×
با تور کرابی به دل بهشت روی زمین سفر کنید

با تور کرابی به دل بهشت روی زمین سفر کنید

شاید برایتان جالب باشد بدانید در نزدیکی این شهر، بیش از ۱۵۰ جزیره کوچک و بزرگ قرار گرفته است. شهر کرابی حدود ۸۰ دقیقه به وسیله هواپیما از پایتخت کشور تایلند یعنی شهر بانکوک فاصله دارد. قطعاً امکانات شهر کرابی به اندازه شهر بانکوک یعنی پایتخت تایلند نیست. لازم است بدانید که کرابی دارای محیط خلوت‌تر و آرام‌تری نسبت به شهر بانکوک می‌باشد و عده بسیاری از گردشگران معتقدند که زیبایی این شهر بسیار زیادتر از شهرهای دیگر تایلند است. مساحت کرابی ۴۷۰۹ کیلومتر مربع می‌باشد و حدود ۴۷۰ هزار نفر جمعیت دارد. از دلایل محبوبیت فوق العاده این شهر می‌توان به سواحل زیبا جزایر فوق العاده و جنگل‌های سرسبز آن اشاره کرد.

کرابی کجاست؟

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم شهر کرابی در ساحل دریای آندامان و یکی از شهرهای خوش آب و هوا در کشور تایلند به حساب می‌آید و یکی از دلایل جذابیت این شهر برای توریستان، طبیعت بکر و دست نخورده این منطقه می‌باشد. به طور کلی می‌توان گفت اگر اهل طبیعت و گشتن مکان‌های دنج و خلوت هستید و از هیاهو فراری می‌باشید سفر به این منطقه یکی از رویاهای شما را محقق می‌سازد. قطعاً در هنگام قدم زدن در ساحل شنی این منطقه و نشستن در کنار آب‌های شفاف آن به اوج آرامش خواهید رسید. آرامش در این منطقه به حدی می‌باشد که گویی تنها شما در این کره خاکی زندگی می‌کنید .
توجه داشته باشید شهر کرابی برای افرادی که به خلوتی و دور از هیاهو بودن علاقمند نیستند نیز جذاب می‌باشد. این افراد می‌توانند هم از ساحل خلوت و بکر این شهر استفاده کنند و هم از جاذبه‌های دیدنی درون شهر لذت ببرند و در کافه‌ها و فروشگاه‌های آن اوقات خوش را سپری نمایند. اگر بخواهیم نامی برای شهر کرابی در نظر بگیریم می‌توانیم آن را شهری برای عاشقان طبیعت و مدیتیشن معرفی نمود.
کرابی یک شهر ماهیگیری است که آن را قدیمی‌ترین سکونتگاه برای مردم تایلند می‌شناسد. همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم این شهر در جنوب دریای آندامان قرار گرفته است. اگر به این شهر سفر کنید بر روی دیواره‌های آن می‌توانید نقش نشانه‌هایی از نقاشی‌های باستانی را رویت کنید که این نقاشی‌ها مربوط به دوران باستان می‌باشد.
 سفال‌ها و نقاشی‌هایی که در این شهر وجود دارد مرتبط به ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح می‌باشد. شهر کرابی سه و نیم ساعت با تهران اختلاف ساعت دارد و ساعت آن جلوتر است. ربان رسمی مردم کرابی تایلندی است و واحد پول آنها بات می‌باشد. این شهر دارای یک فرودگاه بین المللی با نام فرودگاه کرابی است. با توجه به توریستی بودن شهر کرابی در این شهر می‌توانید محل‌های اقامت زیادی را پیدا کنید به طور کلی باید گفت هزینه تور کرابی زیاد نیست و با توجه به خدماتی که در طول سفر دریافت می‌کنید این هزینه‌ها متفاوت می‌باشد.

 

 

تور کرابی نوید گشت

 

 

بهترین زمان برای خرید تور کرابی

شهر کرابی نیز مانند خیلی از مناطق دیگر تایلند دارای آب و هوای گرمسیری می‌باشد. میانگین دما در این شهر، ۲۷ درجه یا بالاتر است و دارای دو فصل خنک و مرطوب، گرم و خشک می‌باشد. حتی در فصول گرم سال نیز انتظار بارش باران را در این شهر داشته باشید. هوای گرم و خشک در ماه مارس و آپریل و هوای خنک آن در ماه سپتامبر تا اکتبر می‌باشد. می‌توان گفت بهترین زمان سفر به این شهر با توجه به آب و هوای آن از ماه ژانویه تا ماه مارس می‌باشد. در نتیجه در این ماه‌ها با ازدحام گردشگر روبرو خواهید بود و طبیعتاً قیمت هتل و رفت و آمد در این ماه‌ها نسبت به ماه‌های دیگر سال بالاتر می‌باشد. همچنین ماه می تا اکتبر به دلیل بارش بسیار زیاد نیز زمان مناسبی برای سفر به این منطقه نیست.

مدارک مورد نیاز برای سفر به کرابی

مدارک مورد نیاز برای سفر به شهر تایلند به شرح ذیل می‌باشد:
گذرنامه با اعتبار حداقل ۷ ماه، مشخصات کامل مسافر به همراه یک قطعه عکس سه در چهار، کپی کارت ملی، کپی شناسنامه، به همراه پرینت گردش یک ماهه با مانده حساب ۱۵۰ میلیون ریال.

خرید تور کرابی نوید گشت

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده انواع تورهای اروپایی و آسیایی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای خرید انواع تور علی الخصوص تور کرابی می‌توانید با این آژانس در ارتباط باشید و از کارشناسان خبره این مجموعه کمک بگیرید. در صورتی که خرید تور خود را از این مجموعه انجام دهید تنها دغدغه شما مراجعه به فرودگاه برای سفر می‌باشد. چرا که صفر تا صد کارها به وسیله این آژانس برای شما انجام خواهد شد و مشکلاتی در طول خرید تور نخواهید داشت. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه و رفع ابهامات خود می‌توانید از طریق وب سایت، تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به این آژانس هواپیمایی مراجعه کنید. نکته‌ای که باید بدانید این است که کیفیت یک تور وابسته به آژانس مسافرتی می‌باشد که شما از آن نسبت به خرید تور اقدام کرده‌‌اید. در نتیجه سعی کنید خرید خود را از مجموعه‌های معتبر و با تجربه انجام دهید.
 

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر