×
مقایسه تور سامویی با تور پوکت

مقایسه تور سامویی با تور پوکت

با هر بودجه‌ای که داشته باشید می‌توانید به این مقصد دوست داشتنی سفر کنید و اوقاتی خوش را برای خود و اطرافیانتان فراهم آورید. سامویی برخلاف جزایری مانند پوکت، کوهستانی است و تنها در حاشیه جزیره می‌توانید شاهد مناطق هموار و صاف باشید.
به همین دلیل با حضور در این منطقه شاهد آسمان خراش نخواهید بود. شاید برایتان جالب باشد بدانید ۹۰ درصد از ساکنان این جزیره به پرورش نارگیل مشغول هستند و مسافران و بازرگانان چینی بر اقتصاد این جزیره تاثیر بسیار زیادی گذاشته‌اند. به طور کلی می‌توان اینگونه گفت اگر به دنبال فرار از فضای شهری و استرس‌های روزانه هستید پیشنهاد می‌کنیم به این مقصد رویایی سفر کنید تا اوقاتی آرام را بگذرانید.

زیباترین جاذبه های گردشگری سامویی و پوکت

بالاتر نیز عنوان کردیم جزیره سامویی جزو محبوب‌ترین جزایر در کشور تایلند می‌باشد. نام کامل آن کوسامویی است که کو در زبان تایلندی به معنای جزیره می‌باشد و نام سامویی نیز از واژه چینی به معنای بهشتی امن می‌باشد.
با حضور در این جزیره شاهد خواهید بود که بیشتر مناطق آن جنگل وجود دارد و از شرق به غرب نیز رشته کوه‌هایی کشیده شده است. بی اغراق می‌توان عنوان کرد این جزیره از لحاظ زیبایی بی‌نظیر می‌باشد و تقریباً تا اواسط قرن بیستم به این جزیره زیبا توجه ویژه‌ای نمی‌شد و حتی رفت و آمد به آنجا نیز بسیار سخت و دشوار بود اما طی سال‌های اخیر تحولات بسیار زیادی در این جزیره صورت گرفت و گردشگران ویژه‌ای به سمت این جزیره سفر کردند.
اولین بار در سال ۱۹۷۱ میلادی بود که گردشگران و توریستان وارد این جزیره زیبا شدند و بعد از آن، این جزیره به صورت بین المللی بین گردشگران بسیاری نام برده می‌شد.
سامویی دارای دو فصل می‌باشد. یک فصل بارانی و یک فصل گرم و استوایی. در مناطقی مانند جزیره پوکت که جزو شهرهای بی‌نظیر کشور تایلند نیز به حساب می‌آید، فصل باران ۶ ماه به طول می‌انجامد. در مقابل در جزیره سامویی بیشتر فصول سال خشک و استوایی است و فصل بارانی فقط در ماه نوامبر در این جزیره برقرار است.
به طور کلی جزیره سامویی در قسمت ایده‌آلی از کشور تایلند قرار گرفته است و به همین دلیل از باران‌های موسمی که در کشور تایلند می‌بارد و جزایری مانند پوکت را درگیر می‌کند در امان است.
اگر به دنبال یک مکان دیدنی در جزایر سامویی و یا پوکت هستید پیشنهاد می‌کنیم به ساحل لامای، ساحل منام، ساحل چاونگ، ساحل باپت و غیر مراجعه کنید و از طبیعت بکر این منطقه نهایت لذت را کسب نمایید.

تفاوت فرهنگ حاکم بر سامویی و پوکت 

نکته‌ای که باید بدانید آن است که سفر به تایلند بسیار راحت است و گردشگرانی که عاشق غواصی و دریا هستند آرزوی سفر به این کشور رویایی را دارند. اما سفر به این منطقه زمانی دشوار می‌شود که مجبور شوید میان جزایر پوکت و سامویی یک کدام را انتخاب کنید.
این دو جزیره جزو جزایر معروف کشور تایلند به حساب می‌آیند. در نتیجه اصلاً عجیب نیست اگر قرار باشد انتخاب بین این دو جزیره برایتان سخت شود .پوکت را بزرگترین جزیره کشور تایلند می‌دانند که در جنوب این کشور قرار دارد و فاصله این جزیره تا جزیره بانکوک ۸۶۲ کیلومتر می‌باشد. بی اغراق می‌توان پوکت را مهمترین شهر توریستی در کشور تایلند به حساب آورد. سامویی اما سومین جزیره بزرگ کشور تایلند است و این جزیره به عنوان یکی از محل‌های زیبا برای غواصی معرفی شده است. به طور کلی افرادی که به آب و غواصی علاقه‌مند هستند می‌توانند سامویی را برای سفر انتخاب کنند. البته لازم است بدانید در جزایر دیگر تایلند نیز امکان استفاده از تفریحات آبی وجود دارد اما جزیره سامویی به صورت اختصاصی به این امر مشغول است.

 

خرید تور سامویی

 

 

تور سامویی نوروز 1403

اگر به دنبال گذراندن تفریحات نوروز ۱۴۰۳ هستید پیشنهاد می‌کنیم تور سامویی را به هیچ عنوان از دست ندهید. نکته‌ای که لازم است بدانید آن است که آژانس‌های هواپیمایی متفاوت، در طول سفر خدمات متفاوتی را نیز ارائه می‌دهند. در نتیجه اگر قصد خرید تور سامویی نوروز ۱۴۰۳ را دارید لازم است تا از همین الان به دنبال یک آژانس معتبر و با تجربه باشید تا خریدی بی دغدغه را تجربه نمایید.

آژانس هواپیمایی نوید گشت 

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم انتخاب یک آژانس هواپیمایی در خدماتی که دریافت می‌کنید بسیار تاثیرگذار می‌باشد. به همین دلیل است که این آژانس را برای خرید تور سامویی پیشنهاد می‌کنیم. راه‌های ارتباطی با کارشناسان این مجموعه از طریق تلفن، وب سایت و به صورت حضوری می‌باشد.
 
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر