×
تور پوکت و عجایب این مقصد رویایی

تور پوکت و عجایب این مقصد رویایی

مراکز خرید و بازارهای محلی بی‌نظیری در این شهر وجود دارد که همین مورد سبب می‌شود تا گردشگران بسیار زیادی به این مقصد دوست داشتنی سفر کنند. با حضور در شهر پوکت می‌توانید از تفریحات ارزان و درجه یک آن لذت ببرید و از تفریحاتی مانند غواصی، قایق سواری، جت اسکی و غیره استفاده نمایید. در شهر پوکت یک ساحل بسیار مشهور با نام پاترونگ وجود دارد که با حضور در آن می‌توانید خریدی ارزان داشته باشید.
مراکز خرید، پرطرفدارترین مناطق تفریحی در شهر پوکت می‌باشند که با حضور در آن شاهد درختان نخل و  درختان موز بسیار زیبایی خواهید بود. در نتیجه قطعاً جای تعجب نخواهد بود اگر این مکان زیبا را برای تفریح و گشت و گذار انتخاب کنید و انتخاب اول خود را برای گذراندن تعطیلات تور پوکت در نظر بگیرید.
اگر به پوکت سفر کردید برای گشت و گذار میان طبیعت زیبا و سواحل بکر این منطقه از تاکسی‌های موتوری استفاده کنید حتی می‌توانید آنها را کرایه کنید تا علاوه بر راحتی در حمل و نقل، در هزینه ها نیز صرفه جویی کرده باشید.

تجربه‌ی سفری حیرت انگیز با خرید تور جزیره پوکت

پوکت یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری در دنیا به حساب می‌آید. در خصوص این جزیره لازم است بدانید شاخص‌های جهانی امنیت در این شهر در رده ۱۲۵ دنیا قرار دارد. البته این شهر یعنی پوکت در معرض جرم‌های بسیار زیادی قرار دارد و جرم‌هایی مانند جیب بری، کیف قاپی، ماشین دزدی و غیره در این شهر آمار نسبتا بالایی دارد.
با تمامی این اوصاف طبق گزارش‌های به دست آمده، امنیت پیاده‌روی در روز در این شهر نسبتا بالا است. پوکت دارای اقلیم گرمسیری می‌باشد و آب و هوا آن نسبتا گرم، خنک و بارانی است. با حضور در این جزیره شاهد سه نوع آب و هوای متفاوت خواهید بود. خنک، گرم، باران‌های موسمی. شاید این سوال برایتان ایجاد شود که بهترین زمان برای سفر به پوکت چه زمانی است؟
بی‌اغراق بهترین زمان برای سفر به پوکت از ماه آذر تا فروردین می‌باشد. با حضور در این شهر در این زمان، شاهد رطوبت هوای معتدل و نسیم‌های خنک خواهید بود. همچنین دمای هوا در این منطقه بین ۲۴ تا ۳۲ درجه سانتیگراد می‌باشد و خبری از باران‌های موسمی نیز نخواهد بود.

آداب و رسوم و فرهنگ در پوکت

تقریباً تمامی ساکنین پوکت دارای دین بودایی هستند. به طور کلی دین در حال و هوای مردمان این شهر تاثیر بسیار زیادی گذاشته است. یکی از فرهنگ‌هایی که در این کشور همچنان حفظ شده است فرهنگ هنرهای نمایشی می‌باشد.
با توجه به اینکه چینی‌های بسیار زیادی در این منطقه سکنا دارند، سنت و فرهنگ‌های آنها نیز با مردمان بومی شهر پوکت در آمیخته است. در این شهر رستوران و معابد بسیار زیادی وجود دارد. یکی از بهترین فستیوال‌هایی که در این شهر برگزار می‌شود مربوط به فستیوال گیاهخواری چینی است که هر ساله برگزار می‌شود.
در پوکت یک سری کارهای ممنوعه وجود دارد که از نظر عرف انجام دادنشان صحیح نمی‌باشد. حتی در بعضی از مواقع انجام دادن این کارها می‌تواند خلاف قانون نیز باشد. جزیره پوکت از این قاعده مستثنا نیست و بهتر است تا به برخی از خط قرمزهای آن توجه ویژه داشته باشید. در ادامه به برخی از بایدها و نبایدهای این شهر زیبا و دوست داشتنی اشاره خواهیم کرد.
•    در سطح شهر به هیچ عنوان عریان نشوید.
•    به ماهی‌های رودخانه غذا ندهید.
•    با حیوانات محافظت شده عکس نگیرید.
•    فیل سواری نکنید.
•    صدف و یا مرجان جمع آوری نکنید.

 

 

تور پوکت نوید گشت

 

بایدها و نبایدها در جزیره پوکت

همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم آداب و رسوم مردمان پوکت با دین ارتباط بسیار تنگاتنگی است. خانواده در فرهنگ و آداب و رسوم مردمان این شهر نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. همچنین مردمان این شهر به خانواده سلطنتی احترام ویژه‌ای می‌گذارند.
در نتیجه اگر نسبت به خرید تور پوکت اقدام کردید به هیچ عنوان در خصوص خانواده سلطنتی حرف نزنید و به آنها بی‌احترامی نکنید. همچنین حرکات بدن در فرهنگ مردمان این شهر بسیار مهم می‌باشد. به عنوان مثال آنها سر را مهم‌ترین عضو بدن می‌دانند و معتقدند روح در سر افراد زندگی می‌کند. لمس کردن سر و یا ضربه زدن به آن را یک توهین بسیار بزرگ تلقی می‌کنند. علاوه بر مواردی که عنوان کردیم آداب و رسوم و فرهنگ‌های متفاوت دیگری نیز وجود دارد که شاید با مطالعه آنها نگرش خاص نسبت به فرهنگ مردمان این شهر پیدا کنید.

چگونگی خرید تور پوکت از آژانس هواپیمایی نوید گشت

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از طریق تلفن، وب سایت و یا به صورت حضوری اقدام نمایید تا به ابهامات خود در زمینه خرید تور پوکت پایان دهید.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر