×
تور موریس و سفر به یک نقطه ای شگفت انگیز

تور موریس و سفر به یک نقطه ای شگفت انگیز

خوشبختانه آب و هوا در این منطقه به اندازه‌ای خوب و آرامش بخش است که افراد بسیار زیادی را ترغیب می‌کند تا برای سفر این منطقه جذاب را انتخاب کنند. این جزیره کوچک در وسط اقیانوس هند می‌باشد که در ۹۰۰ کیلومتری ماداگاسکار و ۲۵۰۰ کیلومتری آفریقا قرار گرفته است و آن را یک استراحتگاه بین المللی می‌دانند.
هتل‌های لوکس در موریس جزو مجلل‌ترین هتل‌ها در دنیا هستند. مساحت این جزیره فوق العاده ۲۴۵ کیلومتر مربع می‌باشد. پایتخت آن شهر پورت لوئیس است و جمعیت آن بیشتر از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می‌باشد. یکی از ویژگی‌های این جزیره آن است که منبع آتشفشانی دارد و تمامی جزیره به وسیله صخره‌های مرجانی احاطه شده است. شگفت انگیزترین موضوع در جزیره موریس طبیعت آن است.

موریس در کجاست؟

موریس را با نام جمهوری موریس می‌شناسند که در اقیانوس هند و قاره آفریقا قرار گرفته است. این جزیره به علت داشتن آبشار و طبیعت بکری که دارد شهرت جهانی پیدا کرده است و مقصدی فوق العاده برای گذراندن تعطیلات به حساب می‌آید. در این جزیره می‌توانید تفریحاتی همچون شنا با نهنگ، غواصی، کشتی سواری، موج سواری و غیره را تجربه نمایید.
همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم تور موریس سرزمین آتشفشانی می‌باشد که سرتاسر آن پوشیده شده به وسیله درختان نخل است و در این جزیره صخره مرجانی به وفور یافت می‌شود. این جزیره حدود ۳۳۰ کیلومتر خط ساحلی دارد که در نوع خود بی‌رقیب تلقی می‌شود.

بهترین زمان برای سفر به موریس

قطعاً بهترین زمان برای سفر به موریس از ماه می تا دسامبر می‌باشد. در این زمان هوا به شدت خنک است. در تعطیلاتی که در موریس وجود دارد می‌توانید شاهد غذاهای دریایی تازه، روزهای طولانی آفتابی و غیره باشید.
در موریس  آب و هوای گرم به سمت ملایم کاهش پیدا می‌کند. ژانویه را یکی از گرم‌ترین ماه‌های سال در موریس می‌دانند که با سرازیر شدن گردشگر در آن، جزیره بسیار شلوغ خواهد شد. بعد از ظهرها در موریس می‌توانید شاهد بارندگی شدید باشید و احتمال طوفان‌های سیل آسا نیز در این ماه وجود دارد.
در ماه فوریه در موریس آب و هوا کاملاً بارانی و مرطوب است. البته باران در این جزیره زیاد دوام نمی‌آورد و بسیار کوتاه است. می‌توان گفت آب و هوای این ماه برای تعطیلات ساحلی به هیچ عنوان ایده‌آل نیست. اما در این ماه جمعیت کمتری در جزیره حضور دارند. نکته‌ای که لازم است بدانید آن است که ماه مارس جشنواره‌های هولی در جزیره برگزار می‌شود. این جشنواره را با نام جشنواره رنگ‌ها نیز می‌شناسند. در جشنواره هولی مردمان در کف خیابان‌ها صف می‌کشند و خود را به وسیله پودرهای رنگارنگ می‌پوشانند.

مدارک مورد نیاز برای خرید تور موریس 

برای خرید تور موریس نیاز به اخذ ویزا دارید. دریافت ویزا نیز مراحل خاص خود را دارد در ابتدا باید فرم درخواست ویزا را از سایت سفارت مورد نظر خود تکمیل نمایید و مدارک خود را اسکن و به سفارت مربوطه ارسال کنید. در صورت تاییدیه مدارک می‌توانید نسبت به دریافت ویزای موریس اقدام نمایید.
تمامی فرم‌های تقاضای ویزای این کشور باید به زبان انگلیسی تکمیل شود و بهتر است برای پر کردن آن با کارشناسان آژانس‌های هواپیمایی در ارتباط باشید تا با مشکل روبرو نشوید.
لازم است بدانید ویزای موریس نیازی به ضمانتنامه بانکی ندارد و هزینه‌های صدور این ویزا به دلار آمریکا پرداخت خواهد شد. همچنین ویزای موریس به صورت گروهی صادر نمی‌شود و برای دریافت آن باید به صورت انفرادی درخواست دهید.
حداکثر زمانی که برای صدور ویزای موریس احتیاج است ۳ هفته کاری می‌باشد که هزینه آن تقریباً معادل ۴۰ دلار آمریکا است. البته این مبلغ تقریبی است و هر ساله دچار تغییراتی خواهد شد. به همراه فرمی که برای سفارتنامه ارسال می‌کنید باید مدارکی را نیز ارائه دهید که این مدارک به شرح ذیل می‌باشد:
•    گذرنامه با انقضای حداقل ۷ ماه.
•    دو قطعه عکس.
•    اصل و کپی از تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی.
•    ارائه بلیط رفت و برگشت.
•    ارائه رزرواسیون هتل.
•    تمکن مالی.
•    گواهی اشتغال به کار.
•    گواهی اشتغال به تحصیل.

آژانس هواپیمایی نوید گشت همراه همیشگی شما

 آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از طریق تلفن، وب سایت و یا به صورت حضوری اقدام کنید و به ابهامات خود در این زمینه به صورت کامل پایان دهید. نکته‌ای که باید بدانید آن است که آژانس‌های هواپیمایی خدمات متفاوتی را ارائه می‌دهند به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم تجربه خرید تور موریس خود را از این آژانس هواپیمایی داشته باشید تا تعطیلاتی بی‌نظیر را سپری نمایید و از آن لذت ببرید. 
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر