×

راهنمای تور سیشل

راهنمای سفر به آفریقا /   راهنمای سفر به آفریقای جنوبی /   راهنمای تور سشیل 
وقتی مسیر سخت میشود، مناظر و زیبایی های ناب طبیعت هم چند برابر می شوند. برای دیدن زیبایی ها و رویای جزیرهای دورافتاده با ماسه های بکر و ناب، آب های آبی روشن و هالهای آرام در دریاها میتوان یک تور سیشل رزرو کرد و بدین منظور با راهنمای تور سیشل همراه باشید. جایی که رویا آماده تبدیل شدن به واقعیت است. سیشل را مجموعه ای از 115 جزیره که اقیانوس هند را در سواحل شرقی آفریقا تشکیل می دهند، می سازد. ممکن است قبلاً مناظر سیشل را دیده باشید: سواحل سفید به ظاهر بی پایان، تخته سنگ های غول پیکر و نخل های در حال نوسان چیزی از کارت پستال ها، تبلیغات تلویزیونی و پس زمینه دسکتاپ ها کم ندارند. در حالی که در امتداد این سواحل معروف استراحت می کنید، احتمالاً تنها اشکال حیات دیگری که با آنها روبرو خواهید شد، پرندگان رنگارنگ جزایر و لاک پشت های انبوه هستند.

Image

در تور سیشل انواع و اقسام جزایر سیشل اغلب در دو گروه مجزا دیده می شوند. در راهنمای تور سیشل اکثر مسافران اکتشاف خود را به 43 جزیره داخلی محدود می کنند و خود را در یکی از سه جزیره اصلی گروه قرار می دهند. ماهه بزرگترین جزیره سیشل است، پایتخت سیشلو، ویکتوریا و همچنین ساحل معروف Anse Intendance. پراسلین، دومین جزیره بزرگ از جزایر اولیه، همچنین دارای چندین خط ساحلی تحسین شده است، به جز واله دو مای و La Digue، پراسلین جزیرهای آرام است که در آن دوچرخه ها حکمرانی می کنند و شن های ساحل Anse Source d'Argent دست نخورده باقی می مانند. شما در تور سیشل می توانید یک قایق تفریحی خصوصی را در خارج از دریا اجاره کنید و احتمالاً در یکی از ۷۲ جزیره بیرونی به غارهای شنی کم ارتفاع که توسط سازمان حیات وحش اداره می شود، برخورد خواهید کرد. در راهنمای تور سیشل می فهمید که اکثر شهرت سیشل به سواحل آن است. سواحل نرم و سفید جزایر پر از تخته سنگ های عظیم و قاب شده با اقیانوس هند گرم و شفاف - اغلب در جلوی کارت پستال ها و روی جلد مجلات دیده می شود. بهترین بخش در مورد سواحل سیشلو این است که حتی محبوب ترین مناطق شنی (مانند Anse Intendance و Anse Source d'Argent) هرگز شلوغ نمی شوند. اگر از همراهی موجودات زنده ترسی ندارید، راهی جزیره کوریو شوید تا در کنار لاک پشت های غول پیکر آفتاب بگیرید، یا در زیر امواج سواحل بو والون برای دیداری ماهی گیرانه غرق شوید. هنگامی که از شن، دریا و خورشید خسته شدید، در سایه باغ گیاه شناسی ملی سیشل در ماهه خنک شوید یا پاهای خود را در Vallee de Mai در Praslin's دراز کنید.

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

بهترین زمان برای بازدید از سیشل

بهترین زمان برای رزرو تور سیشل، آوریل، می، اکتبر و نوامبر است. این ماه ها نشان دهنده زمان انتقال بین بادهای تجاری گرم و مرطوب شمال غربی (از نوامبر تا مارس) و بادهای تجاری خنک تر جنوب شرقی است که از آوریل تا اکتبر را تعریف می کنند. بازدید از این ماه‌ها شرایط ملایم‌ تری را برای آفتاب گرفتن، تماشای حیات وحش و غواصی فراهم می‌ کند. مهم نیست چه زمانی از سیشل بازدید می کنید، با دمای متوسط دهه 80 مواجه خواهید شد. اما با رفت و آمد به جزایر در فصل بهار و پاییز، از جمعیت شدید توریستی که در ماه های دسامبر، ژانویه، ژوئیه و آگوست به این جزایر سرازیر می شوند نیز اجتناب خواهید کرد.

Image

گشت و گذار در سیشل

بهترین راه برای رفت و آمد در سیشل به محل اقامت شما بستگی دارد: سرویس اتوبوس هم در ماهه و هم در پراسلین قابل استفاده است، در حالی که بازدیدکنندگان از لادیگ کوچک بیشترین بهره را از دوچرخه خواهند برد. اگر قصد سفر بین جزایر را دارید، خدمات کشتی سیشل هم راحت و هم قابل اعتماد است. در تور سیشل تاکسی‌ ها را می‌توان در هر سه جزیره اصلی سیشل (البته در La Digue) پیدا کرد و راحت‌ترین راه برای رفتن از فرودگاه بین‌المللی سیشل (SEZ) در ساحل شرقی ماهه به ویکتوریا و سایر مقاصد اطراف جزیره است. . فرودگاه‌ هایی را در پراسلین و چندین جزیره کوچک دیگر خواهید دید که توسط ایر سیشل و چند شرکت هواپیمایی دیگر که حمل‌ و نقل بین جزیره‌ای را ارائه می‌ دهند، خدمات رسانی می‌ کنند.

اتوبوس

شرکت حمل و نقل عمومی سیشل خدمات اتوبوس عمومی را در ماهه و پراسلین، دو جزیره از سه جزیره پربازدید سیشل، ارائه می دهد. اتوبوس ها هر روز از ساعت 5:30 صبح تا 8:30 بعد از ظهر حرکت می کنند. هزینه سواری با نرخ ثابت 5 SCR (تقریباً 40 سنت) است. اگر قصد دارید از اتوبوس به عنوان وسیله اصلی حمل و نقل خود استفاده کنید، یک کارت هوشمند با قیمت 50 SCR (حدود 4 دلار آمریکا) خریداری کنید – این کارت های از پیش بارگذاری شده می توانند تا 500 SCR (تقریباً 42 دلار آمریکا) را در خود جای دهند و به شما امکان می دهند سوار آن شوید. اتوبوس بدون نگرانی در مورد حمل پول خرد. شما می توانید یک کارت هوشمند را از دفتر SPTC در جاده Latanier در ویکتوریا خریداری کنید.

ماشین

اگر در جزیره ماهه سیشل اقامت دارید و ترجیح می دهید بدون دردسر جابجا شوید، آژانس های کرایه اتومبیل متعددی برای انتخاب پیدا خواهید کرد. با این حال، هنگام قرار گرفتن در پشت فرمان باید اقدامات احتیاطی بیشتری انجام دهید: جاده های ماهه ممکن است شیب دار باشند و پیچ های تندی داشته باشد. به علاوه، در اینجا باید در سمت چپ جاده رانندگی کنید - شرایط رانندگی ناآشنا را با بسیاری از رانندگان خارجی ترکیب کنید و ممکن است در شرایط سختی قرار بگیرید. با رانندگی آهسته ایمن بمانید و چشم خود را به جاده بدوزید. اگر در پراسلین اقامت می‌ کنید، ماشین نیز به کارتان می‌ آید، اما سرویس‌ های رفت‌ و آمد راحت هتل و مسیرهای اتوبوس گسترده، به یک امر تجملی تبدیل می‌کند. قیمت ها نسبتا استاندارد هستند، با نرخ های روزانه حدود 500 تا 600 SCR (حدود 40 تا 50 دلار آمریکا)، و اکثر شرکت ها گواهینامه رانندگی ایالات متحده شما را می پذیرند.

فری

اگر قصد دارید بیش از یکی از جزایر سیشل را کاوش کنید، سوار شدن بر کشتی بهترین انتخاب شماست. Cat Cocos حمل‌ونقل روزانه از ماهه به پراسلین و لادیگ را ارائه می‌کند و به جزیره اینتر جزیره ماهه در ویکتوریا، اسکله پراسلین در امتداد بای سنت آن و اسکله لا پسه لا دیگ خدمات می‌دهد. سفرهای یک طرفه بسته به مسیر بین یک ساعت تا یک ساعت و نیم طول می کشد. انتظار دارید بین 835 تا 1060 SCR (حدود 70 تا 88 دلار آمریکا) در هر مسیر بپردازید (کودکان می توانند با نرخ کاهش یافته سفر کنند)، اگرچه قیمت ها بر اساس برنامه سفر متفاوت است. در همین حال، Inter Island Ferry حمل و نقل روزانه بیشتری را بین Praslin و La Digue ارائه می دهد. این سفر حدود 30 دقیقه طول می کشد و هزینه آن 240 SCR (تقریباً 20 دلار آمریکا) در هر طرف یا 432 SCR (حدود 36 دلار آمریکا) برای یک سفر رفت و برگشت است. برای کودکان زیر 11 سال تخفیف در نظر گرفته شده است.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر