×
تور کرابی و تور فی فی یک ترکیب برنده!

تور کرابی و تور فی فی یک ترکیب برنده!

برای آنکه به کرابی سفر کنید تنها کافی است از پوکت که جزیره‌ای در کشور تایلند می‌باشد به وسیله قایق به این جزیره زیبا سفر داشته باشید. کرابی یکی از جذاب‌ترین مناطق در کشور تایلند است که در آنجا می‌توانید طیف بسیار وسیعی از ورزش‌های آبی را تجربه نمایید.
قطعاً با سفر به کرابی بدون تجربه غواصی سفری ناتمام خواهید داشت. چرا که این جزیره در میان آب‌های آبی و درخشان احاطه شده است که می‌توانید با حضور در آن از زیبایی این دریای بی‌نظیر لذت ببرید. اگرچه سالانه گردشگران بسیار زیادی به این منطقه سفر می‌کنند اما کرابی رازهای خود را دارد و با سفر به آن می‌توانید شما کاشف نخستین رازهای آن باشید.
به عنوان مثال سواحلی دست نخورده که به وسیله ماسه‌های گچی و گرم از شما استقبال می‌کنند و یا صخره‌های آهکی، قلعه‌ای شبیه به بهشت و غیره، مکان‌هایی هستند که با حضور در آن شاهد زیبایی غیر قابل وصفی خواهید بود.

با تور کرابی نوید گشت مد نظرت رو بچین!

اگر به دنبال آن هستید تا به وسیله یک بودجه محدود به کرابی سفر کنید این مقصد گزینه بسیار خوبی می‌باشد. چرا که در این جزیره می‌توانید با صرف هزینه بسیار اندک در یک اقامتگاه و یا هتل مناسب اقامت داشته باشید و از نوشیدنی و غذا و فعالیت‌های گردشگری آن نهایت لذت را کسب نمایید.
با تمامی این تفاسیر اگر به دنبال کاهش هزینه‌های خود هستید امکان‌پذیر است. چرا که راه‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد و می‌توانید با حضور در رستوران‌های معمولی‌تر و یا اجاره خودرو به جای استفاده از تاکسی، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی نمایید.

 

 

تور کرابی نوید گشت

 

 

جزیره کرابی در کجاست؟

کرابی یکی از شهرها در کشور تایلند می‌باشد و مساحتی معادل ۴۷۰۹ کیلومتر مربع دارد. این شهر از نظر جغرافیایی در جنوب کشور تایلند قرار دارد و مرکز آن شهر کرابی می‌باشد. وجود جزایر حیرت انگیز، سواحل آرامش بخش، کوهستان‌های دلربا و غیره تنها بخش کوچکی از جزیره کرابی است.
همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم برای رسیدن به کرابی راه‌های بسیار مختلفی وجود دارد. یکی از این راه‌ها سفر از پوکت و یا بانکوک به سمت کرابی می‌باشد. طی سال‌های اخیر طبیعت بکر و جذاب کرابی از عوامل اصلی جذب گردشگر در این منطقه به حساب آمده است.
اگر جزو افرادی هستید که از شلوغی شهر و یا استرس‌های روزانه خسته شده‌اید می‌توانید سفر و خرید تور کرابی را انتخاب نمایید. چرا که کرابی را یک شهر ماهیگیری و بندری می‌دانند که قدیمی‌ترین سکونتگاه مردم تایلند نیز بوده است. کرابی دارای غارها و صخره‌های بسیار زیادی می‌باشد که نقاشی‌های باستانی زیادی بر روی دیوارهای آن دیده می‌شود. اختلاف ساعت تهران با کرابی سه و نیم ساعت است و زبان رسمی مردمان آن تایلندی است.
نکته‌ای که در سفر به این کشور لازم است بدانید این است که برای سفر به تایلند لازم است تا نسبت به اخذ ویزای توریستی اقدام نمایید. این ویزا دارای اعتبار ۵۸ روزه می‌باشد و برای دریافت آن باید مدارکی را به سفارتخانه مورد نظر تحویل دهید. مدارکی مانند، ارائه بلیط رفت و برگشت به کشور تایلند، بیمه نامه مسافرتی، ووچر هتل، نامه تمکن مالی،  اصل پاسپورت با انقضای حداقل ۷ ماه، عکس پرسنلی، کپی شناسنامه و کارت ملی.
اگر در خصوص بهترین زمان برای سفر به کرابی سوال دارید باید گفت بهترین زمان برای سفر به این منطقه دوست داشتنی به وسیله شخص گردشگر تعیین می‌گردد. هر فرد باید با توجه به انتظاراتی که در طول سفر دارد و هدفی که از آن دارد نسبت به خرید تور کرابی اقدام نماید.
کرابی نیز مانند بسیاری از شهرهای کشور تایلند دارای آب و هوای گرمسیری می‌باشد. دمای هوا در این شهر ۲۷ درجه یا بالاتر می‌باشد. این شهر یعنی کرابی دارای دو فصل گرم و خشک، خنک و مرطوب است که باید به آن توجه داشته باشید. موردی که لازم است بدانید آن است که حتی در فصول گرم سال نیز باید در این شهر انتظار بارش باران را داشته باشید. هوای گرم و خشک این شهر از ماه مارس تا آوریل می‌باشد و هوای خنک نیز در ماه سپتامبر است. اگر بخواهید بر اساس آب و هوا بهترین زمان برای سفر به این منطقه دوست داشتنی را انتخاب کنید پیشنهاد می‌کنیم از ماه ژانویه تا ماه مارس را برای گشت و گذار و سفر انتخاب نمایید .توجه داشته باشید که گردشگری و هزینه هتل نیز در این ماه افزایش پیدا خواهد کرد.

برای خرید تور کرابی نوروز 1403 عجله کنید

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تور های آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. 
همانطور که ‌می‌دانید روند اخذ ویزا بسیار حوصله سر بر و کلافه کننده می‌باشد. کارشناسان خبره این مجموعه با بالاترین میزان تخصص در حوزه فروش تور و اخذ ویزا، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشند. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از طریق تلفن، وب سایت و یا به صورت حضوری اقدام نمایید. 


 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر