×
تور سامویی توری برای تمامی فصول

تور سامویی توری برای تمامی فصول

سامویی یکی از جزیره های زیبا و البته چشم نواز در تایلند است که توانسته به تنهایی به عنوان قطب گردشگری قاره کهن دست پیدا کند. روزانه بسیاری از افراد از سراسر دنیا به قصد بازدید از این جزیره زیبا دست به خرید تور سامویی می زنند. یکی از ویژگی هایی که تور سامویی دارد در این است که در هر فصلی از سال امکان خرید آن وجود داشته و از این بابت هیچ مشکلی برای شما وجود ندارد. اگر قصد خرید تور سامویی نوید گشت را دارید، بد نیست این مقاله را به دقت مطالعه نمایید.  

اطلاعاتی کلی در مورد سامویی

برای سفر به این جزیره زیبا نیاز است تا یک سفر به شرق تایلند داشته باشید. شاید برایتان جالب باشد بدانید که نام اصلی این جزیره "کو سامویی" است. در زبان تایلندی کو به معنای جزیره و سامویی نیز برگرفته از زبان چینی و به معنای بهشت است. با ترکیب این دو واژه با هم پی می بریم که سامویی در لغت به معنای بهشت امن است. 
اغلب فضای این جزیره را درختان تشکیل داده اند و از قسمت شرق و غرب نیز توسط رشته کوه های مختلف محاصره شده است. جمعیت این جزیره در حدود پنجاه هزار نفر و مساحت آن نیز 228 هزار کیلومتر مربع است. از دیگر علت های زیبایی این جزیره زیبا می توان به سواحل ماسه ای سفید، درختان نارگیل و... اشاره کرد. 
جزیره سامویی در کل دارای دو آب و هوای گرم و البته بارانی است و شما هیچ گاه شاهد آب و هوایی سرد در این منطقه نخواهید بود. با این تفاسیر اگر دوست دارید تا در زیر بارش باران یک پیاده روی دو نفره داشته باشید، نیاز است تا در فصل پاییز و البته زمستان به این جزیره زیبا سفر کنید. در نقطه مقابل اما در فصل بهار و تابستان آب و هوای این جزیره گرم و شرجی بوده و می توانید به یکی از سوال این جزیره رفته و به دریا بزنید. 
با توجه به این موضوع که این جزیره زیبا مملو از گردشگر است، رستوران های ساحلی متفاوتی در آن قرار دارند که می توانید در آن ها اقوام و اقسام غذاهای محلی و البته خوش مزه را امتحان کنید. این اما پایان کار نیست چرا که در این جزیره زیبا کلوپ های شبانه و البته بارهای مختلفی نیز در حال فعالیت هستند که این امکان را برایتان فراهم ساخته اند تا بتوانید نوشیدنی های مختلفی را امتحان کنید. 
این جزیره زیبا دارای سواحل متعددی است که از بهترین و محبوب ترین آن ها می توان به منام، لامای، چاونگ و باپت اشاره کرد. حتما در خلال سفر خود به این سوالحل زیبا نیز سر زنید و از آن ها بازدید به عمل آورید. 

 

تور سامویی نوید گشت

 

سیر تا پیاز خرید تور سامویی

خرید تور سامویی این روزها راحت تر از هر زمان دیگری شده است. در گذشته برای خرید تور نیاز بود تا به صورت حضوری به آژانس های هواپیمایی مختلف مراجعه کرد این روزها اما قضیه متفاوت تر از هر زمان دیگری شده است. کافیست از موتور جستجوی گوگل کمک بگیرید و تنها یک سرچ ساده در گوگل داشته باشید تا بتوانید با لیستی از آژانس هواپیمایی که این تور را به فروش می رسانند، ارتباط بگیرید. 
از آن جایی که برای سفر به تایلند و جزیره سامویی نیاز به دریافت ویزا وجود دارد، در صورت خرید تور سامویی 0 تا 100 این کار توسط آژانس هواپیمایی مورد نظرتان انجام می شود. 

نوید گشت نقطه اطمینان شما

نوید گشت یکی از مجری های تور سامویی در کشور است که می توانید در هر زمان ممکن دست به خرید تور سامویی مورد نظرتان از این آژانس بزنید. هر هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز امکان خرید تور سامویی برای شما فراهم است. برای کسب اطلاعات بیش تر با ما در ارتباط باشید. 
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر