×
تور هند به صورت ترکیبی  انتخابی ایده آل است

تور هند به صورت ترکیبی انتخابی ایده آل است

هند یک کشور پهناور در جنوب آسیا و جنوب شرق ایران است که سواحلش به اقیانوس هند ختم شده است. سواحل این کشور به اقیانوس هند ختم می‌شود. کشور چین در شمال کشور هند قرار دارد و کشور پاکستان نیز در غرب آن واقع شده است.
کشورهای کوچک دیگری مانند بنگلادش، نپال، سریلانکا و غیره در اطراف کشور هند قرار دارند و این کشور را از نظر وسعت می‌توان هفتمین کشور وسیع دنیا در نظر گرفت. تمدن در این کشور حرف اول را می‌زند و تمدن هند را می‌توان در ردیف اول تمدن‌های دنیا معرفی نمود.
قطعاً هر فردی که به آثار باستانی و تمدن علاقمند باشد از حضور در کشور هند لذت خواهد برد. قطعا شنیده‌اید که هند را به سرزمین ۷۲ ملت می‌شناسند. به این دلیل که تنوع فرهنگ و اقوام در این کشور بسیار زیاد می‌باشد. در هر کجای این کشور شاهد معابد و زیارتگاه‌هایی خواهید بود که اقوام مختلف در آن مشغول به عبادت می‌باشند.
هند یکی از جذاب‌ترین تورهایی است که در آسیای شرقی وجود دارد. تنوع فرهنگ در این کشور به اندازه‌ای بالاست که با حضور در آن می‌توانید تجربه فراموش نشدنی را کسب نمایید.
بی شک تور کشور هند یک سفر ایده‌آل برای توریستان و گردشگرانی می‌باشد که به دنبال هیجان و شگفتی هستند. شاید برایتان جالب باشد بدانید وسعت این کشور از اقیانوس هند تا رشته کوه هیمالیا است. با قاطعیت می‌توان عنوان کرد با حضور در کشور هند و اقامت چند روزه در آن نمی‌توانید شاهد تمامی شگفتی این کشور زیبا باشید و شاید ماه‌ها زمان ببرد تا بتوانید تمامی جاذبه‌های دیدنی آن را تماشا کنید.
اگر به دنبال تماشای کاخ‌های جذاب و مجلل، صومعه‌های پر رمز و راز، تاریخ تکرار نشدنی و غیره هستید خرید تور هند را به هیچ عنوان از دست ندهید. همین تنوع فرهنگ و ادیان، سبب شده است تا هند را کشور ۷۲ ملت بدانند. اگر به دنبال خرید تور هند هستید پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی را در خصوص این کشور رویایی کسب نمایید.

پایتخت کشور هندوستان

شهرهایی که در کشور هند وجود دارند هر کدام دارای مشخصات و ویژگی‌هایی هستند که می‌تواند برای زندگی هر فرد جذاب باشد. دهلی نو پایتخت کشور هند است و یکی از شهرهای پر سر و صدا و هیجان انگیز در این کشور به حساب می‌آید.
پایتخت کشور هند یعنی دهلی نو دارای جمعیتی بالغ بر ۲۰ میلیون نفر می‌باشد. این شهر مدرن یک انتخاب بسیار ایده‌آل برای مهاجرت به این کشور به حساب می‌آید. دومین شهر بزرگ و مهم در کشور هند گوا نام دارد. این شهر لقب ویترین گردشگری کشور رویای هند را به خود اختصاص داده است. بر خلاف تصور عده‌ای، کشور هند بسیار کشور پاکیزه‌ای است و دارای سواحل تمیزی می‌باشد. سواحل در کشور هند بسیار آرام و بکر هستند.
یکی دیگر از شهرهای بسیار معروف در کشور هند شهر حیدرآباد است که در لیست شهرهای فرهنگی این کشور قرار دارد. افرادی که قصد ادامه تحصیل در این کشور را دارند قطعاً در شهر حیدرآباد ساکن خواهند بود. همچنین این کشور در زمینه موسیقی نیز دارای شهرت بسیار زیادی است.

جاذبه های گردشگری کشور هندوستان 

هند را کشور انتخاب‌های سخت می‌دانند. سختی انتخاب جاذبه‌های فرهنگی و دیدنی در این کشور به اندازه زیاد می‌باشد که با حضور چند روزه در آن نمی‌توانید از تمامی زیبایی‌های این کشور رویایی دیدن کنید.
به عنوان مثال اگر دو هفته در این کشور اقامت داشته باشید در پایان این دو هفته آرزو خواهید کرد زمان بیشتری برای گشت و گذار در اختیار داشتید و بیشتر در این کشور رویایی اقامت می‌کردید.
در ادامه به تعدادی از جاذبه‌های این کشور فوق العاده اشاره خواهیم کرد تا به خوبی با آن آشنا شوید.

تاج محل

شناخته شده‌ترین مکان در کشور هند تاج محل می‌باشد که احتمالاً بارها نام آن را شنیده‌اید. یکی از دلایل انتخاب شما برای سفر به کشور هند، تاج محل خواهد بود. تاج محل را تاریخی ترین و قدرتمندترین بنا در کشور هند می‌دانند که نیروی عشق نیز در آن جریان دارد.
تاج محل جزو مقبره‌های زیبا و مشهور جهان نیز شناخته شده است. شاید برایتان جالب باشد بدانید این مکان زیبا در طی ۱۷ سال و توسط ۲۰ هزار کارگر به صورت شبانه روزی ساخته شد. در این بنا می‌توانید شاهد المان‌های بسیار زیادی از معماری اسلامی باشید و لازم است بدانید سنگ‌های مرمر بسیار زیادی در این بنای نفیس به کار برده شده است.

شهر مقدس واراناسی

یکی از زیباترین و بزرگترین مکان‌های مذهبی در کشور هند شهر واراناسی می‌باشد. رودخانه مذهبی گنگ نیز یکی از نشانه‌ها و نمادهای مذهبی در کشور هند به حساب می‌آید. لازم است بدانید قدمت این شهر به ۸ قرن قبل از میلاد مسیح برمی‌گردد. این شهر یکی از قدیمی‌ترین شهرها در کشور هند به حساب می‌آید که هنوز هم مردمان بسیار زیادی در آن سکنا دارند.
یکی از رسومی که مردمان هند بسیار زیاد به آن پایبند هستند و جزو آیین کهن این کشور به حساب می‌آید، حمام کردن در رودخانه گنگ است. امروزه مکان‌هایی با نام گات وجود دارد که دارای پله‌های زیرزمینی است و به رودخانه گنگ متصل است و افراد از آن برای غسل استفاده می‌کنند.

قلعه سرخ

یک قلعه بزرگ ساخته شده از ماسه و سنگ‌های قرمز با مساحت بیشتر از ۲ کیلومتر مربع که در سال ۱۶۴۸ ساخته شد. تمامی دور تا دور این قلعه به وسیله یک خندق بزرگ احاطه شده است. علاوه بر زیبایی بی حد و حصر این قلعه می‌توانید در این قلعه حس کنجکاوی خودتان را تحریک کنید و به کاوش در آن بپردازید. با حضور در این قلعه می‌توانید شاهد داستان‌های جذاب و هیجان انگیز بسیاری باشید.

 

خرید تور هند نوید گشت

 

 

آیا برای سفر به هند نیاز به دریافت ویزا وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال که آیا برای سفر به هند نیاز به ویزا دارید یا خیر؟ باید گفت بله برای سفر به هند باید نسبت به اخذ ویزا اقدام کنید. برای سفر به هند قبل از اخذ ویزا باید هدف خود از سفر به این کشور رویایی را انتخاب کنید. بعد از تعیین هدف نوبت به آن می‌رسد تا شرایط و مدارک خود را بررسی کنید و تا زمانی که شرایط لازم برای سفر به این کشور رویایی را نداشته باشید یا مدارکتان ناقص باشد احتمال صدور ویزای شما بسیار اندک خواهد بود.
اما اگر مدارکتان برای سفر به این کشور رویایی کامل است می‌توانید نسبت به اخذ ویزای این کشور اقدام کنید. انجام این کار را می‌توانید به آژانس‌های هواپیمایی بسپارید و مدارک خود را به آنها تحویل دهید تا در سریع‌ترین زمان ممکن ویزای شما آماده شود.

هزینه های مورد نیاز برای خرید تور هند

هند مقصدی برای تمامی بودجه‌هاست. با انتخاب این کشور می‌توانید سفری ساده با هزینه کم و یا سفری لوکس با هزینه‌ایی مناسب داشته باشید. هزینه سفر به نه تنها هند، بلکه تمامی کشورهای خارجی، وابسته به انتخاب و سلیقه شما متغیر می‌باشد. عواملی مانند مدت زمان اقامت، نوع ایرلاین انتخابی، هتل انتخابی شما، درجه آن، خدماتی که در طول سفر انتظار دریافت آن را دارید و غیره متفاوت خواهد بود.

خدمات آژانس هواپیمایی نوید گشت

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. اگر قصد خرید تور هند و دریافت ویزای این کشور را دارید پیشنهاد می‌کنید با کارشناسان خبره این مجموعه ارتباط برقرار کنید و به ابهامات خود در این زمینه به صورت کامل پایان دهید. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از طریق تلفن، وب سایت و یا به صورت حضوری اقدام کنید و نسبت به خرید تور خود اقدام نمایید.


 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر