×
با تور کرابی لذت ببرید!

با تور کرابی لذت ببرید!

در نزدیکی آن قطعاً شاهد بیش از ۱۵۰ جزیره بزرگ و کوچک خواهید بود. اگر قصد سفر با هواپیما را به این جزیره زیبا دارید لازم است بدانید حدود ۸۰ دقیقه با هواپیما از کشور تایلند در راه خواهید بود. 
قطعاً امکاناتی که در کرابی وجود دارد به اندازه شهر پوکت پیشرفته نخواهد بود اما واقعیتی که وجود دارد آن است که کرابی دارای محیط خلوت‌تر و آرامش بخش‌تری می‌باشد و به همین دلیل است که توریست‌ها و مسافران بسیاری، سالانه به دنبال سفر به این منطقه زیبا و دوست داشتنی می‌باشند. از دلایل محبوبیت کرابی وجود سواحل زیبا، جزایر رنگارنگ و جنگل‌های سرسبز می‌باشد که همه این موارد در کنار یکدیگر فضایی بی‌نظیر و بکر را ایجاد کرده است.

کرابی جزیره ای ناشناخته در دل تایلند

قطعاً در سفر به تایلند نباید شانس استفاده از تفریحات این جزیره دوست داشتنی را از دست بدهید. اگر شما نیز قصد خرید تور کرابی نوید گشت را دارید قطعاً لازم است تا با جاذبه‌های دیدنی و مکان‌های تفریحی آن آشنایی داشته باشید تا بتوانید از تمامی آنها به بهترین نحو ممکن دیدن نمایید.
اگر تور کرابی را خریداری کردید حتماً از سواحل آونگ، فرانگ و ریلی دیدن نمایید و مطمئن باشید هیچ ساحلی را به زیبایی آنها پیدا نخواهید کرد. همچنین کرابی دارای جاذبه‌های دیدنی بسیاری نیز می‌باشد که از جمله این موارد می‌توان به استخر زمردین، آب گرم کلنگ، چشمه‌های آب گرم، جنگل‌های زیبا و غیره اشاره نمود. در این شهر نیز مانند شهرهای دیگر تایلند، معابد بسیار زیادی وجود دارد که جزو محبوب‌ترین مقاصد در میان گردشگران به حساب می‌آید.
از معروف‌ترین این معابد می‌توان به معبد واتکائو، غار ببر سفید، معبد سایتای و غیره اشاره نمود. اگر به خرید علاقمند هستید نیز باید بدانید در کرابی مراکز خرید و بازارهای سنتی بسیار زیادی وجود دارد که از معروف‌ترین آنها می‌توان به بازار ساحلی رایلی، بازار خیابانی واکینگ، تسکو لوتوس و غیره اشاره نمود.
البته توصیه می‌کنیم در کرابی خیلی به دنبال خرید نباشید و بیشتر زمان خود را به انجام تفریحات و گشت و گذار بپردازید. چرا که همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم کرابی مقصدی آرام و رویایی می‌باشد که افراد برای فرار از استرس‌های روزانه و مشغله‌های کاری به آن پناه می‌برند. در نتیجه در این مقصد به گشت و گذار بپردازید و اوقات خوش را در کنار خانواده و دوستان خود سپری نمایید.

 

 

تور کرابی

 

خرید تور کرابی با قیمتی ایده آل

اگر به دنبال خرید ارزان تور کرابی هستید بهتر است تورهای لحظه آخری این جزیره فوق العاده را خریداری نمایید. شاید این سوال برای شما ایجاد شود که قیمت تور این مقصد دوست داشتنی چه مقدار است؟
در پاسخ باید گفت قیمت این تور به عوامل بسیار زیادی وابسته است. عواملی مانند فصل مورد نظر برای سفر، مدت اقامت، نوع ایرلاین انتخابی و غیره. از طرفی باید توجه داشته باشید متغیر بودن قیمت ارز، از مواردی می‌باشد که نمی‌توان قیمت دقیق برای تور کرابی در نظر گرفت.
با تمامی این اوصاف بهتر است برای خرید این تور با آژانس‌های هواپیمایی در ارتباط باشید تا ابهامات شما در این زمینه به صورت کامل برطرف گردد. اما قبل از آن لازم است بدانید ارزان‌ترین زمان برای سفر به کرابی از اواسط خرداد ماه آغاز می‌شود و تا اواسط آبان ماه ادامه پیدا خواهد کرد. در واقع می‌توان اینگونه گفت که در این زمان فصل بارانی در این جزیره آغاز خواهد شد و به همین دلیل تعداد مسافران در آن به حداقل خواهد رسید. دقیقاً به همین دلیل هزینه سفر به این جزیره دوست داشتنی افت چشمگیری پیدا خواهد کرد.

فصل بهار 

در این فصل فستیوال‌های متفاوتی در کرابی برگزار می‌شود و گردشگران بسیار زیادی به این جزیره دوست داشتنی سفر می‌کنند. اگر به دنبال هیجان و حضور در میان گردشگران هستید، انتخاب این فصل بهترین گزینه برای سفر به کرابی می‌باشد.

فصل تابستان 

در فصل تابستان میزان آب و هوا در کرابی معتدل و گرم می‌باشد. این فصل را می‌توان زمانی ایده‌آل برای تفریح و گشت و گذار با حضور تعداد بسیار کمی از گردشگران در نظر گرفت. در نتیجه اگر به دنبال سفری به دور از هیاهو و شلوغی هستید این ماه زمان بسیار مناسبی برای سفر به کرابی می‌باشد.

فصل پاییز

در فصل پاییز میانگین دما بین ۳۰ تا ۳۲ درجه سانتیگراد می‌باشد و به دلیل وجود مقدار بسیار زیادی رطوبت، عده‌ای از افراد احساس خوبی را در این زمان حس خواهند کرد. این فصل نیز برای گردشگری بسیار خلوت و ایده‌آل می‌باشد.

فصل زمستان

در این فصل دمای هوا بین ۳۰ تا ۳۵ درجه سانتیگراد می‌باشد و هوا بسیار دلپذیر خواهد بود. هزینه اقامت و گشت و گذار به طبع در این زمان نسبت به سایر فصول افزایش پیدا خواهد کرد.

نوید گشت همراه همیشگی شما

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این تور و خرید آن می‌توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید. شیوه برقراری ارتباط با کارشناسان این مجموعه می‌تواند از طریق تلفن وب سایت و یا به صورت حضوری انجام پذیرد.


 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر