×

چگونه در آفریقای جنوبی بگردیم

راهنمای سفر به آفریقا /   راهنمای سفر به آفریقای جنوبی /   راهنمای تور سشیل /  چگونه در آفریقای جنوبی بگردیم

آفریقای جنوبی برای گردشگری به خوبی توسعه یافته است و راه های مختلفی برای رفت و آمد در این کشور وجود دارد. این سوال چگونه در آفریقای جنوبی بگردیم سوال همه گردشگران قبل سفر است. طراحان سفرهای لوکس ما می توانند بهترین گزینه ها را بر اساس بازه زمانی و بودجه شما توصیه کنند.آفریقای جنوبی نهمین کشور بزرگ آفریقا است، بنابراین تشخیص اینکه چگونه در این کشور به شیوه ای کارآمد تردد کنید و چگونه در آفریقای جنوبی بگردیم نیاز به تفکر و برنامه ریزی جدی دارد. در اینجا نکات مهم برای سفر در سراسر آفریقای جنوبی، صرف نظر از سفر با هواپیما، راه آهن یا جاده وجود دارد.

Image

در صورت کمبود وقت با هواپیما سفر کنید

آفریقای جنوبی تقریباً پنج برابر انگلستان (یا دو برابر اندازه تگزاس) است. شهرهای اصلی آفریقای جنوبی با پروازهای راحت به خوبی به هم متصل هستند. خطوط هوایی داخلی با گسترده ترین شبکه، ایرلینک است که از طریق 17 فرودگاه آفریقای جنوبی و سایر فرودگاه های جنوب و مرکز آفریقا پرواز می کند. Fly Safair و Kulula نیز قابل اعتماد و توصیه می‌شوند، اما هر کدام در زمان نسبتا طولانی به مقصد می‌رسند.
اگر محدودیت زمانی دارید، پرواز بهترین گزینه برای گردش در آفریقای جنوبی است– هرچند که سازگار با آب و هوا نیست. با این حال، فرودگاه ها اغلب فاصله قابل توجهی از شهر دارند و لازم به یادآوری است که برای ورود به مرکز شهر هزینه (و زمان سفر) متحمل خواهید شد.

Image

تقریباً همه شهرها افریقا جنوبی با اتوبوس به هم متصل هستند

اتوبوس Greyhound در فوریه 2021 پس از نزدیک به چهار دهه خدمت از آفریقای جنوبی خارج شد، بنابراین Intercape و Translux اکنون گزینه های اصلی برای مسافرانی هستند که بین شهرهای آفریقای جنوبی حرکت می کنند. هر دوی این شبکه‌ها دارای سیستم‌های رزرو آنلاین کارآمد هستند و تقریباً تمام شهرهای کشور را با وسایل نقلیه ایمن، راحت و مقرون به صرفه به هم متصل می‌کنند. تمامی اتوبوس های مسافت طولانی مجهز به تهویه مطبوع و توالت هستند.
بلیط ها بسته به مسافت و مسیر متفاوت است، اما به ازای هر ساعت سفر، تقریباً 3 دلار آمریکا پرداخت می شود. در فصل بالا، به ویژه در تعطیلات کریسمس مدارس، قیمت ها می تواند تا 30٪ افزایش یابد.

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

پروازهای تجاری

برای اینکه بدانید چگونه در آفریقای جنوبی بگردیم پروازهای تجاری گزینه بعدی هستند که شما را بین شهرهای بزرگ (یعنی ژوهانسبورگ به کیپ تاون) یا از شهر به چندین فرودگاه در سراسر کشور میآورند و از آنجا می توانید به اقامتگاه سافاری خود منتقل شوید.
برای یک سافاری در پارک ملی کروگر، می‌توانید به فرودگاه بین‌المللی کروگر/مپومالانگا، اسکوکوزا یا هودسپرویت پرواز کنید و از آنجا با ترانسفر جاده‌ای به اقامتگاه سافاری خود بروید.

Image

پروازهای "Lodge Hop"

بسیاری از اقامتگاه های سافاری دارای فرودگاه های خصوصی هستند که می توانید از طریق هواپیماهای سبک به داخل آنها پرواز کنید. توجه به این نکته مهم است که این هواپیماهای کوچک دارای محدودیت وزنی سختگیرانه هستند.
یک کیف نرم و بدون قاب الزامی است و محدودیت وزن 15 تا 20 کیلوگرم برای تمام چمدان های شما (از جمله دوربین ها و کیف های دستی) به شدت اعمال می شود. اگر از حد مجاز فراتر رفتید، ممکن است مجبور شوید برای یک صندلی اضافی در پرواز بپردازید یا ترتیبات دیگری را برای چمدان خود انجام دهید. در هر صورت، بهتر است از محدودیت وزن پیروی کنید و از هزینه های اضافی اجتناب کنید!

نقل و انتقالات خصوصی

مورد بعدی در پاسخ به چگونه در آفریقای جنوبی بگردیم استفاده از ترانسفر خودروی شخصی است.‌ گزینه ای عالی برای مسافت های کوتاه مانند سفر از کیپ تاون به Winelands است. نقل و انتقالات خصوصی نیز گزینه ای از ژوهانسبورگ به ذخیره بازی های سافاری مانند Madikwe، Thanda، Marataba، Phinda، Pilanesberg و غیره است.
به خاطر داشته باشید که انتقال جاده ای به اقامتگاه سافاری شما راحت ترین گزینه نیست. مردم محلی به دلیل جاده های ناهموار و آسفالته، آن را «ماساژ آفریقایی» می نامند. با این حال، نقل و انتقالات جاده ای به طور قابل توجهی ارزان تر از پروازهای لج هاپ است.

خودران

اگر در سمت چپ جاده راحت رانندگی می‌کنید، رانندگی خودران می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای دور زدن ترافیک ها  باشد. اجاره خودرو در آفریقای جنوبی مقرون به صرفه است و جاده های مناطق توریستی مانند کیپ تاون، واینلندز و مسیر باغ به خوبی آسفالت شده و به راحتی قابل پیمایش هستند. (ما معمولاً رانندگی خودران را در خارج از این مناطق توصیه نمی کنیم.)

اوبر یا تاکسی

در شهرهای بزرگ آفریقای جنوبی، می توانید به راحتی با استفاده از Ubers یا تاکسی در شهر تردد کنید و بدانید که چگونه در آفریقای جنوبی بگردیم. به عنوان یک امتیاز، سواری ها در آفریقای جنوبی بسیار ارزان تر از آن چیزی است که احتمالاً برای بازگشت به خانه استفاده می کنید!

ریل

اگر عجله ندارید و می خواهید تجربه لوکس کلاسیک آفریقایی را تجربه کنید، سفری را در یکی از ریل های لوکس آفریقای جنوبی مانند ریل رووس یا قطار آبی در نظر بگیرید. تجربه سواری به دوران رمانتیک گذشته بازمی گردد، اگرچه خودروهای جادار با امکانات رفاهی مدرن به روز شده اند. شما می توانید در آفریقای جنوبی سفر کنید و یا از یک یا چند کشور بازدید کنید.

مطالب مرتبط : 

بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی
چگونه به آفریقای جنوبی برویم
غذا و نوشیدنی در آفریقای جنوبی
فعالیت در آفریقای جنوبی
فرهنگ آفریقای جنوبی
شرایط ویزای سفر آفریقای جنوبی
امنیت در آفریقای جنوبی

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر