×
تور کرابی را به موقع بخرید

تور کرابی را به موقع بخرید

حضور در این شهر زیبا همانند قدم زدن بر روی کارت پستال می‌باشد که آن را با بالاترین کیفیت ممکن نظاره‌گرمی باشید. جزیره کرابی را به غروب‌های خیره کننده و طوفان‌های تندری شکوهمندش می‌شناسند. با خیال آسوده از نوشیدنی‌های نارگیلی استفاده کنید و در سواحل زرد و نارنجی بنشینید و از غروب آفتاب لذت ببرید.
اگر در سفر به این جزیره آرامش و سکون آن زمین گیرتان نکرد می‌توانید از کلبه و یا هتل خود خارج شوید و در دنیایی از تفریحات بی‌نظیر و بهشتی سرگرم کننده لحظاتی خیره کننده را تجربه کنید. صخره نوردی و یا غواصی در این جزیره خیره کننده می‌تواند باعث هیجان و ثبت لحظات بی‌نظیر شود.

کرابی کجاست؟

جزیره کرابی مانند سایر شهرها در کشور تایلند دارای آب و هوای گرمی می‌باشد. به طور کلی کرابی دارای دو قسمت خنک، مرطوب و گرم، خشک می‌باشد و ندرت پیش می‌آید که دمای هوا در آن به پایین تر از ۲۷ درجه سانتیگراد برسد. اگر به دنبال تجربه فصل خشک در این شهر هستید پیشنهاد می‌کنیم در ماه مارس و آپریل به این جزیره دیدنی سفر کنید. چرا که میانگین دمای آن به ۳۷ درجه سانتیگراد خواهد رسید. البته منظور از گرم و خشک بودن این نیست که در این فصل در این شهر شاهد باران نخواهید بود چرا که معمولاً بادهای موسمی در این جزیره جریان دارد. اگر به دنبال تجربه آب و هوای خنک در این جزیره هستید پیشنهاد می‌کنیم ماه سپتامبر و اکتبر را انتخاب کنید و در این فصل نسبت به خرید تور کرابی اقدام نمایید. برای عده‌ای از افراد این سوال پیش می‌آید که بهترین زمان برای سفر به کرابی و خرید تور کرابی چه زمانی است؟
 در پاسخ باید گفت بهترین زمان برای خرید توی کرابی ماه ژانویه تا ماه مارس می‌باشد. البته به این مورد هم توجه داشته باشید که در این ماه ها گردشگران بسیار زیادی به این شهر سفر می‌کنند و به طبع قیمت هتل و خدماتی که ارائه می‌شود نسبت به سایر ماه‌ها بالاتر است.
 به طور کلی می‌توان اینگونه گفت که اگر به دنبال تجربه بی‌نظیر و آرامش بخش در این شهر هستید پیشنهاد می‌کنیم ماه‌هایی به غیر از ماه‌های عنوان شده را برای سفر انتخاب کنید تا  شاهد آرامشی بی‌نظیر و غیر قابل وصف باشید. کرابی را جزوی از ناحیه جنوب تایلند می‌دانند. با حضور در این جزیره زیبا شاهد جاذبه‌های فوق العاده ای خواهید بود که از تماشای هیچ کدام از آنها سیر نخواهید شد.

 

 

خرید تور کرابی نوید گشت

 

 

جاذبه های دیدنی کرابی

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم کرابی مملو از جاذبه‌های دیدنی زیادی می‌باشد که با حضور در هر کدام از آنها لحظات خاطره انگیزی را تجربه خواهید کرد. در ادامه به تعدادی از جاذبه‌های این شهر دیدنی اشاره می‌کنیم.

استخر زمردین

از جاذبه‌های دیدنی شهر کرابی به حساب می‌آید که با فضای منحصر به فرد و طبیعتی بکر منطقه اعجاب انگیز را خلق کرده است. اگر به کرابی سفر کردید به هیچ عنوان بازدید از سواحل بکر آن را از دست ندهید. این ساحل زیبا و شگفت انگیز در دنیایی آرام و به دور از دغدغه قرار گرفته است. برای رفتن به این جزیره زیبا باید به وسیله قایق اقدام نمایید. از جاذبه‌های فوق العاده این جزیره می‌توان به شن های زرد و آب‌های شفاف آن اشاره نمود.

کوه هونگ

این کوه یکی از جاذبه‌های دیدنی دیگر کرابی است که در آن می‌توانید شن‌های طلایی را نظاره‌گر باشید و به تماشای امواج دریا بنشینید. با قرارگیری در این کوه قطعاً از استرس‌های روزمره به دور خواهید بود و می‌توانید لحظاتی آرامش بخش را تجربه کنید. 

پارک جنگلی تانگ تی او 

بسیاری از گیاهان و حیوانات بکر و بی‌نظیر در این قسمت از جزیره وجود دارند. اهالی شهر کرابی این پارک را بسیار الهام بخش می‌دانند. همچنین حوضچه آب گرمی در وسط این پارک وجود دارد که به طور طبیعی از آن آب گرم و کاملاً زلال استخراج می‌شود. می‌توانید با حضور در این حوضچه تجربه شنا در آب‌های گرم و زلال این جزیره را تجربه نمایید و لحظاتی به دور از هیاهو را داشته باشید.

غار وات تام سوا

یکی از شگفتی‌های این جزیره زیبا و بکر غار وات تام سوا می‌باشد. این غار در درون جنگل قرار گرفته است و درون آن راهبان بسیار زیادی زندگی می‌کنند. طبق افسانه‌هایی که وجود دارد در روزگارهای قدیم ببری در داخل این غار زندگی می‌کرد و نام این معبد نیز از نام آن ببر الهام گرفته شده است. اگر قصد رفتن به این غار و بازدید از آن را دارید باید بدانید برای دیدن رد پای بودا لازم است تا ۱۲۳۷ پله را در این غار طی نمایید. قطعاً کار راحتی نیست اما این کار ارزش انجام را دارد. چرا که هنگامی که به بالای غار می‌رسید می‌توانید نمایی ۳۶۰ درجه از دریای آندامان را شاهد باشید از تماشای آن لذت ببرید.
همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم تنها تعدادی اندک از جاذبه‌های این شهر دیدنی را عنوان کردیم. برای ثبت لحظاتی به یاد ماندنی توصیه می‌کنیم حتماً نسبت به خرید تور کرابی اقدام نمایید و خرید تور تایلند را به زمانی دیگر موکول کنید. 

خرید تور کرابی از نوید گشت

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیایی و اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. اگر در خصوص این تور ابهاماتی دارید می‌توانید با این آژانس تماس بگیرید و یا از طریق راه‌های ارتباطی دیگر با این مجموعه تماس برقرار کنید تا ابهامات شما در این خصوص به طور کامل برطرف گردد.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر