×

هتل های فیلیپین

راهنمای سفر به آسیا  /  راهنمای تور فیلیپین /  هتل های فیلیپین

فرقی نمی‌کند برای تجارت، تفریح به مانیل یا مترو مانیل در فیلیپین سفر می‌کنید یا فقط می‌خواهید برای سفر به فیلیپین بروید، در انتخاب مکان اقامت در مانیل یا رزرو هتل در مانیل، گزینه‌های زیادی دارید و هتل های فیلیپین آماده خدمات رسانی به شماست.
اگر به دنبال بهترین هتل‌ ها  برای اقامت خود در مانیل هستید، از هتل‌ های شیک که شامل نمادهای معماری مملو از تاریخ هستند تا هتل‌های ۵ ستاره مدرن مانیل که همگی مملو از عظمت و سبک هستند، گزینه‌ های زیادی دارید. اگر قصد دارید در تورهای روزانه از مانیل بروید یا مکان‌ های دیدنی در مانیل و نزدیک آن را به عنوان بخشی از برنامه سفر خود به مانیل کاوش کنید، هتل های فیلیپین عالی هستند. در ادامه تعدادی از معروف ترین هتل های فیلیپین را بررسی می کنیم.

Image

هتل دوسیت تانی مانیل (ماکاتی)

یکی از مناطق مالی برتر فیلیپین، دوسیت تانی است که از محبوب‌ ترین مکان‌ های کلاسیک است که با هوس‌ ها و خواسته‌ های مسافران و مهمانان مجلل سازگار شده است. Dusit Thani با ترکیبی شیک از میراث، لوکس بودن و راحتی در طراحی 500 اتاق و سوئیت نفیس خود، مهمان نوازی دوستانه فیلیپینی به ارمغان می آورد.
هتل مجلل در رستوران‌های مجلل داخلی مانیل مانند The Pantry، Benjarong، و Umu مجموعه‌ای از غذاها را سرو می‌کند که تمام طعم‌های غذاهای جهانی را پوشش می‌دهد. Dusit Thani همچنین دارای تمام ویژگی هایی است که از یک هتل 5 ستاره انتظار می رود مانند اتاق های کار و سالن، اتاق کنفرانس، مرکز تناسب اندام، اسپا، سالن روی پشت بام، استخر شنا در فضای باز و غیره.
دوسیت تانی در چند قدمی مراکز خرید برتر در ماکاتی، حدود 7.5 کیلومتر از Intramuros و دیگر نقاط توریستی برتر مانیل، و 7 کیلومتر با فرودگاه بین المللی Ninoy Aquino (NAIA) یا فرودگاه مانیل فاصله دارد.

آدرس: 1223 Epifanio de los Santos Ave (EDSA), Makati, 12242 Metro Manila

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

 هتل رافلز (ماکاتی)

یکی دیگر از معروف ترین هتل های فیلیپین هتل رافلز که در 30 طبقه بر فراز خط افق ماکاتی که برجستگی شگفت انگیزی از معماری مدرن دارد قرار گرفته است.  رافلز با ملک اصلی خود در سنگاپور در سطح جهانی مشهور شده است. طراحی 32 سوئیت بزرگ هتل با ترکیب جذاب سنتی و پیچیدگی معاصر، معنای واقعی راحتی لوکس را در بهترین حالت خود به نمایش می گذارد.
رستوران‌های داخلی هتل رافلز ماکاتی مانند کافه مارکون، Fairmount Lounge، Mireio، Spectrum، Mistral، Long Bar، و Writer's Bar همه شاهکارهای آشپزی را ارائه می‌ کنند. بدون تجربه ماساژ در اسپای Willow Stream ، هتل را ترک نکنید.
هتل Raffles Makati 0.2 کیلومتر از موزه Ayala، 4.2 کیلومتر از Bonifacio Global City (BGC)، 6.5 کیلومتر از NAIA، و 2 کیلومتر از Poblacion Food District فاصله دارد.

آدرس: 1 Raffles Drive, Makati Ave, Makati, 1224 Metro Manila

هتل دیاموند

اقامت در هتل دیاموند مانیل به شما این امکان را می دهد که بهترین منظره غروب جادویی خلیج مانیل را داشته باشید. هتل دیاموند که در قسمتی از بلوار روکساس واقع شده و تا بسیاری از مکان‌های دیدنی و فرهنگی جالب فاصله دارد، دارای ویژگی‌ها و امکانات 5 ستاره خوب است. از اتاق‌های مراسم، استخر، باشگاه سلامت و اسپا، زمین تنیس، مراکز آمادگی جسمانی، و گزینه‌های غذاخوری مانند کورنیش، لابی لانژ، یوراکوئن، بار 27 و بار کنار استخر استفاده کنید.
هتل دیاموند 9 کیلومتر با ماکاتی، 1.5 کیلومتر تا مرکز فرهنگی فیلیپین (CCP)، 1.5 کیلومتر تا پارک لونتا و 8 کیلومتر با NAIA فاصله دارد.
آدرس: Roxas Boulevard, Corner Dr. J. Quintos Street, Manila, 1000 Metro Manila

Image

هتل شبه جزیره مانیل

از دیگر هتل های فیلیپین هتل شبه جزیره مانیل است که بخشی از هتل های زنجیره ای مشهور هنگ کنگ به حساب می آید و در سال 1976 ساخته شد. پس از آن اولین ملک شبه جزیره بود که در خارج از قلمرو چین افتتاح شد. امروز، پس از چهار دهه از ارائه خدمات مجلل به مهمانان خود، به عنوان یکی از نمادهای مهمان نوازی فیلیپین باقی مانده است.
هتل شبه جزیره مانیل با تعداد کل 469 اتاق و 46 سوئیت – که همگی برای همگامی با طراحی‌های مدرن بازسازی شده‌اند – به خاطر جواهر معماری لابی‌اش که به بهترین شکل شخصیت پر زرق و برق مانیل را نشان می‌دهد، مشهور است.
فضای سفارشی به نام کلاب گالری، آثار هنری خلق شده توسط هنرمندان ملی ناپلئون ابووا، آنگ کیوکوک، و لری آلکالا، کاریکاتوریست را نمایش می دهد.
آدرس: Corner of Ayala and Makati Avenues, 1226 Ayala Triangle Walkways, Makati, Metro Manila

مجموعه هتل شانگری لا

سه هتل شانگری لا در مترو مانیل وجود دارد که همگی اقامتگاه های لوکس و پیچیده را در مانیل ارائه می دهند. با این حال، Shangri-La در فورت به دلیل تعداد زیادی از امکانات فوق العاده که شامل بزرگترین مرکز تناسب اندام سرپوشیده در فیلیپین، مرکز تناسب اندام ورزشی Kerry است، متمایز است. Shangri-La at the Fort واقع در منطقه تاگویگ، دارای 576 اتاق مهمان مدرن و بزرگ و 97 آپارتمان خدماتی در مترو مانیل است که از فضاهای یک، دو و سه خوابه را شامل می شود.  به عنوان یک انتخاب محبوب نه تنها برای مسافران، بلکه برای تاجران است زیرا دارای سالن های کنفرانس بزرگ هستند که می تواند 1200 مهمان را در خود جای دهد، سالن Bonifacio این هتل از مجموعه هتل های فیلیپین ظرفیت 720 مهمان را در خود جای داده است و 19 سالن چندگانه دیگر در آن وجود دارد.
یک استخر روباز برای استراحت در زیر نور آفتاب وجود دارد. گزینه های غذاخوری هتل هم مانند سالن High Street، Canton Road، Chophouse & Bar Raging Bull، Samba، وزارت خرچنگ سریلانکا، و Raging Bull. برگرها مطمئناً تمام هوس های غذایی شما را برآورده خواهند کرد.
آدرس: 30th Street, corner 5th Ave, Taguig, 1634 Metro Manila

 

مطالب مرتبط : 
واکسن های مورد نیاز قبل از سفر به فیلیپین
خطرات احتمالی برای گردشگران در فیلیپین
اجاره اتومبیل در فیلیپین
خدمات بانکی و مالی برای گردشگران در فیلیپین
وسایل ضروری برای سفر به فیلیپین
آب و هوای فیلیپین
پروازها از ایران به فیلیپین
ویزای توریستی فیلیپین
فصول مناسب سفر به فیلیپین

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر