×
تور پوکت را با قیمت بالا خریداری نکنید

تور پوکت را با قیمت بالا خریداری نکنید

 شاید برایتان جالب باشد بدانید در طول ماه‌های بارانی، رگبارهای عصرگاهی گاهی اوقات به جای بارش‌های مداوم در طول روز اتفاق می‌افتد و امری عادی است. همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم تایلند به دلیل نزدیکی به خط استوا دارای آب و هوای گرم و استوایی است. به همین بارش‌های باران گرم از جذابیت‌های این کشور به حساب می‌آید. با قاطعیت می‌توان عنوان کرد کشور تایلند یکی از مقاصد محبوب برای افراد علاقه‌مند به نقاط گرمسیری می‌باشد.

پوکت جزیره‌ای امن و دوست‌داشتنی

طی سال‌های اخیر شهر جذاب و رویایی پوکت تبدیل به یکی از محبوب‌ترین شهرها در بین تمامی گردشگران شده است. از دلایل زیبایی شهر پوکت تفریحات و تنوع غذایی فوق العاده در این شهر می‌باشد. شهر پوکت در جنوب غربی کشور تایلند قرار دارد و افسانه‌های زیادی در خصوص این شهر وجود دارد. اگر به دنبال گذراندن یک تعطیلات عالی با بهترین کیفیت ممکن هستید سفر به پوکت گزینه بسیار مناسبی است. قطعاً در سفر به این تور هر آن چیزی که برای یک تعطیلات فوق العاده احتیاج دارید را به دست خواهید آورد. در سواحل این شهر زیبا شاهد سواحل شنی، آب گرم زلال، جاذبه‌های گردشگری فوق العاده و حیرت آور خواهید بود. بعضی از افراد فکر می‌کنند پوکت تنها شهری مناسب برای افراد علاقمند به دریا و ساحل می‌باشد، اما باید گفت این شهر حتی برای افرادی که به ساحل و دریا علاقمند نیستند نیز گزینه بسیار خوبی است. چرا که در این شهر شاهد جنگل‌های سرسبز گرمسیری، شالیزارها، فستیوال‌های فوق العاده و هیجان انگیز خواهید بود. قطعاً با سفر به این شهر تجربیات هیجان انگیز بسیاری را کسب خواهید نمود. به عقیده بسیاری از افراد، پوکت بهشت گمشده‌ای می‌باشد که با سفر به آن می‌توانید آن را کشف و به زیبایی‌های آن دست پیدا کنید.

 

تور پوکت نوید گشت

 

تور پوکت را گران نخرید

خرید تور پوکت نسبت به سایر تورهای شرق آسیا دارای قیمت پایین‌تری می‌باشد و به همین دلیل هزینه خورد و خوراک نیز در این شهر به مراتب از شهرها و کشورهای حوزه شرق آسیا پایین‌تر است. به عنوان مثال با رزرو یک تور ۷ روزه، شما مبلغی معادل ۳۵ میلیون تومان هزینه خواهید کرد. اما هزینه رفت و آمد و خورد و خوراکتان قطعاً نصف این مبلغ می‌باشد. با این حال پیشنهاد می‌کنیم به ازای هر نفر مبلغی معادل ۱۰۰ دلار در نظر بگیرید تا در طول سفر دچار مشکل نشوید. به اضافه تمامی این مبالغ، باید مبلغی معادل ۵۰ میلیون تومان بابت تمکن مالی در بانک سپرده گذاری نمایید.
 مهمترین عاملی که می‌تواند بر روی قیمت تورها تاثیر بگذارد آژانس مسافرتی ارائه دهنده این تورها می‌باشد. علاوه بر این موارد عوامل دیگری نیز بر قیمت خرید تور تاثیرگذار می‌باشد. عواملی مانند:
 هتل محل اقامت، مدت زمان اقامت، ایرلاین انتخابی، زمان پرواز، پرواز مستقیم و یا غیر مستقیم، انتخاب سفر به وسیله تور و یا سفر به صورت شخصی.
 معمولاً انتخاب هتل‌های لوکس  ۵ ستاره، اقامت در زمان طولانی با پروازهای فرست کلاس و فصل‌های سیزن می‌تواند هزینه گران تری را برای شما رقم بزند. با تمامی این اوصاف اگر به دنبال کاهش هزینه‌های سفر خود هستید باید بگوییم راه‌های بسیار زیادی برای انجام آن وجود دارد.
 همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم سفر به تایلند نسبت به سفرهای خارجی دیگر ارزان‌تر است. برای کاهش هزینه‌های رزرو هتل و بلیط می‌توانید تور ارزانی را خریداری کنید و برای این کار تور لحظه آخری تایلند، پیشنهاد می‌شود.
شاید این سوال برایتان ایجاد شود که منظور از تور لحظه آخری چیست؟
 در پاسخ باید گفت تور لحظه آخری، همان تورهای معمولی با همان خدمات از پیش تعیین شده می‌باشد ولی در لحظات نزدیک و در اصطلاح، دقیقه نودی این تورها به فروش می‌رسند. معمولاً آژانس‌های هواپیمایی در لحظات پایانی سفر تورهای معمولی خود را با قیمتی پایین‌تر از حد معمول به فروش می‌رسانند.

3 رستوران معروف پوکت

در ادامه به معرفی 3 رستوران معروف پوکت خواهیم پرداخت. 

آشپزخانه رویال تری مامان تری

 این رستوران در ساحل کاتانای قرار دارد و در محیطی زیبا، غذاهای درجه یک را عرضه می‌کند. در این رستوران شاهد کاشی کاری‌های سفالی و مناظر خیره کننده‌ای خواهید بود. بعد از میل کردن غذا می‌توانید از عتیقه‌جات و آثار هنری زیبایی که در این مجموعه وجود دارد لذت ببرید. غذاهای اصلی در منوی این رستوران معمولاً از گوشت گوساله و شراب قرمز طبخ شده است و لازم است بدانید معمولاً این غذاها توسط سرآشپزان فرانسوی پخته می‌شود.

رستوران بلک جینجر 

این رستوران از بهترین رستوران‌های شهر پوکت می‌باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید رستوران بلک جینجر در جزیره‌ای در وسط یک تالاب قرار گرفته است و برای رفتن به این رستوران باید از قایق استفاده کنید و در حین استفاده از قایق، می‌توانید از فضای زیبا و خارق‌العاده این منطقه لذت ببرید. هنگامی که صحبت از بشقاب‌های تایلندی به میان می‌آید این رستوران به تمامی این افراد پیشنهاد می‌شود چرا که در این رستوران می‌توانید شاهد غذاهای بومی این منطقه باشید.

رستوران کیچن آمد بار بامپوت

رستوران کیچن آمد بار بامپوت رستورانی مدرن می‌باشد که در آن شاهد غذاهایی با سبک اروپایی خواهید بود. بزرگترین مزیت‌های این رستوران، داشتن فضای مفرح و دوستانه است. غذا های سر شده در این رستوران توسط سرآشپزان اروپایی طبخ می‌شود.

خرید تور پوکت نوید گشت

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهایی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت می‌باشد. برای آنکه سفری خاطره انگیز را تجربه کنید تنها لازم است از آژانس‌های معتبر هواپیمایی نسبت به خرید تور اقدام نمایید. در خصوص رفع ابهام در خرید تور پوکت و یا روند دریافت ویزا می‌توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید. برای ایجاد ارتباط با کارشناسان این آژانس، می‌توانید به صورت حضوری و یا از طریق تماس تلفنی نسبت به رفع سوالات خود اقدام نمایید و نسبت به خرید توری ارزان قیمت اقدام نمایید. 
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر