیلیپین جزیره‌ای وجود دارد با نام پالوان. در این جزیره شاهد شهری سرسبز خواهید بود که نام آن ال نیدو می‌باشد. این شهر دارای سواحل شنی سفید و آب‌های فیروزه‌ای زیبایی می‌باشد که یکی از زیباترین و جذاب‌ترین جاذبه‌های دیدنی کشور فیلیپین به حساب می‌آید. این شهر را بهشت گمشده کشور فیلیپین می‌دانند. با حضور در این شهر شاهد صخره‌های آهکی بلند، خلیج‌های زیبا و جزایر مرجانی جذابی می‌باشید که هر بیننده‌ای را به وجد خواهند آورد. محبوب‌ترین فعالیت‌های گردشگری در این مقصد زیبا، انجام قایق سواری می‌باشد.

بازار چانه زن ها 

بازار چانه زن‌ها جایی است که می‌توانید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را در آنجا یافت کنید. این مرکز خرید از محبوب‌ترین مراکز خرید در کشور فیلیپین به حساب می‌آید. در این بازار انواع و اقسام کالاها به فروش می‌رسد. این مقصد برای افرادی که به خرید علاقه مند هستند یک انتخاب بی‌نظیر به حساب می‌آید.

ریزال

این پارک با داشتن ۶۰ هکتار فضای سبز یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های دیدنی در کشور فیلیپین می‌باشد. با حضور در این پارک علاوه بر بازدید از جاذبه‌های دیدنی می‌توانید مفاهیم تاریخی یا نمادین این کشور را نیز مشاهده کنید. با قدم زدن در این پارک می‌توانید شاهد مجسمه‌های متعدد از قهرمان‌های ملی کشور فیلیپین باشید. همچنین در بلندترین نقطه از این پارک نیز یک تیر و چندین پرچم ۴۶ متری قرار دارد که نماد ملی این کشور به حساب می‌آید.

برای خرید تور فیلیپین نوید گشت باید چه کاری انجام داد؟

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای آنکه سفری خاطره انگیز و بدون دغدغه را تجربه کنید پیشنهاد می‌کنیم خرید تور فیلیپین خود را از این آژانس هواپیمایی انجام دهید تا در طول سفر دغدغه‌ای نداشته باشید. راه‌های ارتباطی با کارشناسان این مجموعه از طریق تلفن، وب سایت و به صورت حضوری می‌باشد. کارشناسان این مجموعه پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید تور و اخذ ویزا می باشند. 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر