×
تور تایلند و تجربه یک سفر خاطره‌انگیز

تور تایلند و تجربه یک سفر خاطره‌انگیز

حتی اگر هیچ علاقه‌ای به سفر کردن نداشته باشید، نام کشور تایلند را زیاد شنیده‌اید. این کشور یکی از کشورهای آسیای شرقی محسوب می‌شود که جاذبه‌های گردشگری فراتر از حد تصوری را در خود جای داده است. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید کشور تایلند از شهرهای بزرگ و کوچکی همچون بانکوک، پاتایا، پوکت و ... تشکیل شده است که هر کدام از آن‌ها در نوع خودشان بی‌نظیر هستند. با توجه به این موضوع که اغلب گردشگران دوست دارند تا از شهر و جزایر مختلف این کشور دیدن کنند، تور تایلند ترکیبی در کشور نیز توسط بسیاری از آژانس‌های هواپیمایی به فروش می‌رسد. با توجه به این موضوع دست شما برای انتخاب تور باز است و این امکان برایتان وجود دارد تا با یک تیر چند نشان بزنید.

جزیره پوکت دقیقا کجاست؟

در ابتدای امر، افرادی که قصد دارند دست به خرید تور تایلند بزنند سعی‌ کنند همه جوانب سفر را بسنجند تا بدانند که دقیقا در خلال سفر از کدام شهرها و جزایر بازدید خواهند کرد. برای این که بتوان به جزیره پوکت سفر کرد، نیاز است تا در حدود 900 کیلومتر از پایتخت کشور تایلند یعنی بانکوک به سمت جنوب حرکت کرد. در پوکت جزایری با شن‌های طلایی رنگ خواهید دید. این جزیره تمام آن‌چیزی که می‌تواند مهیا‌کننده یک سفر خوب باشد را برایتان به بهترین شکل ممکن فراهم کرده است. 
شاید برایتان جالب باشد بدانید که وسیع‌ترین و در عین حال بزرگ‌ترین جزیره موجود در تایلند، پوکت است. دسترسی به این جزیره زیبا فوق‌العاده راحت است و در صورتی که تور پوکت را خریداری کرده باشید، با پرواز مستقیم وارد فرودگاه بین‌المللی این جزیره خواهید شد. 
طبق بررسی‌ها انجام شده، بهترین زمان سفر به جزیره پوکت از اواسط فصل برگ‌ریزان یعنی پاییز تا اواخر فصل بهار است. در این بازه زمانی آب و هوای پوکت مطبوع و ایده‌آل است و می‌توانید حتی برای چند روز که شده خود را از دغدغه‌هایتان جدا کنید. یک نکته مهم دیگری که شاید بسیاری از افراد از آن بی‌خبر بوده‌اند این است که در فصل زمستان نیز هوای این جزیزه با شن‌های طلایی اصلا سرد نیست. 
بسیاری از افراد عاشق هوای گرم و فصل تابستان هستند. در صورتی که خود را در زمره این افراد می‌دانید پیشنهاد می‌کنیم برنامه‌ریزی خود را برای خرید تور تایلند و یا تور پوکت در فصل تابستان انجام دهید. البته این نکته را بیان می‌کنیم کم‎‌تر کسی توانایی طاقت گرمای پوکت در این فصل را دارد. 

 

خرید تور تایلند

 

جزیره سامویی یا بهشت امن؟

حیف بود اگر نامی از جزیره سامویی در میان مقاصد گردشگری تایلند به میان نمی‌آوردیم. این جزیره زیبا و دوست‌داشتنی که از آن با نام بهشت امن نیز یاد می‌شود، هر روز سال میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیا است. یکی از علل جذابیت این جزیره را می‌توان آب‌های نیلگون و سواحل ماسه‌ای رنگش دانست. قطعا زمانی که پا بر جزیره سامویی بگذارید، حس آرامشی چنان وجود شما را فرا بگیرد که اصلا نمی‌توانید تصورش را کنید. جزیره سامویی شامل چندین ساحل مختلف زیباست که قطعا با دیدن هر کدام از آن‌ها متعجب خواهید شد.
از تفریحاتی که در این جزیره پرطرفدار است، می‌توان به غواصی اشاره کرد. اگر دوست دارید تا دیداری نزدیک و صمیمانه با ماهی‌های جزیره سامویی داشته باشید، حتما غواصی را امتحان کنید. البته کم‌تر کسی در دنیا وجود دارد که با این موضوع آشنایی نداشته باشد که کشور تایلند و به خصوص جزیره سامویی شهر فیل‌هاست. یکی از تفریحات جالبی که در این جزیره رواج دارد، فیل‌سواری است. شاید در ابتدا با دیدن جثه فیل‌ها کمی ترس وجود شما را فرا بگیرد، اما کافیست فیل‌ها را لمس و نوازش کنید تا بتوانید یک حس دوستانه با این حیوانات غول‌پیکر و دوست‌داشتنی برقرار کنید.
آب‌ و هوای سامویی نیز از دیگر شگفتی‌های این جزیره است. اغلب روزهای سال آب و هوای سامویی گرم است. در نقطه مقابل اما در برخی از روزهای سال شاهد باران‌های گاه و بیگاه خواهید بود. 

بانکوک، مهد گردشگری آسیای شرقی

آخرین شهر گردشگری کشور تایلند که فوق‌العاده زیباست را باید بانکوک دانست. از آن جایی که اغلب مردم ساکن در پایتخت تایلند بودایی هستند، در بانکوک شاهد معابد گوناگونی هستیم. اگر اهل خرید کردن هستید و به پاساژ‌گردی علاقه وافری دارید، بانکوک می‌تواند برای شما یک مقصد ایده‌آل باشد.
اگر از علاقه‌مندان حیات‌وحش هستید، شهر بانکوک حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در این شهر باغ‌وحش‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها دیدن کرده و لحظاتی خوش را برای خود رقم بزنید. 

 

تور تایلند

 

نوید گشت، مجری‌ برگزاری تور تایلند 

نوید گشت را می‌توان یکی از آژانس‌های هواپیمایی معتبر در کشور دانست که در هر فصلی از سال دست به برگزاری تور تایلند می‌زند. برای این که بتوانید سفری بدون دغدغه داشته باشید، می‌توانید با نوید گشت در تماس باشید. 
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر