×

راهنمای سفر به ژاپن

راهنمای سفر به آسیا /  راهنمای سفر به ژاپن

ژاپن یک معما است. این ترکیبی عالی از سنت‌های چند صد ساله است که با سرعت رعد و برق و فناوری پیشرفته همپوشانی دارند. بسیاری از بازدیدکنندگانی که برای اولین بار از ژاپن می‌آیند (تور ژاپن)، اغلب از این موضوع متعجب می‌شوند که به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای صنعتی جهان، این کشور آسیایی نسبتا کوچک دارای تاریخ غنی و شگفت‌انگیزی است که به هزاران سال قبل بازمی‌گردد.در واقع، مدت‌ها قبل از اینکه بسیاری از دیدنی‌ترین کلیساهای جامع اروپا ساخته شوند، معابد شینتو و بودایی ژاپن به خوبی تثبیت شده بودند و زائران و حامیان را به طرح‌ها و دکورهای پیچیده خود می‌کشیدند. در همان زمان، این کشور در حال تکمیل مهارت‌ها و تجارت‌هایی بود که آن را در مسیر ثروت قرار می‌داد، از چینی‌ها و سرامیک‌های خوب گرفته تا منسوجاتی مانند ابریشم. بسیاری از این سنت غنی، با وجود جنگ ها و ویرانی های طبیعی، حفظ شده است (یا بازسازی شده است)، و بازدید از ژاپن یک ماجراجویی به یاد ماندنی است. تعطیلات در ژاپن با داشتن لیست بی پایانی از جاذبه های برتر، کارهای سرگرم کننده برای انجام و نقاط دیدنی برای کاوش، مطمئناً یک سرمایه گذاری عالی برای زمان و پول است. حال در این راهنمای سفر، میخواهیم اقامت در ژاپن  را بررسی کنیم، حمل و نقل عمومی در ژاپن و انواع ان را معرفی کنیم و در نهایت جاهای دیدنی ژاپن را برای شام به نمایش بگذاریم.

Image

اقامت در ژاپن

به ژاپن می روید؟ اول از همه، من برای شما بسیار هیجان زده هستم و قطعاً هم حسادت می کنم! ژاپن کشوری جادویی است که غرق در تاریخ، زیبایی طبیعی و یک فرهنگ واقعا منحصر به فرد است. شما آن را دوست خواهید داشت!
اگر هنوز تصمیم نگرفته اید که کجا در ژاپن بروید و بمانید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. من قصد دارم برخی از مکان های برتر برای اقامت در ژاپن و اینکه اقامت در ژاپن واقعاً چگونه است را پوشش دهم!
بطور خلاصه داریم:
•    کیوتو – به طور کلی بهترین مکان برای اقامت در ژاپن
•    نارا - بهترین مکان برای اقامت در ژاپن برای خانواده ها
•    هاکون - رمانتیک ترین مکان برای اقامت در ژاپن
•    توکیو - جالب ترین مکان برای اقامت در ژاپن
•    کاماکورا - محل اقامت در ژاپن با بودجه
•    میاجیما - یکی از منحصر به فرد ترین مکان ها برای اقامت در ژاپن
•    هوکایدو – محل اقامت در ژاپن برای ماجراجویی
•    پنج دریاچه فوجی - برای دیدن کوه فوجی و طبیعت کجا در ژاپن اقامت کنید

 

تور های پیشنهادی نوید گشت : تور اروپا

تور نوروز 1402 تور ژاپن تور توکیو
تور تایلند تور بالی تور پوکت
تور آفریقای جنوبی تور سامویی تور بارسلون
خدمات ویزا تور مالاگا تور اسپانیا
تور فرانسه تور پاتایا تور بانکوک
تور مالدیو تور ایتالیا تور پاریس
تور آفریقا تور فیلیپین تور سریلانکا

 

 

کیوتو – به طور کلی بهترین مکان برای اقامت در ژاپن

کیوتو مرکز تاریخی و فرهنگی ژاپن است. اینجا جایی است که بیشتر معروف ترین سایت ها را در سراسر ژاپن پیدا خواهید کرد. سفر به ژاپن بدون گشت و گذار در مکان‌های معروف کیوتو و بررسی این مکان‌های شگفت‌انگیز از فهرست سطل‌تان کامل نمی‌شود. و همه چیز را از خوابگاه های کیوتو گرفته تا هتل های شیک در سراسر شهر خواهید یافت.
کیوتو بهترین شهر ژاپن برای بازدید است. بهترین کار این است که یک دوچرخه کرایه کنید تا بتوانید به راحتی به همه مکان ها دسترسی پیدا کنید، اما حمل و نقل عمومی نیز شگفت انگیز است. مطمئن شوید که زمان با کیفیتی را در جنگل بامبو آراشیاما و در باغ های دوست داشتنی Okochi Sanso سپری می کنید. آنها در بخش غربی شهر در منطقه آراشیاما واقع شده اند.

نارا - بهترین مکان برای اقامت در ژاپن برای خانواده ها

نارا بهترین شهر برای اقامت در ژاپن زمانی است که با خانواده خود سفر می کنید. نارا به‌خاطر پارک گوزن‌هایش معروف است، جایی که گوزن‌های اهلی شما را نوازش می‌کنند و از دستانتان غذا می‌خورند.
به‌علاوه قدم زدن در اطراف مجموعه معبد کوفاکس-جی با هزاران بتکده باعث می‌شود که بعد از ظهر یک فعالیت عالی داشته باشید. اساسا، نارا مملو از معابد شگفت انگیز و باغ های زیبا است. از آنجایی که این شهر کوچکتر است، بسیار کمتر از شهرهای بزرگ ژاپن مانند توکیو و کیوتو است. پیمایش نارا برای شما و خانواده‌تان بسیار آسان‌تر است. این یکی از دلایل مهمی است که نارا بهترین شهر ژاپن برای اقامت در سفر با جوانان است!

هاکون - رمانتیک ترین مکان برای اقامت در ژاپن

هاکون بهترین شهر را به عنوان یک شهر گریز از آبگرم توصیف می کند که روی دریاچه ای کاملاً خیره کننده قرار دارد. در روزهای صاف از حالات عاشقانه فراوان و حتی مناظر کوه فوجی لذت خواهید برد.
در هاکون، دروازه معروف توری را خواهید دید. دروازه قرمز توری بخشی از معبد شینتو هاکون است و مشرف به دریاچه آشی است. شما همچنین می توانید تور دریاچه آشی را با قایق انجام دهید که سفری کاملا رمانتیک را برای شما رقم می زند، البته اگر خودم بگویم!
به عنوان یک شهر کوهستانی، که به خاطر استراحتگاه های چشمه های آب گرم باورنکردنی، به نام انسن، و محیط طبیعی شناخته شده است، مطمئناً شما و شخص مهمتان خاطرات جادویی را در هاکون خواهید ساخت!

Image

حمل و نقل عمومی در ژاپن

سیستم حمل و نقل عمومی ژاپن به دلیل کارایی و وقت شناسی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. سفر به هر نقطه از کشور را برای مردم محلی و گردشگران آسان و راحت می کند.

سفرهای طولانی مدت

در مورد سفرهای طولانی مدت در ژاپن گزینه های مختلفی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. اینکه کدام یک از آنها استفاده کنید به عوامل مختلفی بستگی دارد، مانند بودجه شما، سرعتی که می خواهید به مقصد برسید، و چه امکاناتی را می خواهید داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که سفر شما به همان اندازه که دوست دارید راحت باشد.

هواپیما

شرکت های هواپیمایی بسیاری وجود دارند که سفرهای داخلی را در ژاپن ارائه می دهند. خطوط هوایی ژاپن (JAL) و آل نیپون ایرویز (ANA) دو شرکت بزرگی هستند که اکثر پروازها را در بیش از پنجاه فرودگاه در سراسر کشور انجام می دهند. همچنین تعدادی خطوط هوایی کوچکتر مانند هلو اویشن، وانیل ایر، جت استار ژاپن، ایر دو، ایر آسیا ژاپن، اسپرینگ ایرلاینز ژاپن، استارفلایر، آی‌بیکس ایرلاینز و خطوط هوایی فوجی دریم وجود دارند که پروازهایی را با نرخ‌های ارزان‌تر و مناسب برای مسافران با بودجه کم را ارائه می دهند.

شینکانسن

اکثر شهرهای بزرگ ژاپن توسط یک شبکه قطار سریع السیر که توسط گروه راه آهن ژاپن (گروه JR) اداره می شود، به هم متصل هستند. این قطارهای گلوله ای که به Shinkansen معروف هستند، می توانند تا سرعت 320 کیلومتر در ساعت حرکت کنند. اگر انتظار دارید چند بار در سفر خود از شینکانسن استفاده کنید، گذرواژه راه آهن ژاپن (JR Pass) را در نظر بگیرید که سواری نامحدودی را در اکثر خطوط شینکانسن و قطارها، اتوبوس ها و کشتی های JR در سراسر ژاپن ارائه می دهد. 7، 14 یا 21 روز.

قطارهای معمولی

برخی از شهرهای ژاپن بخشی از شبکه شینکانسن نیستند، بنابراین رسیدن به آنجا را می توان از طریق قطارهای معمولی انجام داد. به عنوان مثال، در منطقه هوکایدو، خط هوکایدو شینکانسن تنها به ایستگاه شین-هاکودا-هوکوتو می رود. بنابراین، از آنجا با قطار محلی، قطار سریع، قطار سریع السیر محدود یا ترکیبی از اینها به ساپورو، واکانای، آساهیکاوا، کوشیرو، آباشیری و سایر نقاط هوکایدو بروید.

سفر در داخل یک شهر

رفت و آمد در هر شهر ژاپنی با اتوبوس های شهری، قطارهای مترو و مترو و تاکسی برای گردشگران آسان و راحت شده است.

مترو 

شهرهای توریستی محبوب ژاپن، مانند توکیو، اوزاکا و کیوتو، توسط شبکه‌های مترو و مترو وسیعی که توسط خطوط راه‌آهن ژاپن و سایر شرکت‌های خصوصی اداره می‌شوند، خدمات رسانی می‌کنند. عملیات قطار معمولاً از حدود پنج صبح شروع می شود و حدود نیمه شب پایان می یابد و قطارها هر سه تا بیست دقیقه یا بیشتر می آیند و می روند. بسیاری از محبوب‌ترین مکان‌های دیدنی شهر یک پیاده‌روی یا اتوبوس کوتاه از ایستگاه‌های مترو و مترو هستند.

اتوبوس های شهری

اتوبوس های شهری جایگزینی برای مترو و مترو برای تردد در بسیاری از شهرهای ژاپن هستند. در توکیو، کیوتو، اوزاکا، هیروشیما، سندای، ناگویا، کانازاوا و دیگر کلانشهرهای توریستی مورد علاقه، حتی اتوبوس‌های شهری ویژه‌ای وجود دارند که مسیر گشت و گذار توریستی را دنبال می‌کنند، به این معنی که آنها فقط در معروف‌ترین جاذبه‌های شهر توقف می‌کنند تا بازدیدکنندگان را سریع‌تر کنند..

تاکسی ها

برخی از جالب‌ترین جواهرات پنهان و جاذبه‌های بی‌سابقه ژاپن در مسیرهای قطار و اتوبوس هستند، بنابراین استفاده از تاکسی راه خوبی برای رسیدن به آن‌ها است. معمولاً ایستگاه های تاکسی یا تاکسی در خارج از ایستگاه های قطار و سایر مکان های دیدنی در هر شهر یا شهر ژاپن وجود دارد. برای سخنرانان غیرژاپنی، توصیه می شود آدرس ژاپنی مقصد خود را روی یک کاغذ یا علامت گذاری شده روی نقشه داشته باشید تا به راحتی به رانندگان تاکسی جایی که می خواهید بروید منتقل کنید.

Image

جاهای دیدنی ژاپن

کوه فوجی

بدون شک شناخته شده ترین نقطه عطف ژاپن، کوه باشکوه فوجی (فوجی سان) نیز بلندترین قله کوه این کشور است. این کوه افسانه‌ای و باشکوه با ارتفاع ۳۷۷۶ متر بر فراز منظره‌ای کاملاً مسطح در جنوب و شرق، به اندازه‌ای بلند است که از توکیو، بیش از ۱۰۰ کیلومتر دورتر، دیده شود.
کوه فوجی برای قرن ها در هنر و ادبیات جشن گرفته شده است و اکنون به عنوان نماد مهمی در نظر گرفته می شود که یونسکو اهمیت فرهنگی جهانی آن را در سال 2013 به رسمیت شناخت. کوه فوجی که بخشی از پارک ملی فوجی-هاکون-ایزو است، توسط بیش از یک میلیون نفر بالا رفته است. هر تابستان به عنوان یک عمل زیارتی، که با تماشای طلوع خورشید از قله آن به اوج خود می رسد.

امپراتوری توکیو

معروف‌ترین مکان دیدنی توکیو، کاخ امپراتوری با پارک‌های زیبای قرن هفدهمی‌اش که توسط دیوارها و خندق‌ها احاطه شده‌اند، یکی از مواردی است که هنگام بازدید از پایتخت این کشور باید ببینید. از این واقعیت که اکثریت کاخ به روی عموم بسته است (هنوز توسط خانواده امپراتوری مورد استفاده قرار می گیرد) ناامید نشوید، زیرا هنوز به اندازه کافی برای دیدن با قدم زدن در محوطه وجود دارد.
علاوه بر مناظر بسیار زیبای کاخ از نقاط متعدد پارک اطراف، بازدیدکنندگان مجاز به ورود به باغ هیگاشی-گیوئن شرقی و سایر مناطقی هستند که به عنوان بخشی از یک تور سازمان‌یافته به روی عموم باز می‌شوند. یکی از رمانتیک ترین مناظر، پل معروف نیجوباشی یا «پل دوتایی» است که به خاطر انعکاس آبکی آن به این نام خوانده می شود.

پارک یادبود صلح هیروشیما

در حالی که در اینجا لازم نیست در مورد وحشت بمباران اتمی هیروشیما در اوت 1945 صحبت شود، اما می توان از تلاش های باورنکردنی این شهر پر جنب و جوش برای بزرگداشت قربانیان بسیاری از اولین حمله هسته ای جهان گفت. شاید مهمتر از آن، هیروشیما به نماد صلح پایدار تبدیل شده است.
پارک یادبود صلح هیروشیما (Hiroshima Heiwa Kinen Kōen) که سالانه بیش از یک میلیون نفر از آن بازدید می کنند، که بسیاری از آنها از خارج از کشور هستند، در مرکز انفجار اتمی در جایی قرار دارد که زمانی بخشی شلوغ از شهر بود. در اینجا تعدادی از بناهای تاریخی، یادبودها و موزه های مهم مربوط به وقایع آن روز سرنوشت ساز را خواهید دید.

کیوتوی تاریخی

یکی از پربازدیدترین شهرهای ژاپن، کیوتوی دوست داشتنی – یکی از معدود شهرهای این کشور که از ویرانی های جنگ جهانی دوم در امان است – سالانه بیش از 10 میلیون بازدید کننده را به خود جذب می کند. بسیاری از آنها اینجا هستند تا خیابان‌های قدیمی و معماری زیبای کیوتو را کشف کنند، بسیاری از آن‌ها از زمانی که خانواده امپراتوری بیش از 1000 سال پیش در اینجا ساکن شدند، تغییری نکرده است. حتی در آن زمان، این شهر مهم ترین مرکز فرهنگی ژاپن بود. این میراث، در واقع، تا به امروز با موزه‌ها و گالری‌های هنری بسیاری که هرکدام مملو از مجسمه‌ها، نقاشی‌ها و دیگر اشکال هنری مهم هستند، ادامه دارد.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر