×

راهنمای سفر به آفریقا

آفریقای جنوبی جنوبی ترین کشور در قاره آفریقا است. این کشور توسط دو اقیانوس احاطه شده است: اقیانوس اطلس و اقیانوس هند. جنوبی ترین نقطه آفریقای جنوبی دماغه آگولهاس است. در سواحل، اینجا جایی است که می گویند آب های اقیانوس هند و اقیانوس اطلس به هم می رسند. حال در این راهنما می خواهیم به بررسی بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی، چگونه به آفریقای جنوبی برویم، چگونه در آفریقای جنوبی بگردیم، غذا و نوشیدنی در آفریقای جنوبی و غیره می پردازیم.

Image

بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی

نوامبر تا مارس تابستان در آفریقای جنوبی است، با حداکثر دمای روز به 32 درجه سانتیگراد (90 درجه فارنهایت)، اغلب با رطوبت بسیار زیاد. اگر به دنبال سفر در این فصل اوج هستید، باید از قبل برنامه ریزی کنید. اقامتگاه‌ها در مناطق ساحلی و پارک‌های ملی می‌توانند از ماه‌ها قبل رزرو کنند، و مکان‌های تعطیلات پرطرفدار شاهد افزایش قیمت اقامتگاه‌ها تا ۵۰ درصد یا بیشتر هستند.
در فصل‌های شانه آفریقای جنوبی، جمعیت کمتر و چندین جشنواره مهم وجود دارد - از جمله جشنواره موسیقی اسپلشی فن آوریل در دوربان. جذابیت بزرگ در پاییز تماشای حیات وحش است، زیرا انتهای هوای خشک تابستان، حیات وحش را به فضای باز می آورد. ماه های بهار سپتامبر و اکتبر بهترین شانس را برای رویارویی با سینه ها به ارمغان می آورد. فصل گل‌های وحشی در اواخر آگوست در شمال و اوایل سپتامبر در جنوب به اوج می‌رسد، اما بسته به باران می‌تواند از ژوئیه شکوفا شود و اگر خیلی گرم نباشد تا اکتبر ادامه یابد.

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

فصل کم (ژوئن تا آگوست) بهترین زمان برای مسافران مقرون به صرفه است.زمستان آفریقای جنوبی از ژوئن تا آگوست قیمت های پایین تر (به جز سافاری ها) و جمعیت کمتری را به همراه دارد. این فصل بارانی در کیپ تاون و کیپ غربی است (با رستوران‌های کیپ‌تاون که اغلب غذاهای ویژه زمستانی جیب‌پسند ارائه می‌دهند)، اما هنوز آفتاب زیادی در اطراف وجود دارد. در سایر نقاط کشور، زمستان‌ها بسیار خشک‌تر است و شرایط برای سافاری ایده‌آل است (البته برای شب‌های سرد و رانندگی‌های سرد در اوایل صبح آماده باشید). برترین جشنواره های زمستانی شامل جشنواره ملی هنر در کیپ شرقی و جشنواره 10 روزه صدف Knysna در ماه جولای است.

راهنمای سفر به آفریقای جنوبی 

دانستن چه نوع مدارکی برای سفر به آفریقای جنوبی (تور آفریقا ) ضروری است. به همین دلیل است که در iVisa، فهرستی از اسنادی که ممکن است هنگام سفر به آفریقای جنوبی از شما درخواست شود، تهیه کرده‌ایم:

پاسپورت معتبر – برای ورود به آفریقای جنوبی داشتن گذرنامه معتبر با حداقل شش ماه اعتبار از تاریخ سفر الزامی است.
گواهی واکسیناسیون - ارائه گواهی بیماری هایی مانند تب زرد و غیره الزامی است.
اقامت - لیستی از رزروهای اقامتی برای تمام اتاق های هتل خود را ارائه دهید.
اثبات اقتصادی - باید نشان دهید که می توانید هزینه سفر را در تمام مدت هزینه کنید و در پایان آن می توانید به کشور خود بازگردید.
بلیط هواپیما - مهم است که نشان دهید در آفریقای جنوبی اقامت ندارید اما با یک بلیط رفت و برگشت به کشور خود سفر خواهید کرد.

راهنمای تور سشیل

علیرغم مسافت های زیاد، سفر در اکثر مناطق آفریقای جنوبی نسبتاً ساده است، با شبکه حمل و نقل عمومی به خوبی سازماندهی شده، طیف وسیعی از شرکت های کرایه اتومبیل، بهترین سیستم جاده ای در آفریقا، و جامع ترین شبکه پروازهای داخلی این قاره. . تنها نقطه ضعف حمل و نقل عمومی در مناطق شهری است که تقریباً در سطح جهانی ضعیف و اغلب خطرناک است. ساکنان شهر آفریقای جنوبی که می توانند این کار را انجام دهند تمایل دارند از حمل و نقل خصوصی استفاده کنند و اگر قصد دارید زمان زیادی را در یک شهر بگذرانید، این گزینه ای است که به طور جدی ارزش بررسی دارد.

چگونه در آفریقای جنوبی بگردیم؟

اتوبوس ها

آنها به اکثر شهرهای کشور می رسند. سفر با این اتوبوس ها ایمن، با ارزش و راحت است و وسایل نقلیه معمولاً مجهز به تهویه هوا و توالت هستند. کرایه ها با توجه به مسافت طی شده و زمان سال متفاوت است، با اوج کرایه ها تقریباً مربوط به تعطیلات مدرسه است. در مواقع دیگر می توانید حدود سی درصد تخفیف داشته باشید.

تاکسی های مینی بوس

تاکسی های مینی بوس حمل و نقل را برای دو سوم مردم آفریقای جنوبی فراهم می کنند، کاملاً در همه جای کشور سفر می کنند، سفرهای نسبتاً کوتاهی را از شهری به شهر دیگر، سفرهای شهری از شهرستان به شهر و برگشت، و مسیرهای داخل شهرها و شهرهای بزرگتر را پوشش می دهند. با این حال، مشکلات مرتبط با آنها - وسایل نقلیه غیرقابل تردد، رانندگان خطرناک و دشمنی های خشونت آمیز بین انجمن های مختلف تاکسیرانی که برای سفارشی رقابت می کنند - به این معنی است که قبل از استفاده از آنها باید از توصیه های محلی استفاده کنید

قطارها

سفر با قطار تقریباً کندترین راه برای رفت و آمد در آفریقای جنوبی است: برای مثال، سفر از ژوهانسبورگ تا کیپ تاون 29 ساعت طول می کشد - در مقایسه با 19 ساعت با اتوبوس. با این حال، شبانه‌روزی در قطار راحت‌تر از اتوبوس است و حداقل هزینه اقامت در مسیر را کاهش می‌دهد. خانواده‌های دارای کودک کوپه خصوصی خود را در قطار دریافت می‌کنند و زیر 5 سال رایگان سفر می‌کنند.

پروازهای داخلی

اگر زمان کوتاه باشد، پرواز بین مقاصد در آفریقای جنوبی یک گزینه جذاب است. همچنین با هزینه پیمودن مسافت‌های طولانی در یک ماشین کرایه‌ای، توقف در مکان‌های مسیر، و با چندین شرکت هواپیمایی مقرون‌به‌صرفه رقیب، گاهی اوقات می‌توانید معاملات خوبی داشته باشید، مقایسه می‌شود.

Image

غذا و نوشیدنی در آفریقای جنوبی

Biltong & droewors

خشک کردن روشی بود که قبایل بومی آفریقای جنوبی قبل از اختراع یخچال برای نگهداری گوشت استفاده می کردند. معمولاً از گوشت گاو یا شکار تهیه می‌شود، مانند اسپرینگ‌بوک، بیلتانگ (گوشت نازک برش‌شده و خشک شده در هوا) و سوسیس (سوسیس خشک شده در هوا) به‌طور سنتی به عنوان میان وعده مصرف می‌شوند. گوشت را در مخلوطی از سرکه، نمک، شکر و ادویه‌هایی مانند گشنیز و فلفل می‌پزند، سپس آویزان می‌کنند تا خشک شود. محصول نهایی به دلیل پروتئین بالا و محتوای چربی کم مورد توجه علاقه مندان به سلامت است. امروزه تولیدکنندگان بیلتانگ و دروور اغلب طعم دهنده هایی مانند فلفل یا سیر را به گوشت اضافه می کنند و از انواع گوشت ها مانند شترمرغ و گراز وحشی استفاده می کنند.

کاری کیپ مالایی

در قرن هفدهم، هلندی‌ها و فرانسوی‌ها در کیپ تاون فرود آمدند و ساکن شدند و بردگانی را از اندونزی، هند و مالزی همراه با ادویه‌ها و روش‌های پخت سنتی خود آوردند. هنگامی که با محصولات محلی ترکیب می شود، ادویه های معطر مانند دارچین، زعفران، زردچوبه و فلفل چیلی، کاری و خورش های معطر ایجاد می کند که امروزه نیز در این منطقه محبوب هستند.

پودینگ مالوا

پودینگ مالوا که یک محصول هلندی است، یک پودینگ اسفنجی شیرین و چسبناک است که با مربای زردآلو درست می‌شود و در سس خامه‌ای تند سرو می‌شود. این پاسخ آفریقای جنوبی به پودینگ تافی چسبناک بریتانیایی است که در بسیاری از رستوران‌ها سرو می‌شود اما عمدتاً برای ناهار یکشنبه در خانه پخته می‌شود.
 

فعالیت در آفریقای جنوبی

با امتداد بیش از 2800 کیلومتر (1700 مایل) و محل زندگی بیش از 56 میلیون نفر، به راحتی می توانید ماه ها را در اینجا بگذرانید و هنوز همه چیز را نبینید. هک، فقط رانندگی از این سر کشور به سر دیگر چندین روز طول می کشد. اگرچه صدها چیز برای دیدن و انجام دادن در آفریقای جنوبی وجود دارد، در اینجا لیستی از کارهایی است که فکر می کنم باید ببینید و انجام دهید تا زمانی که اینجا هستید:
 

 به یک سافاری بروید

اکثر مردم برای رفتن به یک سافاری به آفریقای جنوبی می آیند - و دلیل خوبی هم دارد. اینجا خانه برخی از بهترین درایوهای بازی در جهان است و می‌خواهید حداقل چند شب را در یکی از صدها پارک ملی بگذرانید. واقعا چیزی شبیه آن نیست .شناخته شده ترین مقصد سافاری پارک ملی کروگر است که دارای تنوع باورنکردنی و هزاران حیات وحش شگفت انگیز از جمله "پنج بزرگ" (شیرها، پلنگ ها، فیل ها، کرگدن ها و بوفالو کیپ) است.

از کیپ تاون دیدن کنید

کیپ تاون محبوب ترین مقصد در آفریقای جنوبی است - و دلیل خوبی هم دارد. این یک شهر پرجنب‌وجوش و چندفرهنگی با بارهای پرجنب‌وجوش، غذاهای خوشمزه، آب‌وهوای عالی، طبیعت زیاد و پیاده‌گردی در اطراف است. علاوه بر سواحل شگفت انگیز شهر، اسکله نیز مملو از کارهایی است که باید انجام دهید.

Image

فرهنگ آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی یکی از چند فرهنگی ترین کشورهای جهان است. در مناطق شهری اقوام مختلف جمعیت را تشکیل خواهند داد. علاوه بر سیاهپوستان بومی آفریقای جنوبی، استعمار و مهاجرت، سفیدپوستان اروپایی، هندی، هندی-مالایی، چینی و بسیاری دیگر را نیز به ارمغان آورده است. به این ترتیب، به دلیل تنوع، تعمیم آداب و فرهنگ آفریقای جنوبی دشوار است.

 خانواده در آفریقای جنوبی

واحد اساسی جامعه آفریقای جنوبی خانواده است که شامل خانواده هسته ای و خانواده یا قبیله گسترده است. در جامعه سنتی آفریقا، قبیله مهمترین جامعه است زیرا معادل یک ملت است. این قبیله امنیت عاطفی و مالی را تقریباً به همان روشی که خانواده هسته ای برای سفیدپوستان یا رنگین پوست آفریقای جنوبی انجام می دهد، فراهم می کند.

دوگانگی روستایی/ شهری

تفاوت های زیادی بین ارزش های روستائیان و شهرنشینان وجود دارد. اکثر سفیدپوستان ساکن در مناطق روستایی کشاورزان آفریقایی هستند که از نسل کالوینیست ها هستند. دیدگاه آنها در مورد جهان گاهی محدود است. در عین حال نجابت انسانی را بر مادی گرایی ارج می نهند. ساکنان شهر در مسیرهای سریع زندگی می کنند که بر چشم انداز آنها تأثیر می گذارد.
 

شرایط ویزای سفر آفریقای جنوبی

ویزای بازدیدکنندگان برای مسافران بین المللی (شهروندان کشورهای دیگر) است که اقامت دائم خارج از آفریقای جنوبی دارند و می خواهند به طور موقت برای اهداف گردشگری یا تجاری برای مدت 90 روز یا کمتر از این کشور بازدید کنند.

ویزا به سادگی نشان می دهد که درخواست شما در سفارت، نمایندگی یا کنسولگری آفریقای جنوبی بررسی شده است و افسر کنسولی تشخیص داده است که شما واجد شرایط ورود به این کشور برای یک هدف خاص هستید.

ویزا به شما این امکان را می دهد که به یک بندر ورودی آفریقای جنوبی سفر کنید، جایی که یک مقام اداره مهاجرت تعیین می کند که آیا شما مجاز به ورود به آفریقای جنوبی هستید یا خیر و چه مدت می توانید برای آن بازدید خاص بمانید. بازدیدکنندگان محدود به فعالیت یا دلیلی هستند که ویزای آنها صادر شده است.

امنیت در آفریقای جنوبی

جنایت خشونت آمیز

آفریقای جنوبی دارای سطح بسیار بالایی از جرم و جنایت است. جرم و جنایت اولین تهدید امنیتی برای مسافران است. جنایات خشونت آمیز، از جمله تجاوز به عنف و قتل، اغلب رخ می دهد و خارجی ها را درگیر کرده است. دزدی، حمله مسلحانه و دزدی نیز مکرر است و اغلب در مناطقی اتفاق می افتد که در میان گردشگران محبوب است. سرقت اتومبیل، سرقت و حمله نیز اتفاق می افتد. سرقت های مسلحانه در مراکز خرید رخ می دهد. برای به حداقل رساندن خطر حمله شخصی در صورت مواجهه با یک فرد مسلح:
•    بلافاصله رعایت کنید
•    از انجام حرکات ناگهانی خودداری کنید
•    از مقاومت یا دشمنی با مهاجمان خودداری کنید
•    از تماس چشمی با مهاجم خود اجتناب کنید
جرم و جنایت پس از تاریک شدن هوا در مراکز عمده شهرها و شهرستان ها به طور قابل توجهی افزایش می یابد. پس از تاریک شدن هوا، اگر فکر می کنید که تحت تعقیب هستید، مستقیماً به یک ایستگاه پلیس بروید.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر