×
5 مورد اعجاب انگیز در مورد تور موریس

5 مورد اعجاب انگیز در مورد تور موریس

این کشور جزیره‌ای زیبا در ٩٠٠ کیلومتری شهر ماداگاسکار قرار گرفته است و مساحت آن ۲۴۰ کیلومتر مربع می‌باشد. آب و هوا در این کشور جزیره‌ای  برعکس نیمکره شمالی می‌باشد.
چرا که این کشور در نیمکره جنوبی زمین قرار گرفته است. شاید برایتان جالب باشد بدانید سازمان جهانی جهانگردی، کشور جزیره‌ای موریس را به عنوان یکی از ۱۰ مقصد توریستی در دنیا معرفی کرده است. در ادامه به جاذبه‌های توریستی مویس اشاره خواهیم کرد.

جزیره رودریگز

این جزیره در فاصله ۵۵۰ کیلومتری این کشور قرار گرفته است. از ویژگی آن می‌توان به آتشفشانی بودن این جزیره اشاره کرد. با حضور در این جزیره می‌توانید از تفریحات گوناگون نظیر غواصی، ماهیگیری، کایت سواری و غیره استفاده کنید و اوقاتی خوش را برای خود فراهم سازید.

آبشار تامارین

آبشار تامارین در قسمت جنوب غربی این کشور قرار گرفته است. دسترسی به آن تقریباً کار دشواری می‌باشد. اما حضور در آن و تماشای آن قطعاً ارزش این همه دشواری را خواهد داشت. هنگامی که در بخش داخلی جزیره حضور پیدا کنید شاهد هفت سلسله آبشار خواهید بود که کوهستان‌های زیبا اطراف آن را فرا گرفته است. همچنین در نزدیکی این آبشار مزارع نیشکر نیز وجود دارد.

ساحل گرند

بی اغراق این ساحل از جاذبه‌های فوق العاده کشور جزیره‌ای موریس به حساب می‌آید. با حضور در این ساحل می‌توانید از قایق‌های کف شیشه‌ای استفاده کنید و لذت حضور در دریا را تجربه نمایید.

کوهستان موکا 

برای رفتن به این کوهستان می‌توانید از ماشین‌های دودیفرانسیل و یا اسب و یا حتی موتورهای چهار چرخ استفاده کنید.  این منطقه حفاظت شده است و با حضور در آن می توانید شاهد پوشش‌های گیاهی متنوعی باشید.

دلفین ها 

با حضور در کشور موریس می‌توانید شاهد شنا کردن دلفین‌ها و بازی دسته جمعی آنها باشید و از تماشای آن لذت ببرید.

مختصات جزیره موریس

مساحت کشور جزیره‌ای موریس ۵۶۲۰ کیلومتر مربع است. مختصات این شهر در نقشه‌های جغرافیایی ١١۵ شرقی ٨.٣٩ جنوبی می‌باشد. همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم آب و هوای این منطقه کاملاً استوایی است و در فصل خنک برعکس نیمکره شمالی، آب و هوا گرم و در فصل گرم سال، آب و هوا نسبتا خنک می‌باشد.

 

خرید تور موریس

 

تور موریس را با قیمت بالا نخرید!

برای عده‌ای از افراد این سوال پیش می‌آید که چرا باید به جزیره موریس سفر کرد؟ در پاسخ باید گفت این جزیره به داشتن آب‌های شفاف و سواحل مرجانی شهرت دارد. در کنار طبیعت زیبای این منطقه می‌توانید از تفریحات هیجان انگیز آن نیز استفاده کنید.
با حضور در جزیره موریس قطعاً اولین موردی که نظرتان را جلب خواهد کرد تنوع بالای فرهنگی این کشور می‌باشد. در قسمت‌های مختلف کشور موریس می‌توانید شاهد نژاد مختلف چینی‌ها، اروپایی‌ها، هندوها و حتی مسلمان‌ها باشید.
وجود نژادهای مختلف در این جزیره باعث شده است تا تنوع فرهنگی نیز در آن افزایش پیدا کند. با حضور در جزیره موریس قطعاً تنوع مختلفی از آداب و رسوم را نظاره‌گر خواهید بود.
این مورد خود به تنهایی انقدر جذاب و هیجان انگیز می‌باشد که گردشگران بسیاری در طی سال تنها به دلیل تماشای آداب و رسوم مختلفی که در این کشور جزیره‌ای حکم فرماست به آن سفر می‌کنند.
در نتیجه با خرید تور موریس می‌توانید هم از جاذبه‌های گردشگری این جزیره زیبا دیدن کنید و هم شاهد قومیت‌های مختلف و فرهنگی غنی باشید. برای خرید تور موریس ارزان قیمت، توصیه می‌کنیم حتماً از آژانس‌های هواپیمایی معتبر این کار را انجام دهید.
به صورت کلی لازم است بدانید قیمت تور نسبت به سفر شخصی ارزان قیمت‌تر می‌باشد. در نتیجه اگر قصد خرید تور موریس را دارید پیشنهاد می‌کنیم موارد زیادی را برای کاهش هزینه‌های سفر در نظر بگیرید. مواردی نظیر، مدت زمان اقامت شما در کشور مقصد، ایرلاین انتخابی، هتل و خدماتی که انتظار ارائه آن را دارید.
برای خرید تور ارزان موریس تنها کافی است به فصلی که برای سفر انتخاب می‌کنید توجه داشته باشید. این جزیره در تمامی فصول سال دارای آب و هوای مساعدی می‌باشد اما در بعضی از اوقات، گرمای بیش از حد هوا و وجود بارندگی‌های غیر قابل تحمل گردشگران کمتری را برای سفر به این مقصد دوست داشتنی جذب می‌نماید.
در نتیجه در این زمان قیمت این تور کاهش قابل توجهی پیدا خواهد کرد. شما می‌توانید برای سفر ارزان به این کشور فصل تابستان را انتخاب کنید. اما باید توجه داشته باشید گرمای هوا در این زمان طاقت فرسا خواهد بود.
البته نکته مثبت آن نیز امکان استفاده از تفریحات آبی و آفتاب گرفتن در سواحل زیبای این جزیره می‌باشد. موردی که در سفر به جزیره موریس باید مد نظر قرار دهید اخذ ویزای توریستی این کشور می‌باشد. در دست داشتن ویزا برای سفر به جزیره موریس جزو الزامات این سفر می‌باشد و مهم‌ترین مدارکی که برای اخذ این ویزا باید ارائه دهید به شرح ذیل می‌باشد:
•    عکس رنگی.
•    گواهینامه تمکن مالی.
•    گذرنامه معتبر با اعتبار حداقل ۶ ماه.
•    بلیط هواپیما و ووچر هتل.
در ضمن لازم است بدانید برای سفر به موریس باید از پروازهای غیر مستقیم اقدام نمایید. چرا که پرواز مستقیم از ایران به کشور جزیره‌ای موریس وجود ندارد. لازم است تا در طی سفر یک یا دو توقف در کشورهای مختلف داشته باشید. در حال حاضر سفر به موریس از طریق ایرلاین خارجی امارات انجام می‌شود.

آژانس هواپیمایی نوید گشت مجری تورهای مختلف در کشور

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده دورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به توریست‌ها و گردشگران عزیز می‌باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید این تور می‌توانید با کارشناسان خبره این مجموعه ارتباط برقرار کنید و ابهامات خود را در خصوص خرید این تور به صورت کامل رفع نمایید.
برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید به صورت تلفنی، حضوری و یا از طریق وب سایت اقدام نمایید.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر