×

اجاره اتومبیل در فیلیپین

راهنمای سفر به آسیا  /  راهنمای تور فیلیپین / اجاره اتومبیل در فیلیپین

گشت و گذار در فیلیپین را می توان با استفاده از حمل و نقل عمومی انجام داد، به خصوص اگر در شهرهای بزرگ این کشور یا اطراف آن اقامت دارید، مانند مانیل و سبو سیتی. با این حال، برای دیدن مناطق دور از مسیر کشور در برنامه زمانی خود، اجاره اتومبیل در فیلیپین ضروری است. رفتن به مناطقی مانند کوه پیناتوبو با روشهای حمل ونقل و کرایه ماشین می تواند بسیار ناخوشایند باشد. شرایط جاده بین شهرهای بزرگ فیلیپین اغلب مناسب رانندگی است، اکثر شرایط جاده متغیر در مناطق روستایی و در مناطق نزدیکتر به مناطق کوهستانی فیلیپین وجود دارد. اگر قصد دارید به سمت جاذبه‌ های طبیعی فیلیپین رانندگی کنید، برای اینکه با خیال راحت در جاده‌های خاکی، مسیرهای جنگلی و گردنه‌ های کوهستانی باریک بپیمایید، به یک چهار در چهار نیاز دارید.

Image

قوانین ایمن سازی کودک شما در وسیله نقلیه در فیلیپین عمدتاً استفاده از صندلی های جلو و عقب را تنظیم می کند. کودکان 12 سال و کمتر باید در صندلی عقب بنشینند، مگر اینکه حداقل ارتفاع مورد نیاز 4 فوت 11 اینچ را برآورده کنند. از صندلی های ماشین کودک مناسب برای سن کودک شما باید استفاده شود، بنابراین صندلی هایی که با آن سفر می کنید برای اقامت شما کافی است.  برای اجاره اتومبیل در فیلیپین اگر در اطراف مانیل رانندگی می کنید، باید بدانید که روزهایی است که اجازه رانندگی در منطقه مترو مانیل را ندارید، که با آخرین شماره در پلاک خودروی شما نمایش داده می شود. پلاک هایی که به 1 و 2 ختم می شوند را نمیتوان در روزهای دوشنبه، پلاکهایی که به 3 و 4 ختم میشوند در روز سه شنبه، پلاک هایی که به 5 و 6 ختم می شوند را نمی توان در چهارشنبه سوار کرد، پلاک هایی که به 7 و 8 ختم می شوند را نمی توان رانندگی کرد. پنجشنبه ها رانده می شود و پلاک هایی که به 9 و 0 ختم میشوند را نمیتوان در جمعه ها راند.

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

25 درصد از متقاضیان اجاره اتومبیل در فیلیپین

خودروهای کرایه‌ ای را در فیلیپین با قیمت 42 دلار یا کمتر پیدا کردند
خودروی کرایه‌ای خود را در فیلیپین حداقل 1 هفته قبل از سفر رزرو کنید تا قیمتی کمتر از متوسط داشته باشید.
مکان‌های کرایه ماشین خارج از فرودگاه در فیلیپین حدود 6 درصد ارزان‌تر از مکان‌ های فرودگاهی هستند.
خودروهای اجاره ای سایز کامل در فیلیپین به طور متوسط حدود -51 درصد ارزان تر از سایر انواع خودرو هستند.

هزینه اجاره اتومبیل در فیلیپین چقدر است؟

به طور متوسط یک ماشین کرایه در فیلیپین ۴۷ دلار در روز هزینه دارد.

محبوب ترین ماشین کرایه ای در فیلیپین 

خودرو هیوندای H-1 یا مشابه پربازدیدترین نوع خودروی اجاره اتومبیل در فیلیپین است.

ارزان ترین شرکت اجاره خودرو در فیلیپین کدام است؟

در 72 ساعت گذشته، ارزان‌ترین خودروهای اجاره‌ای در هرتز (24 دلار در روز)، یوروپکار (40 دلار در روز) و Thrifty (42 دلار در روز) یافت شد.

چگونه می توانم ماشین های کرایه ای در نزدیکی خودم در فیلیپین پیدا کنم؟

برای یافتن بهترین خودروهای اجاره ای در نزدیکی خود، به نقشه موقعیت مکانی اجاره خودروی ما نگاهی بیندازید.

کجا باید در فیلیپین ماشین کرایه کنم؟

بر اساس جستجوهای خودرو در KAYAK، محبوب ترین شهرها برای اجاره خودرو در فیلیپین عبارتند از مانیل (63٪ از کل جستجوهای کاربرانی که به دنبال اجاره ماشین در فیلیپین هستند)، شهر سبو (13٪) و شهر آنجلس (4٪). ).

Image

هزینه کرایه یک هفته ماشین در فیلیپین چقدر است؟

به طور متوسط اجاره اتومبیل در فیلیپین 349 دلار در هفته (50 دلار در روز) هزینه دارد.

 

کرایه طولانی مدت یک ماهه ماشین در فیلیپین چقدر هزینه دارد؟

به طور متوسط یک ماشین اجاره ای در فیلیپین 1497 دلار در ماه (50 دلار در روز) هزینه دارد.

 

رانندگی در فیلیپین چگونه است؟

سبک رانندگی در فیلیپین به جایی که هستید بستگی دارد. در مناطق نزدیک مترو مانند شهر سبو و مانیل، ترافیک سنگین عابران پیاده امری عادی است. در مناطق روستایی، باید مراقب حیات وحش و شرایط مختلف جاده باشید. در تمام بزرگراه های بزرگ کشور عوارضی وجود دارد، بنابراین هنگام سفر در این جاده ها حتما پول نقد در دسترس داشته باشید. رانندگان باید در سمت راست جاده رانندگی کنند.

 

برای کرایه ماشین در فیلیپین باید چند ساله باشید؟

حداقل سن برای اجاره اتومبیل در فیلیپین بسته به آژانس خودروی کرایه ای از 21 تا 25 سال است. Avis و برخی دیگر از آژانس‌های بزرگ‌تر، وسایل نقلیه را برای افراد 21 سال به بالا اجاره می‌کنند، در حالی که سایرین به رانندگان زیر 25 سال اجاره نمی‌دهند. در حالی که برای اجاره خودرو در فیلیپین به گواهینامه معتبر و مجوز رانندگی بین المللی نیاز است.

 

قیمت بنزین در فیلیپین چگونه است؟

اگر به قیمت های ایالات متحده عادت دارید، دریافت گاز در فیلیپین به کمی بودجه اضافی نیاز دارد. در حالی که یک گالن بنزین در ایالات متحده به طور متوسط 2.50 دلار برای شما هزینه دارد، در فیلیپین به طور متوسط 206.46 PHP (3.95 دلار) برای شما هزینه دارد. همچنین، کارت ها به طور گسترده پذیرفته شده اند، بنابراین نیازی به حمل پول نقد نخواهید داشت.

 

محدودیت سرعت در فیلیپین 

در فیلیپین جریمه های شدیدی برای نقض محدودیت های سرعت اعلام شده وجود دارد، بنابراین مهم است که مراقب علائم محدودیت سرعت باشید و مطمئن شوید که همیشه با سرعت مناسب حرکت می کنید. به طور کلی، محدودیت سرعت در بزرگراه ها در فیلیپین حداکثر 60 کیلومتر در ساعت (37 مایل در ساعت) خواهد بود و محدودیت سرعت در بزرگراه ها تا 100 کیلومتر در ساعت (62 مایل در ساعت) می رسد.

مطالب مرتبط : 

هتل های فیلیپین
واکسن های مورد نیاز قبل از سفر به فیلیپین
خطرات احتمالی برای گردشگران در فیلیپین
خدمات بانکی و مالی برای گردشگران در فیلیپین
وسایل ضروری برای سفر به فیلیپین
آب و هوای فیلیپین
پروازها از ایران به فیلیپین
ویزای توریستی فیلیپین
فصول مناسب سفر به فیلیپین

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر