×
راهنمای سفر و خرید تور فیلیپین

راهنمای سفر و خرید تور فیلیپین

شاید برایتان جالب باشد بدانید اقتصاد در این کشور در رده ۴۸ دنیا قرار دارد. از لحاظ صادرات، کشور فیلیپین دارای رتبه بسیار بالایی است. رتبه بالاترین صادرات در این کشور مربوط به تجهیزات الکترونیکی می‌باشد. لازم است بدانید بیش از نیمی از جمعیت فیلیپین در قسمت کشاورزی مشغول به کار هستند و به همین دلیل این شغل یک شغل پرطرفدار در این کشور به حساب می‌آید.
طی سال‌های اخیر صادرات در این کشور به تایلند و کره بسیار پیشرفت کرده است و روابط تجاری این کشورها بهتر از قبل شده است. محققان بر این باورند که طی سال‌های آینده، رونق اقتصادی در این کشور بسیار وسیع‌تر خواهد شد.                                    کشور زیبا و بی‌نظیر فیلیپین با داشتن تقریبا ۷۷۰۰ جزیره می‌تواند به یک مقصد رویایی برای سفر و گشت و گذار شما تبدیل شود. اگر به دنبال انجام تفریحات آبی و استراحت کردن در جزایر مختلف هستید، سفر به این کشور و خرید تور فیلیپین به شدت پیشنهاد می‌شود.
با سفر به فیلیپین می‌توانید تجربه حضور در یک فرهنگ متفاوت را تجربه نمایید. کشور فیلیپین یکی از توریستی‌ترین کشورهای آسیا به حساب می‌آید. اما قبل از سفر به این کشور باید اطلاعاتی جامع و کاربردی در خصوص آن کسب نمایید. در صورتی که اطلاعات شما در این حوزه کامل نباشد قطعاً در سفر به این کشور رویایی با مشکل روبرو خواهید شد. در ادامه اطلاعاتی در خصوص کشور فیلیپین را عنوان خواهیم کرد که با مطالعه آن می‌توانید سفری آرام و بی دغدغه را تجربه نمایید. بسیاری از گردشگران که تاکنون به فیلیپین سفر کرده‌اند با این پرسش روبرو می‌شوند که فیلیپین دقیقاً کجاست؟
اگر به نقشه فیلیپین دقت کنید متوجه خواهید شد که این کشور در شرقی‌ترین لبه آسیا قرار گرفته است و آن را بعد از اقیانوس آمریکای جنوبی مشاهده خواهید نمود.

جاذبه های گردشگری فیلیپین

در ادامه به تعدادی اندک از جاذبه‌های گردشگری این مقصد دوست‌داشتنی اشاره خواهیم نمود.

مانیلا پایتخت فیلیپین

برای توصیف پایتخت کشور فیلیپین قطعاً بهترین کلمه می‌تواند مروارید شرق باشد. این شهر مملو از زیبایی بی‌حد و حصری می‌باشد و به همین دلیل بسیاری از افرادی که به آن سفر کردند کشور فیلیپین را بسیار شگفت انگیز می‌دانند.
این شهر یعنی مانیلا می‌تواند نقطه بسیار مناسبی برای آغاز سفر در فیلیپین به حساب آید. با سفر به این پایتخت می‌توانید از چندین فرهنگ متفاوت دیدن کنید و شاهد تضادهای طبقاتی و فرهنگی متفاوتی در این شهر باشید.

ال نیدو

یکی از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری در فیلیپین ال نیدو می‌باشد. ال نیدو بر روی لبه خلیج باکوئیت قرار گرفته است. ال نیدو به دلیل داشتن بیش از ۵۰ پوشش سنگی و همچنین ماهی‌های متنوع در این منطقه دارای شهرت بسیار بالایی است. غارهایی که در این منطقه وجود دارد مملو از تالاب‌های باشکوه و سواحل شنی بی‌نظیری می‌باشد. قطعاً حیات وحش این منطقه را در هیچ کجای دیگر پیدا نخواهید کرد. بسیاری از افراد به فیلیپین سفر می‌کنند، برای تماشای این منطقه بی‌نظیر. چرا که ال نیدو یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری در کشور فیلیپین به حساب می‌آید.

جزیره باتان

این جزیره نیز یکی از محبوب‌ترین جزایر کشور فیلیپین است که در آن صخره‌های سرسبز، آب‌های موجدار و غیره وجود دارد. با حضور در این جزیره می‌توانید شاهد خانه‌های سنگی،. کلیسای اسپانیایی و بهشتی بی‌نظیر باشید یکی از دلایل شهرت این منطقه وجود گردشگران چینی بسیار زیاد در جزیره باتان است.

دریاچه پیناتوبو

این دریاچه به دلیل داشتن طبیعت زیبایی که دارد جزو جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر در کشور فیلیپین به حساب می‌آید. بعد از زلزله‌ای که در سال ۱۹۹۱ در فیلیپین اتفاق افتاد آتشفشان این منطقه فعال شد و امروزه به یکی از مناطق گردشگری در این کشور تبدیل شده است.

ساگادا

ساگادا نام دهکده‌ای در شمال فیلیپین است که به دلیل زیبایی بی‌حد و حصری که دارد جزو یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری در کشور فیلیپین به حساب می‌آید. از دلایلی که گردشگران بسیاری به این منطقه سفر می‌کنند وجود تابوت‌های آویزان شده از روی صخره‌ها و زمین‌های برنج کاری شده این منطقه است. با حضور در این جزیره زیبا شاهد شب‌های سرد و صبح‌های مه‌آلود خواهید بود که همین آب و هوا، این منطقه را با سایر شهرهای فیلیپین متمایز خواهد کرد.

 

 

تور فیلیپین نوید گشت

 

 

آیا برای سفر به فیلیپین نیاز به دریافت ویزا وجود دارد؟

برای بسیاری از افراد این سوال ایجاد می‌شود که آیا برای سفر به فیلیپین نیاز به ویزا دارند؟
در پاسخ باید گفت بله در میان انواع ویزایی که برای این کشور وجود دارد ویزای توریستی دارای طرفدار بسیار بیشتری می‌باشد. کسانی که قصد سفر به این منطقه زیبا را دارند باید نسبت به اخذ ویزای توریستی اقدام کنند. با داشتن این ویزا می‌توانند به فیلیپین یک بار ورود کنند و ۳۰ روز در این کشور اقامت داشته باشند.
زمان اعتبار این ویزا یک ماه است و این ویزا قابل تمدید نیست. به همین دلیل فرد باید بعد از اتمام مدت ویزا به کشور خود بازگردد. نکته‌ای که باید بدانید آن است که اخذ ویزای فیلیپین اولین قدم برای سفر به این کشور رویایی می‌باشد.
اگر به دنبال اخذ ویزای این کشور دوست داشتنی هستید پیشنهاد می‌کنیم مراحل دریافت آن را به کارشناسان آژانس‌های هواپیمایی بسپارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون نگرانی از ریجکتی ویزا موفق به اخذ آن شوید.
به طور کلی اخذ هر نوع ویزا مراحل مخصوص به خود را دارد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم صفر تا صد انجام این امر را به افراد خبره و کاربلد بسپارید.

عناصر تاثیرگذار بر روی قیمت تور فیلیپین

به طور کلی عوامل بسیار زیادی در هزینه نهایی سفر به فیلیپین تاثیرگذار می‌باشد. عواملی مانند خدمات قابل ارائه در طی مدت تور، نوع ایرلاین انتخابی، مدت اقامت و غیره.
نکته‌ای که باید بدانید آن است که مهم‌ترین موردی که در قیمت نهایی تور تاثیرگذار است مدت اقامت و هتل انتخابی شما می‌باشد. اگر به دنبال خرید یک تور مقرون به صرفه هستید پیشنهاد می‌کنیم خرید خود را از آژانس‌های معتبر هواپیمایی انجام دهید تا علاوه بر قیمت مناسب، شاهد خدمات بی‌نظیر نیز باشید. علاوه بر مواردی که بالاتر عنوان شد هزینه‌های تفریح و گشت و گذار در کشور فیلیپین نیز بر قیمت نهایی تور تاثیر مستقیم دارد.

آژانس هواپیمایی نوید گشت مجری تور فیلیپین در کشور

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای آنکه در طول سفر دغدغه‌ای از بابت خرید تور و اخذ ویزا نداشته باشید پیشنهاد می‌کنیم این کار را به افراد خبره در این زمینه بسپارید. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از طریق تلفن، وب سایت و به صورت حضوری اقدام کنید و به ابهامات خود در زمینه تور فیلیپین به صورت کامل پایان دهید.


 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر