×
تور تایلند ترکیبی انتخابی عاقلانه

تور تایلند ترکیبی انتخابی عاقلانه

اگر قصد انتخاب یک مقصد عالی برای تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ را دارید پیشنهاد می‌کنیم این تور را خریداری کنید و شاهد حال و هوای کشور تایلند در ایام نوروز باشید و اوقاتی خوش را در کنار خانواده بگذرانید.
تفریحاتی که در طول تایلند نوروز ۱۴۰۳ می‌توانید تجربه کنید قایق سواری، موج سواری، اسکی روی آب، کایت سواری، سقوط آزاد، غواصی و غیره می‌باشد. اگر به انجام تفریحات آبی علاقه‌مند هستید پیشنهاد می‌کنیم سفر به این کشور دوست داشتنی را به هیچ عنوان از دست ندهید.
تایلند یکی از لذت بخش‌ترین سفرها در زندگی هر فرد به حساب می‌آید. تایلند یکی از تورییستی‌ترین کشورهای جهان به حساب می‌آید و امکانات تفریحی و رفاهی بسیار زیادی در آن برای توریستان فراهم شده است.
در این کشور می‌توانید شاهد جاذبه‌های طبیعی بسیار زیادی باشید و از تماشا و حضور در آن لذت ببرید. این کشور آسیایی است و در شمال شرق کشور لائوس و در شمال غرب کشور میانمار قرار گرفته است.
پایتخت کشور تایلند شهر بانکوک می‌باشد. جمعیت این کشور در سال ۲۰۲۰ حدود ۷۰ میلیون نفر بود و زبان رسمی مردمان آن تایلندی می‌باشد. در سال ۱۹۳۲ این کشور به عنوان یک کشور مشروطه سلطنتی معرفی شد و به دست نخست وزیر و پارلمان‌های این کشور اداره گردید.
در میان مردمان این کشور پادشاهی دارای عزت و احترام بسیار زیادی می‌باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید نام دیگر کشور تایلند سرزمین لبخندها می‌باشد. چرا که در این کشور مردمان در تمامی مواقع در حال لبخند زدن هستند.
دین اکثریت مردم این کشور بودایی است و توهین به مقدسات مردم این کشور مجازات بسیار سنگینی دارد. آب و هوا در این کشور غیرقابل پیش‌بینی می‌باشد و در بخش‌های مختلفی از شهر شاهد هوای متنوعی خواهید بود. به طور مثال در ماه ژانویه آب و هوا در مناطق مختلف این کشور معتدل است و هر چقدر به سمت شمال این کشور حرکت کنید هوای خنک‌تری را شاهد خواهید بود. در ماه فوریه در قسمت شرقی تایلند شاهد بارش باران خواهید بود اما در بقیه کشور آب و هوایی گرم حاکم است.

منظور از تور تایلند چیست؟

با خرید تور تایلند یکی از رویایی‌ترین و سرسبزترین مکان‌های گردشگری در دنیا را شاهد خواهید بود. بسیاری از افراد که به این کشور سفر می‌کنند جذب آداب و رسوم و فرهنگ مردمان این کشور می‌شوند. چرا که همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم تایلندی‌ها دارای دین بودایی هستند.
مراسم مذهبی بسیار زیادی در این کشور برگزار می‌شود. به علت حضور این کشور در نزدیکی خط استوا، آب و هوا در آن گرم و مرطوب است و دمای هوا در این کشور بین ۲۵ تا ۳۸ درجه سانتیگراد می‌باشد. این کشور به دلیل آب و هوای فوق العاده، دارای خاک حاصلخیزی می‌باشد و برای کشاورزی گزینه بسیار مناسبی است.
بهترین زمان برای سفر به این کشور از ماه آبان تا اواخر بهار می‌باشد. در این زمان هوا گرم است و رطوبت هوا نیز تا مقدار قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد. به همین دلیل می‌گوییم بهترین زمان برای خرید تور تایلند نوروز ۱۴۰۳ از آبان تا اواخر بهار می‌باشد. پایتخت این کشور یعنی شهر بانکوک یکی از بهترین محل‌ها برای خوشگذرانی می‌باشد.
تورهای هیجان انگیز تایلند
کشور تایلند در جنوب شرقی آسیا قرار دارد و در شبه جزیره چین و هند قرار گرفته است. نام این کشور از دو کلمه تای و لند به معنی سرزمین حوریان تشکیل شده است. در ادامه به تورهای هیجان انگیز تایلند و شهرهای بی‌نظیر این کشور دوست داشتنی اشاره خواهیم کرد.

تور سامویی

سامویی جزو شهرهایی است که حتماً باید به آن سفر داشته باشید. شهر سامویی جزیره بسیار پیری است که بسیار دیر کشف شد. سامویی را یک مقصد هیجان انگیز و سومین جزیره بزرگ تایلند می‌دانند. شهر سامویی یکی از مقاصد اصلی گردشگری در کشور تایلند به حساب می‌آید و به دلیل وجود آب و هوای مطبوعی که دارد همواره پر از گردشگر می‌باشد.

تور فی فی

سفر به فی فی به وسیله قایق‌های تندرو یکی از جذاب‌ترین تفریحات این شهر می‌باشد. با حضور در شهر فی فی می‌توانید از تفریحاتی مانند صخره‌نوردی، شیرجه، کشتی سواری، ماهیگیری و غیر استفاده کنید و آدرنالین خون خود را به سطح بسیار بالایی برسانید. بی شک جزیره فی فی سرشار از زیبایی می‌باشد. به طوری که با حضور در این جزیره شبیه به آن را در هیچ کجای دیگر پیدا نخواهید کرد.

تور پوکت

بی اغراق پوکت یکی از جذاب‌ترین جزایر کشور تایلند به حساب می‌آید که با سواحل بکر و زیبا، هر ساله میزبان صدها توریست و گردشگر از سراسر دنیا می‌باشد. صخره‌های سنگی، آب‌های زمردین، تفریحات آبی، رستوران‌های جذاب و غیره، تمامی این موارد در شهر پوکت قرار دارد و با حضور در این شهر می‌توانید تعطیلاتی ایده‌آل را سپری نمایید. علاوه بر تمامی مواردی که عنوان کردیم گردشگران می‌توانند با حضور در خانه‌های سنتی، غواصی در زیر آب‌های شفاف این شهر و غیره، خاطراتی هیجان انگیز را رقم بزنند. اگر به دنبال آن هستید تا از فضای شلوغ و پراسترس شهری فاصله بگیرید و یا تعطیلات بی‌نظیر را سپری کنید پیشنهاد می‌کنیم حتماً نسبت به خرید تور پوکت اقدام نمایید.

تور کرابی

تور کرابی برای بسیاری از افراد جزو تورهای ناشناخته به حساب می‌آید. بسیاری از افراد نیز به این شهر دوست داشتنی سفر نکرده‌اند و تمایل دارند تا در آنجا اقامت داشته باشند. توریستان و گردشگران بسیار زیادی به این مقصد دوست داشتنی سفر می‌کنند و از طبیعت بکر و زیبای آن نهایت لذت را کسب خواهند کرد.
قبل از آنکه نسبت به خرید تور کرابی اقدام کنید باید در خصوص آب و هوای این مقصد دوست داشتنی اطلاعاتی داشته باشید. لازم است بدانید آب و هوا در این شهر، مانند سایر شهرهای تایلند، گرم و استوایی می‌باشد. دمای هوا در این منطقه حدودا ٢٧ درجه است.

 

 

تور تایلند نوید گشت

 

 

نوید گشت را انتخاب کرده و خیالتان را راحت کنید

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای آن که در طول سفر اوقات خوش را سپری نمایید و دغدغه‌ای از بابت اخذ ویزا و خرید تور تایلند نداشته باشید پیشنهاد می‌کنیم این مراحل را به کارشناسان خبره این مجموعه بسپارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن، موفق به دریافت ویزا و خرید تور این کشور دوست داشتنی شوید. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از طریق تلفن، وب سایت و یا به صورت حضوری اقدام کنید و به ابهامات خود در این زمینه به صورت کامل پایان دهید.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر