×
تور هند و بازدید از عجایب هفتگانه جهان

تور هند و بازدید از عجایب هفتگانه جهان

قطعاً بازدید از این شهر زیبا و جاذبه‌های گردشگری که در آن وجود دارد برای بازدیدکنندگان لحظات به یادماندنی را به همراه دارد.
در ادامه به نکته‌هایی برای بازدید از کشور هند اشاره خواهیم کرد که بدون هیچ مشکلی می‌توانید از آن دیدن کنید و هزینه و زمان کمتری را برای این کار صرف نمایید. به طور مثال بازدیدکنندگان جاذبه گردشگری تاج محل بسیار زیاد می‌باشند اما اغلب آنها هندی هستند و در کشور خودشان ساکن می‌باشند. با بازدید از تاج محل قطعاً فرصت آشنایی با مردم خونگرم و مهربان این کشور را خواهید داشت. بی اغراق می‌توان عنوان کرد تور هند جزو کشورهایی می‌باشد که با سفر به آن هیچگاه آن را فراموش نخواهید کرد. چرا که این کشور بسیار متنوع و عجیب است. اگر قصد بازدید از جاذبه‌های عجیب و جالب آن را دارید پیشنهاد می‌کنیم نسبت به خرید تور هند اقدام کنید تا از تماشای آن به وجد آیید.

موقعیت جغرافیایی هند

کشور هند در جنوب آسیا قرار گرفته است و سواحل آن به اقیانوس هند ختم می‌شود. پاکستان در غرب کشور هند و چین در شمال کشور هند قرار گرفته است و با یکدیگر همسایه می‌باشند. سرزمین‌های کوچک دیگری نیز مانند بنگلادش، نپال، سریلانکا و غیره در اطراف کشور هند قرار دارند و شاید برایتان جالب باشد بدانید هند را هفتمین کشور وسیع در دنیا می‌شناسند.

برای خرید تور هند چه فصلی مناسب است؟

قطعاً مهم‌ترین چیزی که بعد از انتخاب مقصد برای سفر به آن فکر می‌کنید بهترین زمان برای خرید تور هند می‌باشد. معمولاً بهترین زمان برای خرید تور هند از دید افراد مختلف دارای تعابیر متفاوتی نیز می‌باشد. عده بیشتری از  افراد منظورشان از بهترین فصل سفر به هند، بهترین آب و هوا در آن منطقه می‌باشد. شناخت بهترین آب و هوا، بسیار مهم است. چرا که کشور هند سرزمین مرطوبی می‌باشد و سفر در زمان‌هایی که رطوبت و گرما در آنجا وجود دارد بسیار طاقت فرسا خواهدبود و می‌توان گفت کار هر کسی نیست.
در نتیجه توجه به این نکته الزامی است. همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم هند را سرزمین وسیع می‌دانند که نقاط جنوبی‌اش تا نزدیک خط استوا می‌رسد. انتخاب بهترین زمان برای سفر به هند وابسته به شهر مورد نظر شما برای اقامت متفاوت می‌باشد.
همانطور که قطعاً می‌دانید کشور هند دارای آب و هوای گرم و مرطوب می‌باشد و هر چقدر به شهرهای جنوبی کشور نزدیک‌تر شوید این گرما و رطوبت تشدید پیدا خواهد کرد .
در نتیجه بهترین زمان برای سفر به هند فصل پاییز و زمستان می‌باشد. اگر قصد سفر به شهرهای مرتفع در هند را دارید باید بدانید در فصل پاییز و زمستان هوا در این شهرها به شدت سرد است. در مقابل نیز خلوت‌ترین زمان برای سفر به هند فصل بهار است که گرمای هوا در این زمان تشدید می‌شود و شاهد افزایش رطوبت نیز خواهید بود.

 

تور هند

 

برای تور هند چقدر باید هزینه کنیم؟

هند را مقصدی برای تمامی گردشگران با هر بودجه‌ای می‌دانند. در این مقصد می‌توانید سفری کم هزینه و ساده را تجربه کنید. در ضمن لازم است بدانید کشور هند دارای هتل‌های لوکس نیز می‌باشد که در صورت نیاز می‌توانید از آنها استفاده کنید. در پاسخ به این پرسش که در سفر به هند چه مقدار پول باید به همراه داشته باشیم باید گفت پاسخ به این سوال به انتظارات شما وابسته می‌باشد.
 به طور کلی به دلیل بی‌ارزش بودن پول این کشور، این مقصد جزو ارزان‌ترین مقاصد گردشگری در دنیا به حساب می‌آید. اینکه کدام یک از شهرهای هند را برای اقامت و گردشگری انتخاب کنید در قیمت نهایی تور هند تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. همانطور که قطعاً می‌دانید واحد پول کشور هند روپیه است. به همین دلیل مسافران می‌توانند در سفر به هند روپیه و یا دلار نیز به همراه داشته باشند.

نوید گشت همراه همیشگی شما

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. کارشناسان این آژانس می‌توانند شما را در مراحل اخذ ویزا و خرید تو راهنمایی کنند و مشوق خوبی برای خرید تور باشند.
برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از طریق تلفن، وب سایت‌ ویا به صورت حضوری اقدام نمایید تا ابهامات شما در خصوص خرید این تور به صورت کامل برطرف گردد.
نکته ای که باید بدانید آن است که هند جزو کشورهایی است که قبل از سفر به آن باید اقدام به اخذ ویزا نمایید. یک هفته زمان می‌برد تا ویزای این کشور آماده شود. پس تمام تلاش خود را به کار نمایید تا حتماً در زمان مقتضی ویزا در دستان شما باشد اما اگر قصد خرید تور از آژانس‌های مسافرتی را دارید تنها کافی است مدارک شناسایی و دیگر مدارکی که از سمت آژانس از شما درخواست می‌شود را به آنها تحویل دهید تا کارشناسان آن مجموعه نسبت به اخذ ویزا برای شما اقدام نمایند.
 توجه داشته باشید که ویزای هند به دو صورت ارائه می‌گردد.
•    مراجعه به سفارت 
•    به صورت الکترونیکی
امروزه درصد رد شدن ویزای هند برای ایرانیان بسیار پایین است. در نتیجه نگران رد شدن ویزا نباشید. چرا که این کشور شرایط خاص و سختگیرانه‌ای برای ارائه ویزا ندارد. مدارک لازم برای دریافت ویزای هند به شرح ذیل می‌باشد:
•    پاسپورت با حداقل اعتبار ۷ ماه.
•    کپی کارت ملی.
•    کپی شناسنامه.
•    عکس پرسنلی و پر کردن فرم ویزا برای ارائه به سفارتخانه مورد نظر.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر