×
تور سیشل و سفر به دور افتاده ترین نقطه زمین

تور سیشل و سفر به دور افتاده ترین نقطه زمین

شاید برایتان جالب باشد بدانید سیشل به سواحل شرقی قاره آفریقا بسیار نزدیک است و دو جزیره گرانیتی و مرجانی در آن وجود دارد که جزو جزایر افسانه‌ای در سیشل به حساب می‌آید.
نکته‌ای که باید بدانید آن است که مجمع الجزایر زیبای اقیانوس هند را به نام سیشل می‌شناسند که ساحل آن به وسیله شن‌های سفید و درختان نخل ترکیبی شگفت انگیز را خلق کرده است.
نکته‌ای که شاید برای عده‌ای از افراد جالب باشد آن است که برای سفر به سیشل نیاز به اخذ ویزا ندارید و فقط می‌توانید با تهیه بلیط به این شهر زیبا و بکر سفر کنید. تنها در فرودگاه در پاسپورت شما یک مهر درج می‌شود که این مهر مجوز ورود شما به این کشور به حساب می‌آید. با وجود این مهر می‌توانید ۹۰ روز در جزایر این کشور اقامت داشته باشید و از بهشتی زیبا و استوایی لذت ببرید.
نکته دیگری که برای سفر به سیشل باید بدانید آن است که پرواز مستقیم از ایران به سیشل وجود ندارد و به همین دلیل لازم است تا به وسیله پروازهای مختلف به این مقصد رویایی سفر داشته باشید. به وسیله پرواز هر کشوری که قصد سفر به سیشل را دارید لازم است تا از قبل نسبت به اخذ ویزای آن اقدام نمایید. 

سیشل کجاست؟

هنگامی که برای اولین بار نام سیشل به گوشتان می‌خورد قطعاً این سوال برایتان ایجاد خواهد شد که سیشل  در کدام قاره وجود دارد. سیشل در قاره آفریقا وجود دارد و آن را با جمهوری سیشل می‌شناسند.
سیشل کوچک‌ترین کشور در قاره آفریقا می‌باشد که کشوری جزیره‌ای محسوب می‌شود و دارای وسعت ۱۵۰۰ کیلومتر است. پایتخت کشور سیشل ویکتوریا است. ویکتوریا بزرگترین شهر این کشور نیز به حساب می‌آید و در یکی از جزایر سیشل قرار گرفته است.
هوای این کشور کاملاً استوایی است و در اغلب فصول سال شاهد آب و هوایی مطلوب در آنجا خواهید بود. به همین دلیل این کشور را یکی از محبوب‌ترین کشورهای گردشگری در کل دنیا می‌دانند. اغلب فصول سال در سیشل شاهد بارندگی خواهید بود. رطوبت هوا در این منطقه بسیار بالا است و همواره نسیمی خنک در این کشور در حال وزیدن می‌باشد.

آیا برای سفر به سیشل نیاز به دریافت ویزا وجود دارد؟

همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم برای سفر به سیشل نیاز به اخذ ویزا ندارید و تنها با حضور در فرودگاه یک مهر بر روی پاسپورت شما درج می‌شود که این مهر مجوز ورود شما به کشور مقصد می‌باشد.
نکته ای که لازم است توجه داشته باشید آن است که در لحظه ورود به کشور سیشل لازم است تا بلیط برگشت خود را نشان دهید تا ماموران مرزی کشور مقصد مطمئن شوند که شما قصد بازگشت به کشور مورد نظر را دارید.
علاوه بر این مورد باید بلیط اقامت هتل خود را نیز به همراه داشته باشید. به ازای هر روز اقامت در سیشل باید ۱۵۰ دلار نیز بپردازید و احتمال اینکه ماموران مرزی از شما درخواست کنند تا مبلغ مورد نظر را نشان دهید بسیار زیاد می‌باشد. همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم برای سفر به سیشل پرواز مستقیم وجود ندارد. به دلیل آن که مسافران زیادی از ایران به سیشل پرواز نمی‌کنند.
لازم است تا برای سفر به این مقصد رویایی به کشورهایی مانند دوحه، قطر، دبی و استانبول سفر کنید. شاید این سوال برای عده‌ای از افراد ایجاد شود که بهترین زمان برای سفر به سیشل چه زمانی است؟
در پاسخ باید گفت دمای هوا در این مقصد در تمام سال ثابت می‌باشد. به طور کلی فروردین و اردیبهشت زمان بهتری برای سفر به سیشل است. چرا که بارندگی و رطوبت هوا در این زمان نسبت به سایر فصول سال، بسیار کمتر است و به دلیل گران بودن پروازها، گردشگران کمتری به این مقصد سفر می‌کنند و در این زمان سیشل بسیار خلوت و دوست داشتنی می‌باشد. تابستان فصل توریستی کشور سیشل به حساب می‌آید و در این فصل، عده بسیار زیادی از گردشگر نسبت به خرید تور سیشل اقدام می‌کنند.

لازم است بدانید سیشل کشور بسیار امنی است و حتی خانم‌ها به صورت انفرادی و شخصی نیز می‌توانند به این مقصد دوست داشتنی سفر داشته باشند. تنها لازم است دقت کنید برای سفر به سیشل و یا هر مکان دیگری، خارج از کشور محل اقامتتان، باید مواردی را مدنظر داشته باشید. به طور مثال در سفر به هر کشور اروپایی، آسیایی و یا حتی آفریقایی، لازم است تا اشیای گران قیمت به همراه نداشته باشید و قبل از سفر در خصوص آداب و رسوم مردمان کشور مقصد مطالعه داشته باشید تا به صورت ناخواسته باعث بی احترامی به آن ها نشوید. به طور کل لازم است تا به موارد عمومی در طول سفر توجه داشته باشید تا دچار مشکل نشوید. 

 

تور سیشل

 

برای خرید تور سیشل نوید گشت باید چه کاری انجام دهیم؟

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی، آفریقایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید تور سیشل، این مقصد دوست داشتنی می‌توانید با کارشناسان این آژانس هواپیمایی در ارتباط باشید. راه‌های ارتباطی با کارشناسان این مجموعه به صورت تلفنی، وب سایت و یا به صورت حضوری می‌باشد.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر