×
با تور پوکت به دل تایلند بزنید

با تور پوکت به دل تایلند بزنید

این شهر از استان‌های جنوبی کشور تایلند می‌باشد که بزرگترین جزیره در این کشور نیز به حساب می‌آید. بسیاری از افراد که به پوکت سفر کردند این جزیره را جزیره‌ای تمام و کمال برای مسافرت می‌دانند و معتقدند این جزیره تمام معیارهای مثبتی که یک مسافرت عالی باید به همراه داشته باشد را در خود جای داده است. اگر قصد خرید تور پوکت را دارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی را در خصوص این شهر زیبا و رویایی در اختیارتان قرار دهیم.

جاذبه های دیدنی پوکت

در ادامه به تعدادی از جاذبه ها که با خرید تور پوکت باید از آن دیدن کنید اشاره خواهیم کرد. 

معبد وات چالونگ

این معبد یکی از بزرگترین معابد در کشور تایلند می‌باشد. معبد وات چالونگ در دهه ۱۸۷۰ میلادی به دو تن از راهبان این کشور تقدیم شد. علت تقدیم این معبد به راهبان این موضوع بود که آنها به درمان کارگران مشغول بودند. برای بازدید از این معبد حتماً پوشش خود را رعایت کنید و به قوانین این کشور احترام بگذارید.

جزایر فی فی

این جزایر از معروف‌ترین جزیره‌ها در پوکت می‌باشد که به یکی از بهترین مکان‌های گردشگری در این شهر تبدیل شده است. اگر به پوکت سفر کردید برای بازدید از این جزیره هیچ تردیدی به خرج ندهید. چرا که این جزیره دارای دو بخش فی فی کوچک و فی فی بزرگ می‌باشد. فی فی کوچک هیچ سکنه‌ای ندارد اما یک غار بسیار زیبا در این جزیره وجود دارد که تماشای آن خالی از لطف نیست. البته این منطقه دارای سواحل مرجانی و طبیعت بسیار زیبایی نیز می‌باشد که با حضور در آنجا لحظاتی به یاد ماندنی را ثبت خواهید کرد.

پناهگاه فیل‌ها

به صورت کلی فیل‌ها حیوانات با اهمیتی در کل کشور تایلند هستند. در این کشور پناهگاه‌هایی وجود دارد که از این حیوانات عظیم الجثه به بهترین شیوه نگهداری می‌شود. اگر جزو افرادی هستید که به حیوانات و طبیعت علاقمند هستید سفر به این شهر زیبا را از دست ندهید. شاید برایتان جالب باشد بدانید در این مکان علاوه بر فیل‌های سالم از فیل‌های آسیب دیده نیز به بهترین نحو ممکن نگهداری می‌شود. با مراجعه به پناهگاه فیل‌ها می‌توانید لذت غذا دادن به این حیوانات عظیم الجثه را نیز تجربه کنید.
جزایر جیمز باند
 قطعاً با شنیدن نام این جزیره یاد فیلم‌های جیمز باند می‌افتید و خاطرات آن فیلم‌ها در ذهنتان تداعی می‌شود. نام این جزیره با فیلم جیمز باند بی راه نیست نام این جزیره از فیلم‌های جیمز باند گرفته شده است چرا که شخصیت اصلی این فیلم یعنی راجر مور به این شهر سفر کرده بود. علاوه بر زیبایی‌هایی که در این شهر وجود دارد غار بسیار زیبایی نیز در دل این جزیره نهفته است که به وسیله کاک و یا قایق‌های بادی می‌توانید از آن دیدن نمایید.

شهر قدیمی پوکت

اگر به پوکت سفر کردید حتماً از این شهر قدیمی دیدن کنید. بازدید آن را در اولویت‌های خود قرار دهید. شهر پوکت دارای دو بخش سنتی و مدرن می‌باشد که در بخش مدرن آن می‌توانید انواع تفریحات آبی و هیجان انگیز را تجربه نمایید. قسمت قدیمی این شهر  از هیاهوی روزمره به دور است و دارای محیطی آرامش بخش می‌باشد. با ورود به این شهر شاهد معماری قدیمی و رستوران‌های محلی کوچکی خواهید بود که با قرار گرفتن در آنها لحظات خوشی را برای خود به ارمغان خواهید آورد. به دلیل بافت قدیمی این شهر آن را شهر قدیمی پوکت می‌دانند.

 

تور پوکت نوید گشت

 

سواحل زیبای پوکت

شهر پوکت هر آن چیزی که شما برای یک گشت و گذار فوق العاده و سپری کردن تعطیلاتی بی‌نظیر احتیاج دارید را در خود دارد. در پوکت شاهد سواحل بی‌نظیری خواهید بود که با قرار گرفتن در آن آرامشی وصف نشدنی را تجربه خواهید کرد. البته لازم است بدانید سواحل در پوکت کم نیستند و سواحل بسیار زیادی در این شهر فوق العاده وجود دارد. اگر به پوکت سفر کردید حتماً از ساحل آزادی، ساحل کاتا، ساحل پاتونگ، ساحل کارون، ساحل ناری‌هارن و غیره دیدن کنید.

ساحل پاتونگ

این ساحل مهم‌ترین منطقه مسکونی در شهر پوکت می‌باشد. در این ساحل می‌توانید طیف متنوعی از فعالیت‌های آبی را تجربه کنید. با مراجعه به این ساحل یکی از ایده‌آل‌ترین نقاط دنیا برای تفریح را پیدا خواهید کرد و لحظات خوبی را سپری می‌کنید. ساحل کارون
این  ساحل طولانی‌ترین ساحل پوکت است و در خلیج غربی جزیره قرار گرفته است. این ساحل یکی از نقاط ایده‌آل برای موج سواری است و به اندازه‌ای طولانی می‌باشد که به هیچ عنوان احساس شلوغ بودن در آن را تجربه نخواهید کرد.

ساحل کاتا

کاتا یک ساحل بسیار دلپذیر می‌باشد که در یک فاصله کم از جنوب ساحل کارون قرار گرفته است ظاهر این ساحل بسیار خارق‌العاده است چرا که ماسه‌های سفید رنگ با آب‌های تمیز و شفاف منطقه خیره کننده را ایجاد کرده است.

خرید تور پوکت نوید گشت 1403

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای خلق لحظاتی به یاد ماندنی و خاطره انگیز تنها کافی است به این آژانس هواپیمایی مراجعه کنید و صفر تا صد خرید تور پوکت خود را به کارشناسان این مجموعه بسپارید و با خیالی راحت و آسوده تعطیلاتی بی‌نظیر را تجربه کنید.
در این مقاله سعی کردیم تعدادی از جزایر فوق العاده این شهر و جاذبه‌های گردشگری آن را معرفی کنیم اما در کل لازم است بدانید این شهر دارای جاذبه‌ها و سواحل بی‌نظیر دیگری نیز می‌باشد که در این مقاله فرصتی برای توضیح آن موجود نبود. به طور کلی بهتر است اینگونه بگوییم که با حضور در شهر پوکت متوجه زیبایی این منطقه خواهید شد. خود باید زیبایی آن را تماشا کنید و از آن لذت ببرید چرا که زیبایی این شهر در سخن نمی‌گنجد و لازم است تا خود شخصا نظاره‌گر آن باشید.


 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر