×
خدمات ویزا، درخواست همیشگی در ایران

خدمات ویزا، درخواست همیشگی در ایران

کشورهایی که در قاره سبز واقع شده‌اند روزانه میزبان تعداد زیادی گردشگر هستند که از کشور ایران به آن‌جا سفر کرده‌اند. تفاوتی ندارد مقصد سفر شما کدام کشور باشد چراکه در هر صورت باید ویزای شنگن را دریافت نمایید. دریافت ویزای شنگن شاید در لغت ساده باشد اما کاری فوق‌العاده دشوار است که هر کسی نمی‌تواند آن را دریافت نماید. باتوجه به متغیر بودن قوانین ویزای شنگن، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا کار  دریافت آن را به دست موسساتی که خدمات ویزا را ارائه می‌دهند، بسپارند. در این صورت ریسک ریجکت شدن درخواست از سمت سفارت کشور مربوطه فوق‌العاده کم می‌شود. 

با انواع ویزا چقدر آشنایی دارید؟

کسانی که خیلی اهل سفر و گشت و گذار نیستند، خیلی در خصوص انواع ویزاها اطلاعاتی ندارند و همین امر سبب می‌شود تا نتوانند نسبت به برخی از مسائل آگاهی داشته باشند. ویزاها نیز خود دارای چند نوع مختلف هستند که هر کدام باتوجه به هدف سفر شما صادر می‌شوند. 
ویزای توریستی، ویزای درمانی، ویزای تحصیلی و ویزای تجاری جزئی از مهم‌ترین ویزاها محسوب می‌شوند که هر شخصی می‌تواند آن‌ها را دریافت نماید. البته این مسئله را به خاطر بسپارید که دریافت هر یک از این ویزاها تابع شرایط خاصی است. 

 

 

دریافت خدمات ویزا

 

دسته‌بندی ویزاها 

ویزاهای مختلف به دو صورت سینگل (یک بار ورود) و مولتی (چند بار ورود) صادر می‌شوند. در ویزاهای سینگل همان‌طور که از نامشان پیداست، متقاضی تنها یک بار اجازه ورود به کشور مورد نظر خود را دارد و بعد از پایان مدت اعتبار ویزا و خارج شدن از خاک کشور مقصد به هیچ عنوان اجازه ورود مجدد را ندارد. 
در نقطه مقابل اما ویزاهای مولتی، قانون متفاوتی را دارند. در ویزاهای مولتی شما به دلخواه می‌توانید به کشور مورد نظرتان وارد شده و خارج شوید و هیچ محدودیتی برایتان در نظر گرفته نمی‌شود. البته دریافت ویزای مولتی کمی سخت است و شخص متقاضی باید یک سری از شرایط را داشته باشد. 

هزینه استفاده از خدمات ویزا به چه صورتی محاسبه می‌شود؟

شرایط اقتصادی کشور به شکلی شده است که برای بسیاری از افراد که متقاضی دریافت خدمات ویزا هستند، موضوع هزینه مهم است. در مورد هزینه مورد نیاز برای استفاده از خدمات ویزا نمی‌توان صحبتی قطعی داشت چراکه این هزینه به فاکتورهای زیادی بستگی دارد.

آیا زمانی که با موسسات مختلف همکاری داشته باشیم دریافت ویزا قطعی است؟ 

موضوعی که به اشتباه در ذهن بسیاری از افراد جا افتاده، این است که اگر از خدمات ویزا استفاده کنند، به صورت 100 درصدی می‌توانند ویزای کشور مورد نظر را دریافت کنند. این یک تصور کاملا غلط است چراکه هیچ چیز 100 درصدی وجود ندارد. موسساتی که این خدمت را ارائه می‌دهند به دلیل آشنا بودن با فرایند کار می‌توانند شانش شما را جهت اخذ ویزا به طرز غیرقابل باوری افزایش دهند و نمی‌توانند هیچ تضمین 100 درصدی در این خصوص به شما بدهند. 

 

نوید گشت خدمات ویزا

 

آیا هر شخصی می‌تواند از خدمات ویزا استفاده کند؟

بله. هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و شما می‌توانید بدون هیچ مشکلی ویزای کشورهای مختلف را دریافت نمایید. البته برخی از سفارت‎ها شرایط خاصی را برای متقاضیان در نظر گرفته‌اند که باید قبل از هر اقدامی با آن‌ها آشنا شوید. 

نوید گشت مثل همیشه در کنار شماست

مجموعه نوید گشت یکی از مجموعه‌های ارائه‌دهنده خدمات ویزا است که می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید. تجربه کاری ما در زمینه اخذ ویزا موجب شده تا بتوانیم بدون کوچک‌ترین مشکلی ویزای شما را دریافت کنیم. 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر