×
آیا تور پوکت ارزش خریدن دارد؟

آیا تور پوکت ارزش خریدن دارد؟

بسیاری از گردشگران معتقدند این شهر توریستی تمامی ویژگی های لازم برای یک مقصد رویایی را دارد. بسیاری از افراد برای گشت و گذار و گذراندن تعطیلات خود این مقصد رویایی را انتخاب می‌کنند. 

جزیره پوکت یا نقطه ای دنج بر روی زمین؟

پوکت در مقایسه با تور تایلند دارای قیمت بالاتری است و تقریباً جزو تورهای لاکچری به حساب می‌آید. اگر  قصد خرید تور پوکت را دارید لازم است بدانید تا سفارتخانه تایلند به دو شیوه، ویزای توریستی و تجاری را برای مسافران خود صادر می‌کند.
 برای دریافت هر کدام از آنها هزینه‌ها و مدارک متفاوتی احتیاج است. برای دریافت ویزای شهر پوکت می‌توانید از طریق آژانس‌های مسافرتی اقدام نمایید و یا خود شخصاً نسبت به اخذ این ویزا اقدام کنید.

اقدام شخصی

لازم است بدانید برای خرید تور پوکت و اخذ ویزا به صورت شخصی از سفارتخانه، حداقل سه روز کاری زمان احتیاج دارد و هیچ شخصی نمی‌تواند برای شخص دیگری اقدام کند. به همین دلیل لازم است تا افراد خود شخصاً نسبت به دریافت ویزا اقدام نمایند.

از طریق آژانس های هواپیمایی

می‌توانید به جای آنکه خود شخصاً به سفارتخانه بروید، این وظیفه را بر عهده آژانس‌های هواپیمایی بگذارید. با انجام این کار در کمتر از یک هفته می‌توانید نسبت به اخذ ویزای خود اقدام نمایید.

فرهنگ مردم پوکت

بیشتر مردمان پوکت دارای دین بودایی می‌باشند. این دین در آداب و رسوم مردم تاثیر بسیاری گذشته است. به دلیل آنکه چینی‌های زیادی در این جزیره زندگی می‌کنند فرهنگ آنها نیز در این جزیره حاکم شده است. با حضور در این جزیره شاهد رستوران‌ها و معابد چینی بسیار زیادی خواهید بود. یکی از فستیوال‌هایی که در این شهر برگزار می‌شود و افراد علاقه‌مند زیادی دارد فستیوال گیاهخواری می‌باشد. در کنار تمامی این موارد، لازم است بدانید هر کشور با توجه به رسم و رسومی که دارد محدودیت‌هایی نیز خواهد داشت. جزیره پوکت نیز از این قاعده مستثنا نمی‌باشد و بهتر است تا با سفر به آن بسیاری از خط قرمزهای مردمان این جزیره را حفظ کنید. در ادامه به تعدادی از این خط قرمزها اشاره خواهیم کرد:
•    به هیچ عنوان در سطح شهر عریان نشوید.
•    با حیوانات محافظت شده عکس نگیرید.
•    صدف و یا مرجانی را از ساحل جمع آوری نکنید.
•    به ماهی‌ها غذا ندهید.
•    به قصد سوار شدن فیل‌ها به آنها نزدیک نشوید.

 

تور پوکت نوید گشت

 

آداب و رسوم حاکم بر این جزیره

ارتباط مردمان شهر پوکت با دین بسیار تنگاتنگ می‌باشد و دین نقش بسیار مهمی در زندگی این افراد ایفا می‌کند. به همین دلیل گردشگران وظیفه دارند تا به آن احترام بگذارند. خانواده در این شهر دارای نقش بسیار مهمی می‌باشد. علاوه بر این موارد مردم به خانواده سلطنتی خود احترام بسیار ویژه‌ای می‌گذارند.
به همین دلیل با حضور در شهر پوکت به هیچ عنوان درباره خانواده سلطنتی و یا پادشاه صحبت نکنید. زن و مرد در شهر پوکت دارای حقوق برابر هستند. همچنین حرکات بدن در این شهر برای مردم معنایی متفاوت دارد. به عنوان مثال سر در فرهنگ مردمان این شهر نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. چرا که آنها معتقدند روح در سر قرار دارد و لمس کردن آن و یا ضربه زدن به آن نوعی بی‌احترامی تلقی می‌شود.
همچنین آنها معتقدند نباید کودکان لمس شوند و فقط والدین آنها می‌توانند این کار را انجام دهند. مردم این شهر نگرش خاصی نیز نسبت به تولد فرزندان و فوت یک نفر دارند. به طور مثال تا سه روز بعد از تولد یک کودک تمامی اقوام باید در خانه فرد متولد جمع شوند تا او را از ارواح حفظ نمایند. همچنین فوت نیز در تایلند اتفاقی غم انگیز ترقی نمی‌شود چرا که آنها به تناسخ اعتقاد دارند.

شرایط خرید تور پوکت نوید گشت

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای سفر به تایلند و تماشای شهر پوکت نیاز به ویزا دارید. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم مراحل اخذ ویزا و خرید تور پوکت خود را به کارشناسان خبره این مجموعه بسپارید.
طی کردن مراحل اخذ ویزا به صورت شخصی مشکلاتی را به همراه دارد و در صورتی که مدارک را به صورت کامل به سفارتخانه مذکور ارائه نکنید، ممکن است با ریجکتی ویزا مواجه شوید. به همین دلیل است که پیشنهاد می‌کنیم مراحل اخذ ویزای خود را به کارشناسان این مجموعه بسپارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به اخذ آن موفق شوید. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از طریق تلفن، وب سایت و یا به صورت حضوری اقدام نمایید تا به ابهامات خود در این زمینه به صورت کامل پایان دهید.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر