×
تور پوکت یا تور بانکوک؟

تور پوکت یا تور بانکوک؟

افرادی که به کشور تایلند سفر می‌کنند بین شهرهایی مانند بانکوک و پوکت بر سر دوراهی می‌مانند. هرکدام از این شهر ها دارای زیبایی‌های متفاوتی می‌باشند. به همین دلیل انتخاب بین این دو شهر کمی دشوار می‌باشد. یکی از شهرهای فوق العاده در کشور تایلند شهر بانکوک می‌باشد که امروزه این شهر پایتخت کشور تایلند است و به عنوان مرکز سیاسی و اقتصادی کشور تایلند شناخته شده است. این شهر به دلیل زیبایی‌های بکری که دارد به شهر فرشتگان نیز شهرت دارد.
در مقابل، انتخاب بسیاری از بازدیدکنندگان و گردشگران برای تجربه سفری خاطره انگیز شهر پوکت می‌باشد. شهر پوکت در جنوب کشور تایلند قرار گرفته است. این شهر دارای سواحل عجیبی می‌باشد. خبر خوب این است که با هر میزان بودجه‌ای که دارید می‌توانید برای سفر به این شهر جذاب اقدام نمایید. در سفر به این شهر این امکان برای شما ایجاد می‌شود که می‌توانید نسبت به اجاره قایق موتوری اقدام کنید تا شاهد سواحل گرمسیری فوق العاده دیگر این شهر نیز باشید.
اگر قصد خرید تور پوکت را دارید بهتر است تا با دیدنی‌های این شهر به طور کامل آشنا باشید. موردی که باید بدانید این است که در زمان سفر به این شهر و خرید تور پوکت به هیچ عنوان بازدید از جزیره فی فی را فراموش نکنید.
شاید برایتان جالب باشد بدانید بسیاری از گردشگران و توریستان علت سفر مجدد خود به پوکت را بازدید از جزیره فی فی عنوان می‌کنند. علاوه بر این جزیره بکر و زیبا، جاذبه‌های دیدنی دیگری نیز در این شهر رویایی وجود دارد که بازدید از آنها خالی از لطف نیست.

جزیره پوکت در کدام قسمت از کشور تایلند واقع شده است؟

همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم شهر پوکت در جنوب کشور تایلند قرار گرفته است و یکی از جذابیت‌ها و زیبایی‌های کشور تایلند به حساب می‌آید. چرا که سالانه افراد بسیار زیادی تنها برای بازدید از این شهر رویایی به کشور تایلند سفر می‌کنند. برای اثبات این موضوع در ادامه به جاذبه‌های دیدنی این شهر زیبا اشاره خواهیم کرد.
قبل از آن لازم است بدانید تا شلوغ‌ترین و بزرگترین شهر در تایلند پوکت می‌باشد و اکثر بازدید کنندگان به دلیل لذت بردن از سواحل و جزایر زیبا این شهر، پوکت را انتخاب می‌کنند.

ساحل کاتا

بی اغراق این ساحل یکی از جاذبه‌های دیدنی و فوق العاده شهر پوکت به حساب می‌آید. کاتا از دو ساحل کوچک و بزرگ به وجود آمده است که دارای جذابیت‌های طبیعی زیادی می‌باشد. وجود ماسه‌هایی به رنگ سفید و تابش نور آفتاب این مکان را به فضایی آرامش بخش و بکر تبدیل کرده است.

معبد جوی

معبد جوی یک معبد چینی می‌باشد که در یکی از مهم‌ترین معابد کشور تایلند در شهر پوکت قرار گرفته است. این معبد با استفاده از معماری چینی ساخته شده است و در داخل آن خدایان چینی نگهداری می‌شوند. بی اغراق زیبایی این معبد در کلام نمی‌گنجد و افرادی که به بازدید این معبد رفتند با تماشای آن متوجه زیبایی خیره کننده آن شده‌اند. باید بدانید فاصله شهر پوکت با سایر جزیره‌هایی که در این شهر قرار دارد بسیار کم است و معمولاً وقتی به شهر پوکت اشاره می‌شود بیشتر کل جزیره در نظر گرفته خواهد شد.
به همین دلیل با انتخاب پوکت می‌توانید تفریحات جذاب و دیدنی را تجربه نمایید. دلیلی که باعث می‌شود تا گردشگران تصمیم به انتخاب و خرید تور پوکت بگیرند گشت و گذار در طبیعت سحرآمیز و شگفت انگیز این شهر می‌باشد. سواحل زیبایی که در این شهر وجود دارد از سویی به وسیله درختان سرسبز و از سمتی دیگر به وسیله آب‌های شفاف و زلال احاطه شده است. نکته قابل توجه در شهر پوکت میزان امنیت آن می‌باشد. اگر بخواهیم این شهر یعنی پوکت را با شهرهای دیگر تایلند مانند پاتایا و یا بانکوک مقایسه کنیم لازم است بدانید این شهر از لحاظ امنیت دارای سطح بسیار بالایی می‌باشد و تنها کافی است با حضور در این شهر نکات عمومی آن را رعایت کنید. به طور مثال شب‌ها به تنهایی در مناطقی که رفت و آمد در آن مناطق کم می‌باشد تردد نکنید و در سفر به این شهر و یا شهرهای تایلند مواظب اشیای ارزشمند خود باشید و لازم است بدانید شهر پوکت گزینه بسیار مناسبی برای مجردها و خانواده‌ها می‌باشد. چرا که هر دو طیفی که عنوان شد می‌توانند در این جزیره و این شهر با خیالی آسوده به گردش و تفریح مشغول باشند و لحظاتی فوق العاده را برای خود و همراهانشان به ارمغان بیاورند.

 

 

تور پوکت

 

برای خرید تور پوکت چه زمانی باید اقدام کنیم؟

اگر به دنبال این هستید که زمانی به پوکت سفر کنید که دارای آب و هوای معتدلی می‌باشد بهتر است از ۱۰ آبان تا ۱۰ اردیبهشت نسبت به خرید این تور اقدام نمایید. اگر در این زمان به این شهر زیبا سفر کنید می‌توانید در آب‌های اطراف جزایر آن شنا کنید و از تفریحات آبی آن نهایت لذت را کسب نمایید اما لازم است بدانید در این تاریخ به دلیل ازدحام گردشگر قیمت این تور و خدمات آن افزایش پیدا خواهد کرد اما اگر به دنبال تجربه سفری ارزان قیمت هستید پیشنهاد ما به شما این است که از ۱۱ اردیبهشت تا ۱۰ آبان ماه نسبت به خرید این تور اقدام کنید.

آژانس مسافرتی نوید گشت

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید این تور توانید با کارشناسان خبره این مجموعه در ارتباط باشید تا سوالات شما در این زمینه به صورت کامل رفع گردد. لازم است بدانید خدمات پس از فروش تور موردی می‌باشد که در انتخاب آژانس هواپیمایی نکته بسیار مهمی است.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر