×
تور سامویی و سفر به جزیره ناشناخته ها

تور سامویی و سفر به جزیره ناشناخته ها

در سواحل زیبای این جزیره می‌توانید شاهد درختان بزرگ نارگیل و جنگل‌های گرمسیری باشید. سامویی دارای سواحل بی‌نظیر بسیاری می‌باشد که از معروف‌ترین آنها می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:
•    بوفون چی
•    وانگ لامایی و غیره.
برای اقامت در این جزیره می‌توانید در هتل‌های لوکس ۵ ستاره و یا خانه‌های ویلایی و یا حتی مهمانخانه‌های ارزان آن اقامت داشته باشید. ظاهر جزیره سامویی بسیار شگفت انگیز است چرا که این جزیره به شکل مربع می‌باشد و وسعت آن حدود ۵۵ کیلومتر مربع است. برخلاف سایر جزایر کشور تایلند، در این جزیره تنها در قسمت حاشیه‌ای شاهد مناطق هموار و صاف خواهید بود. به همین دلیل در هیچ کجای این جزیره شاهد آسمان خراش نخواهید بود. خانه ها همگی در این جزیره شکلی کوتاه دارند.
شاید برایتان جالب باشد بدانید حدود ۹۰ درصد از این جزیره به پرورش و رویش نارگیل اختصاص داده شده است. در کنار تمامی این موارد، افراد چینی نیز تاثیر بسیار زیادی بر اقتصاد این منطقه گذاشته‌اند. معماری در این جزیره به وسیله فرهنگ منحصر به فرد مردمان آن با زیباترین شکل ممکن در هم آمیخته شده است و فضایی بکر را ایجاد کرده است.

سامویی اعجاب انگیزترین جزیره در دنیا

یکی از مقاصدی که در سفر به کشور تایلند حتماً باید از آن دیدن کنید سامویی می‌باشد. همونطور که بالاتر نیز اشاره کردیم سامویی سومین جزیره بزرگ تایلند به حساب می‌آید.
این جزیره امروزه به یکی از مقاصد اصلی توریستان و گردشگران برای سفر تبدیل شده است. به علت آب و هوای مطبوع، این جزیره مملو از توریست می‌باشد. سامویی را پیرترین مقصد در تایلند می‌دانند چرا که اولین ساکنین این کشور یعنی تایلند در منطقه سامویی سکونت داشتند. این جزیره با وجود پیری و گردشگران بسیار، هنوز هم طبیعتی منحصر به فرد و بک دارد. جمعیت جزیره سامویی ۶۲ هزار نفر می‌باشد و طی سال‌های اخیر این جزیره به منطقه گرمسیری برای توریستان خارجی تبدیل شده است. لازم است بدانید فرودگاه سامویی به عنوان هفتمین فرودگاه شلوغ در کشور تایلند معرفی شده است. این جزیره سالانه میزبان ٣ میلیون مسافر می‌باشد.

 

تور سامویی نوید گشت

 

بهترین زمان برای سفر به جزیره سامویی

آب و هوای جزیره سامویی گرم و مرطوب است اما در مقایسه با سایر شهرهای کشور تایلند دارای هوای معتدل‌تر و با ثبات‌تری می‌باشد. اگر به دنبال پاسخ به این پرسش هستید که بهترین زمان برای خرید تور سامویی چه زمانی است باید گفت ماه آذر، دی، تیر، مرداد دارای مطلوب‌ترین هوا در جزیره سامویی می‌باشد.
تعداد مسافرین نیز در این جزیره بیشتر از مواقع دیگر است. اگر در این زمان در جزیره سامویی حضور داشته باشید شاهد بارش باران خواهید بود اما این بارش نسبتا کمتر از سایر فصول سال می‌باشد. متوسط دما در جزیره سامویی حدود ۲۷ درجه سانتیگراد است و مرطوب‌ترین ماه سال در سامویی را می‌توان در ماه نوامبر در نظر گرفت و گرمترین ماه سامویی را می‌توان ماه می در نظر گرفت و سردترین آن ماه ژانویه می‌باشد.
اگر به قصد انجام تفریحات آبی در سامویی حضور پیدا می‌کنید بهتر است تا، ماه آوریل را برای سفر به این منطقه زیبا در نظر بگیرید. در نتیجه می‌توان عنوان کرد بهترین زمان برای سفر به جزیره سامویی فصل پاییز و زمستان می‌باشد. چرا که در این فصل آب و هوا به شدت مطبوع و دلچسب است و بیشتر گردشگران برای سفر به سامویی این فصول را در نظر می‌گیرند.

بهترین زمان برای خرید تور سامویی

همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم بهترین زمان برای سفر به سامویی فصل پاییز و زمستان می‌باشد. جزیره سامویی در خلیج تایلند در ۳۵ کیلومتری شمال شرقی سوران تانی قرار گرفته است. این جزیره از مهم‌ترین مجمع الجزایر این کشور به حساب می‌آید. فرودگاه سامویی دارای دو ترمینال بین المللی و داخلی می‌باشد که از طریق آنها انواع پروازها شکل می‌گیرد. با خرید تور سامویی می‌توانید حسابی تفریح کنید و خوش بگذرانید چرا که در طول این سفر تمامی امکاناتی که یک سفر درجه یک و مدرن در خود جای داده است وجود دارد و انجام تمامی تفریحات با هر بودجه‌ای امکان‌پذیر می‌باشد. اگر فردی خوش گذران هستید و به دنبال سفرهای تجملاتی و لوکس می‌گردید و یا اگر فردی هستید که به دنبال خوشگذرانی هستید و امکانات هتل و یا سفر برایتان مهم نیست می‌توانید به سامویی سفر کنید و تجربه سفری خاطره انگیز را ثبت نمایید. چرا که این جزیره برای هر بودجه‌ای آماده است و می‌توانید با هر مقدار بودجه در این مقصد رویایی لحظاتی لذت بخش را سپری نمایید.

آژانس مسافرتی نوید گشت

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای لوکس و خارجی با بالاترین کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای کسب تجربه سفر خاطره انگیز و مفرح می‌توانید به کارشناسان این آژانس اعتماد کنید و صفر تا صد مراحل خرید بلیط، رزرو هتل، خرید تور سامویی و غیره را به کارشناسان این مجموعه بسپارید و دغدغه‌ای از بابت این موارد نداشته باشید تا لحظاتی لذت بخش را تجربه نمایید. راه‌های ارتباطی با کارشناسان این مجموعه از طریق تلفن، وب سایت و یا به صورت حضوری می‌باشد.


 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر