×
تور سیشل  را در هر فصلی می توان خرید!

تور سیشل را در هر فصلی می توان خرید!

سفر به این جزیره رویایی یکی از ایده آل‌ترین مقاصد برای سفر می‌باشد با سفر به آن می‌توانید تجربه منحصر به فردی را کسب کنید. تجربه‌ای که شاید شبیه به آن را در هیچ کجای دیگر کسب نخواهید کرد. بسیاری از افراد حتی با پرداخت هزینه‌های گزاف نیز حاضرند به این جزیره رویایی سفر کنند و در طبیعت بکر این منطقه اوقات خود را سپری نمایند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به طبیعت بکر و فضای آرامش بخش احتیاج دارید، توصیه می‌کنیم نسبت به خرید تور رویایی این منطقه اقدام نمایید.
سیشل دارای آب و هوای استوایی است و به همین دلیل در بیشتر اوقات سال می‌توانید به این منطقه رویایی سفر داشته باشید. اما اگر بخواهید در تمامی فعالیت‌های آبی آن مشارکت کنید بهتر است ماه آپریل تا نوامبر را برای سفر به این منطقه دوست داشتنی انتخاب نمایید. سیشل متشکل از ۱۱۵ جزیره بزرگ و کوچک می‌باشد هر کدام از این جزایر زیبایی خاص خود را دارند.
می‌توان عنوان کرد زیبایی در این جزیره خیره کننده است. با سفر به این جزیره زیبا می‌توانید از فضای امن و جذاب آن نهایت لذت را ببرید. علاوه بر این موارد زیبایی این طبیعت به حدی زیاد است و جاذبه‌های طبیعی در آن به اندازه‌ای محصور کننده است که مردم از سرتاسر دنیا به این جزیره زیبا سفر می‌کنند.
توسعه و صنعت گردشگری در این کشور طی سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است و امکانات تفریحی و رفاهی در این جزیره دارای کیفیت مطلوبی است. از جمله دلایل اصلی برای سفر به سیشل تماشای جاذبه‌های گردشگری، بازدید از جزایر متعدد، حضور در طبیعت بکر و غیره می‌باشد. به طور کلی با سفر به سیشل می‌توانید در کنار تماشای سواحل زیبای نقره‌ای، از طبیعت بکر این منطقه نیز نهایت لذت را ببرید.

جاذبه های تفریحی و توریستی سیشل

با حضور در سیشل می‌توانید خاطراتی به یاد ماندنی را رقم بزنید. همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم این جزیره در نزدیکی سواحل آفریقا قرار دارد. چندین ساحل بکر و زیبا در این جزیره وجود دارد که می‌توانید با خرید تور سیشل در آنها اقامت داشته باشید و یکی از بی‌نظیرترین تجربیات سفر خود را کسب نمایید.
در ادامه به تعدادی از جذابیت‌های این جزیره زیبا اشاره خواهیم کرد.

آنسه لاتزیو

این ساحل با شن‌های بلورین شناخته شده است و مکانی مناسب و بکر برای استراحت کردن و گذراندن اوقاتی آرام به حساب می‌آید. این جزیره پوشیده شده از درختان پالم می‌باشد و در صورتی که از آفتاب شدید فراری هستید می‌توانید در سایه این درختان استراحت کنید و اوقات خوش را سپری نمایید.

بو والن

این ساحل در شمال جزیره Mahe قرار دارد و یکی از دلایل شهرت این جزیره، بکر بودن و زیبایی بی حد و حصر آن می‌باشد. در ساحل این جزیره می‌توانید شاهد کلوب موج سواری و ورزش‌های آبی باشید و از تفریحات آبی و دریایی آن نهایت لذت را کسب نمایید.

کارناوال سیشل

سیشل یک رویداد نسبتاً جدید است و تنها ۶ سال قدمت دارد اما به سرعت توانسته است جایگاه خود را در میان گردشگران کسب کند. 
مواردی که عنوان کردیم تنها تعدادی اندک از جاذبه‌های گردشگری این مقصد فوق العاده به حساب می‌آید.

آیا برای سفر به سیشل نیاز به اخذ روادید وجود دارد؟

ایرانیان برای سفر به سیشل نیاز به ویزا ندارند و می‌توانند به مدت ۹۰ روز در این مقصد اقامت داشته باشند. البته لازم است بدانید سیشل برای هیچ کدام از شهروندان خارجی سختگیری به خرج نمی‌دهد. تنها در زمان ورود به سیشل ممکن است با دیپورتی روبرو شوید. چرا که در هنگام ورود سخت‌گیری‌های بسیار زیادی را شاهد خواهید بود.
سیشل اجازه سفر بدون ویزا را می‌دهد اما در لحظه ورود به کشور از شما درخواست بلیط برگشت می‌کند تا مطمئن شود که بعد از بازدید از کشور، از آن خارج خواهید شد. بازرسان سیشل اطمینان حاصل می‌کنند تا قصد اقامت بیشتر از ۹۰ روز را نداشته باشید. علاوه بر این موارد باید رزرو هتل خود را نیز به همراه داشته باشید و در هنگام ورود به سیشل ارائه نمایید.

 

 

تور سیشل نوید گشت

 

 

خدمات آژانس هواپیمایی نوید گشت برای تور سیشل

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. کارشناسان این مجموعه همراه شما در تمامی مراحل سفر می‌باشند. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از طریق تلفن، وب سایت و یا به صورت حضوری اقدام کنید و به ابهامات خود این زمینه به صورت کامل پاسخ دهید. همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم برای سفر به سیشل نیاز به ویزا ندارید اما خدمات دیگری که در طول سفر نیاز به دریافت آن دارید توسط کارشناسان این مجموعه به بهترین نحو ممکن ارائه می‌گردد. خدماتی مانند رزرو هتل، بیمه مسافرتی، رزرو پرواز و غیره.

نتیجه گیری

موزیک محلی در سیشل بسیار خاص و زیبا است و مخلوطی از موسیقی آفریقایی، اروپایی و آسیایی است. در هتل‌های زیبای سیشل می‌توانید از برنامه‌های شبانه و موسیقی زنده آن لذت ببرید. با سفر به سیشل می‌توانید تعطیلاتی رمانتیک را پیش رو داشته باشید و اوقاتی بی‌نظیر را سپری کنید.
شاید برایتان جالب باشد بدانید بیشتر از یک سوم جمعیت سیشل در قسمت گردشگری آن مشغول به فعالیت هستند و گردشگری پررونق و بالنده سیشل نقطه قوت این جزیره دوست داشتنی به حساب می‌آید. یکی دیگر از مواردی که لازم است بدانید آن است که سیشل تنها مجمع الجزایر گرانیتی در کل دنیا به حساب می‌آید. در چهار فصل سال می‌توانید با حضور در این جزیره شاهد آب و هوای معتدل باشید. شاید برایتان جالب باشد بدانید بیشتر غذاهایی که در سیشل سرو می‌شود همراه با برنج است و غذاهای دریایی محبوب در سیشل نیز به روش‌های گوناگونی طبخ می‌شود.
غذاهای دریایی در این منطقه بخارپز و یا گریل می‌شوند و در میان برگ‌های موز پیچیده خواهند شد. به طور کلی طبخ غذا در این جزیره بسیار منحصر به فرد است. دین بیشتر مردمان سیشل مسیحی است اما با حضور در این جزیره می‌توانید شاهد مذاهب پروتستان، کاتولیک، هندو و مسلمان نیز باشید.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر