×
تور سنگاپور ، توری برای همه فصول

تور سنگاپور ، توری برای همه فصول

سنگاپور یک کشور آسیایی می‌باشد که در جنوب شرقی قاره آسیا واقع شده است. بسیاری از افراد این کشور را با جنگل‌های سرسبز و چرخ و فلک‌های غول پیکرش می‌شناسند.
در واقع می‌توان این دو مورد را از دلایل شهرت این کشور بی‌نظیر در نظر گرفت. شاید برایتان جالب باشد بدانید سنگاپور کوچک‌ترین کشور در جهان به حساب می‌آید. در این کشور کوچک و فوق العاده، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیار زیادی وجود دارد و به همین دلیل برای سفر به این کشور در تمامی اوقات سال تقاضا برای گردشگری وجود دارد.
شاید برایتان جالب باشد بدانید اتباع ایرانی جزو طرفداران پروپا قرص برای سفر به کشور سنگاپور به حساب می‌آیند. سواحل در این جزیره بسیار زیبا و جذاب هستند و کشور سنگاپور علاوه بر جاذبه‌های تاریخی متنوع و جاذبه‌های طبیعی، دارای مراکز خرید بسیاری نیز می‌باشد. گردشگران خارجی با اهداف مختلف به این کشور سفر می‌کنند.
موقعیت جغرافیایی در این کشور به گونه‌ای است که به دلیل نزدیکی به خط استوا، اغلب روزهای سال آب و هوا در این کشور معتدل و مرطوب می‌باشد. در نتیجه برای سفر به این مقصد دوست داشتنی بهتر است لباس‌های نخی و خنک به همراه داشته باشید.

سنگاپور کجاست؟

همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم ورود به کشور سنگاپور ورود به دنیای شگفتی‌ها می‌باشد. بهترین راه برای سفر به کشور سنگاپور خرید تور این کشور می‌باشد. یکی از مواردی که این کشور را با بسیاری از کشورهای آسیای متمایز کرده است توجه ویژه به محیط زیست آن می‌باشد.
در این کشور زیبا می‌توانید شاهد همزیستی مسالمت آمیز ادیان و فرهنگ‌ها در کنار یکدیگر باشید. گردشگری در این کشور هر روزه دارای رونق بسیاری است و اغلب روزهای سال در این خیابان‌ها می‌توانید شاهد گردشگران خارجی باشید.
در این کشور زیبا علاوه بر مراکز خرید مدرن، هتل‌های مجلل و محله‌های قدیمی و پر جنب و جوش، می‌توانید از مناطق سرسبز و طبیعت بکر این منطقه نیز دیدن کنید.
سنگاپور دارای مدرن‌ترین سیستم حمل و نقل در دنیا می‌باشد و به همین دلیل گردشگران در زمان سفر به این کشور زیبا، با پرداخت کمترین هزینه ممکن، می‌توانند از وسایل نقلیه عمومی در این کشور استفاده کنند.
اگر به هیجان علاقمند هستید و اهل گشت و گذار در سفر هستید پیشنهاد می‌کنیم سفر به سنگاپور را فراموش نکنید.
اقدام به خرید تور این کشور نمایید، تا بتوانید به خوبی در این کشور زیبا گشت و گذار کنید و از به همراه داشتن یک تورلیدر مجرب نیز نهایت استفاده را ببرید. وجود تولیدر، این امکان برای شما فراهم می‌کند تا از جزئیات کوچک و بزرگ و جاذبه‌های تاریخی این منطقه نهایت لذت را کسب نمایید.
با خرید تور سنگاپور از خدماتی مانند بلیط رفت و برگشت، هتل محل اقامت و بیمه مسافرتی و غیره استفاده نمایید و در طول سفر دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشید و با خیالی آسوده در کشور سنگاپور تفریح کنید. لازم است توجه داشته باشید قبل از اقدام به خرید تور سنگاپور باید نسبت به اخذ ویزای این کشور اقدام نمایید.

آیا تور سنگاپور به صورت ترکیبی نیز برگزار می شود؟

معمولا تورهای ترکیبی متنوعی در سفر به سنگاپور برگزار می‌شود. البته لازم است بدانید تورهای ترکیبی در آژانس‌های هواپیمایی به صورت متنوع برگزار و اجرا می‌شود. لازم است بدانید تورهایی که تاکنون علاقمندان بسیاری را به خود جذب کرده است به شرح ذیل می‌باشند:
•    تور ترکیبی سنگاپور، مالزی
•    تور ترکیبی سنگاپور، مالدیو
•    تور ترکیبی سنگاپور، مالزی، تایلند
•    و غیره 
اگر علاقمند به تورهای بلند مدت هستید پیشنهاد می‌کنیم تور سنگاپور، مالزی، تایلند را انتخاب کنید و ضمن لذت از جاذبه‌های دیدنی این کشورها، از طبیعت منحصر به فرد آن نیز استفاده کنید.

 

تور سنگاپور

 

 

قیمت تور سنگاپور

بهترین زمان سفر به سنگاپور وابسته به عوامل مختلفی تعیین می‌شود. عواملی مانند هدف سفر، بودجه سفر، هتل محل اقامت، خدماتی که انتظار دارید در طول سفر دریافت کنید و غیره.
به همین دلیل انتخاب یک زمان مناسب برای سفر، به سلیقه شخصی فرد گردشگر بستگی دارد. اگر قصد خرید تور سنگاپور را دارید باید به این مورد توجه کنید که در بعضی از ماه‌های سال ازدحام گردشگر در این کشور بسیار زیاد می‌باشد و به همین دلیل هزینه‌های سفر و خدمات رفاهی در این کشور بالاتر از حد عادی خواهد شد و در مقابل نیز تور سنگاپور افزایش قیمت خواهد داشت.
از دیگر از عواملی که بر قیمت این تور تاثیرگذار می‌باشد ستاره‌های هتل محل اقامت شما است. هر چقدر هتلی که انتخاب می‌کنید دارای ستاره‌های بیشتری باشد قیمت تور شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد. همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم تنوع خدماتی که در تور مسافرتی دریافت می‌کنید نیز بر قیمت تور تاثیرگذار می‌باشد.
همچنین مدت زمان اقامت شما در این کشور نیز یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت نهایی تور است. هر چقدر زمان سفر شما طولانی تر باشد به الطبع هزینه بیشتری را نیز باید پرداخت کنید.
معمولاً بیشتر افرادی که تمایل به خرید تور سنگاپور دارند به دلیل مسافت طولانی که میان ایران و سنگاپور وجود دارد، کلاس پروازی خود را از نوع بیزینس و یا فرست کلاس انتخاب می‌کنند تا در طول سفر راحت باشند. در نتیجه کلاس پروازی نیز یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت این تور می‌باشد.

آژانس هواپیمایی نوید گشت در کنار شماست

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای آنکه در طول سفر دغدغه‌ای از بابت خدمات دریافتی نداشته باشید پیشنهاد می‌کنیم خرید خود را از این آژانس انجام دهید و با کارشناسان خبره آن ارتباط برقرار کنید و به ابهامات خود در این زمینه به صورت کامل پایان دهید. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از طریق وب سایت، تلفنی و یا به صورت حضوری اقدام کنید و با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

نتیجه گیری

در پایان لازم است بدانید کشور سنگاپور جزو کشورهای آسیایی به حساب می‌آید که در ایران سفارتخانه ندارد. در نتیجه افراد گردشگر برای سفر به این کشور باید درخواست دریافت ویزای خود را به صورت آنلاین ثبت نمایند. لازم است بدانیم برای اخذ ویزای این کشور باید مدارکی را ارائه نمایید که در ادامه به این مدارک اشاره خواهیم کرد.
اصل گذرنامه به همراه گذرنامه‌های قبلی. توجه داشته باشید گذرنامه باید دارای اعتبار حداقل ۷ ماه باشد.
دو قطعه عکس سه در چهار.
اصل سند ازدواج.
اصل ترجمه مدارک شغلی.
تکمیل مشخصات فردی به صورت دقیق و کامل.
 توجه داشته باشید با ارائه این مدارک به سفارتخانه مزبور ممکن است سفارتخانه از شما درخواست ارائه مدارک دیگری را نیز داشته باشد. در این صورت ملزم به ارائه آنها نیز خواهید بود.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر