×
تور پوکت را سر وقت بخرید

تور پوکت را سر وقت بخرید

اگر به دنبال آن هستید که در سفر به پوکت شاهد آب و هوای معتدل باشید پیشنهاد می‌کنیم در ماه آبان تا اردیبهشت به این مقصد دوست داشتنی سفر کنید. اگر در این زمان به پوکت سفر کنید و نسبت به خرید تور  جزیره پوکت اقدام نمایید می‌توانید از تفریحات آبی آن نظیر شنا، قایقرانی، غواصی و غیره استفاده نمایید.
موردی که باید بدانید آن است که قیمت خدمات گردشگری مانند هتل و انجام تفریحات آبی در این ماه‌ها افزایش پیدا خواهد کرد. اگر به دنبال سفری ارزان قیمت هستید پیشنهاد می‌کنیم از ۱۱ اردیبهشت دهم تا آبان نسبت به خرید تور پوکت اقدام نمایید.
در این زمان آب و هوای پوکت اندکی طوفانی است و تقاضا برای سفر به این منطقه کاهش پیدا می‌کند. به دلیل افت تقاضای گردشگران برای سفر به این جزیره دوست داشتنی، در ماه اردیبهشت‌ تا آبان قیمت این تور نیز کاهش پیدا خواهد کرد. اگر قصد شرکت در جشنواره و یا فستیوال‌های برگزار شده در این کشور را دارید پیشنهاد می‌کنیم از ۱۲ بهمن تا ۱۱ فروردین برای سفر به این مقصد دوست داشتنی اقدام نمایید.

برای خرید تور پوکت چه هزینه هایی در نظر گرفته می شود؟

سفارتخانه تایلند به صورت کلی دو نوع ویزای توریستی و تجاری را برای گردشگران خود در نظر گرفته است. برای اخذ هر کدام از این ویزاها باید مدارک و هزینه‌های متفاوتی را پرداخت نمایید.
برای اخذ ویزای توریستی کشور تایلند می‌توانید از طریق آژانس‌های مسافرتی معتبر اقدام کنید و یا خود شخصاً به سفارتخانه مورد نظر مراجعه نمایید. موردی که باید به آن توجه داشته باشید آن است که برای اخذ ویزا از سفارتخانه مورد نظر، حداقل ۳ روز کاری زمان احتیاج دارید و خود شخص درخواست کننده باید شخصا به سفارتخانه مورد نظر مراجعه نماید.
هزینه‌ای که هر آژانس مسافرتی برای اخذ ویزا دریافت می‌کند متفاوت است. اما به طور کلی لازم است بدانید اگر ویزای عادی بخواهید می‌توانید آن را یک هفته‌ای اخذ کنید و در صورتی که ویزای فوری بخواهید تا سه روز امکان اخذ آن وجود دارد.
همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم تور پوکت در قسمت جنوب شرقی قاره آسیا قرار دارد و با توجه به فاصله زیادی که با کشور ایران دارد بهترین راه برای سفر به این منطقه از طریق هواپیما است.
دو نوع تور برای سفر به پوکت وجود دارد که این دو نوع به شرح ذیل می‌باشد.

تور پوکت

مدت این نوع از تور معمولاً هفت شب و ۸ روزه می‌باشد و قیمت آن بین ۸ تا ۲۰ میلیون تومان است.

تور ترکیبی پوکت

مدت این تور اغلب ۶ تا ۷ شب می‌باشد و در شهرهایی مانند پاتایا، کوالالامپور، پوکت و جزیره فیفی اقامت خواهید داشت. هزینه آن نیز بین ۷ تا ۳۰ میلیون تومان می‌باشد.
موردی که باید بدانید این است که برای سفر به پوکت تنها یک شرکت هواپیمایی ایرانی وجود دارد و پرواز مستقیم دیگری برای سفر به این منطقه دوست داشتنی وجود نخواهد داشت. به هر حال برای سفر شخصی به این منطقه می‌توانید از دو راه اقدام کنید. یا توسط ایرلاین‌های خارجی خود را به این جزیره برسانید و یا ابتدا به شهر بانکوک سفر کنید و سپس خود را به پوکت برسانید.

 

 

تور پوکت

 

چگونه به پوکت باید سفر کنیم؟

جزیره پوکت دارای یک فرودگاه بین المللی می‌باشد. معمولاً مسافرانی که به کشور تایلند سفر می‌کنند به وسیله خرید بلیط هواپیمایی بانکوک، خودشان را به کشور تایلند می‌رساند. در نهایت به وسیله هواپیمایی بعد از یک توقف، به سمت جزیره پوکت پرواز خواهید کرد. 

آفرهای باور نکردنی نوید گشت

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به مسافران و گردشگران عزیز می‌باشد. معمولا آفر هایی که از سمت آژانس‌های هواپیمایی برای خرید تور در نظر گرفته می‌شود متفاوت است.
این آفرها با توجه به صلاحدید و نظر مدیریت آژانس هواپیمایی تعیین می‌گردد. با قاطعیت می‌توانیم عنوان کنیم آفرهای این آژانس هواپیمایی، در نوع خود بی‌نظیر می‌باشد. به طور کلی می‌توان اینگونه گفت، اگر به دنبال سفری بی‌دغه و بدون مشکل هستید از این آژانس هواپیما اقدام به خرید تور نمایید. چرا که سابقه و شیوه کار آژانس هواپیمایی در خدماتی که در طول سفر دریافت می‌کنید تاثیرگذار می‌باشد. به همین دلیل سعی کنید خرید خود را از آژانس‌های معتبر هواپیمایی انجام دهید تا در طول سفر دچار مشکل نشوید.
برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از طریق تلفن، وب سایت و یا به صورت حضوری اقدام کنید و به ابهامات خود در خصوص خرید این تور پایان دهید.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر