×
بهترین زمان برای خرید تور کرابی نوروز

بهترین زمان برای خرید تور کرابی نوروز

آب و هوای شهر کرابی گرم سیری است و این به این معناست که در تمامی سال، آب و هوای گرم وجود دارد و معمولاً دمای هوا در آن از ۲۷ درجه سانتیگراد به پایین‌تر نزول پیدا نخواهد کرد. آب و هوا در این شهر شامل دو فصل می‌شود. خشک و بارانی. در واقع می‌توان این چنین گفت که میزان بارش باران می‌تواند بهترین زمان برای سفر به این مقصد دوست داشتنی و خرید تور کرابی را مشخص نماید. ماه‌های می و نوامبر بارانی هستند و به همین دلیل است که بهترین زمان برای سفر به کرابی ماه‌های نوامبر تا مارس معرفی شده‌اند.
البته لازم است به این مورد توجه داشته باشید که در فصل بارانی سال، تور کرابی بسیار ارزان‌تر از سایر فصول می‌باشد. در این زمان می‌توانید به دور از هیاهو سفری آرامش بخش را تجربه نمایید.

بهترین مقاصد گردشگری تایلند

بی شک کرابی محبوب‌ترین مقصد در کشور تایلند به حساب می‌آید. جزیره فی فی در شهر کرابی قرار دارد. این جزیره از نظر زیبایی زبانزد می‌باشد. اگر به کرابی سفر کردید حتماً از خلیج مایا و یا چشم اندازهای این جزیره زیبا دیدن کنید تا به جذابیت این منطقه دوست داشتنی پی ببرید. همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم از مهمترین جاذبه‌های گردشگری کشور تایلند سواحل شنی و طولانی شهر کرابی می‌باشد. آب دریای این منطقه به حدی زیبا و شفاف است که هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. قطعاً با تماشای این آب زلال و حضور در یک ساحل بکر، تجربه دست نیافتنی را کسب خواهید کرد. اگر تور این شهر را خریداری کردید حتماً از جاذبه‌های گردشگری که در ادامه عنوان خواهیم کرد دیدن کنید.
•    ویو بی‌نظیر دریا.
•    طبیعت جنگل.
•    چشم انداز فی فی و مایا.
•    جزایر آرام و خلوت کلونا.
•    تفریحات هیجان انگیز آبی.
•    تماشای زندگی مردمان این منطقه.
•    بازدید از حیات وحش کرابی.

جاذبه های دیدنی کرابی

در ادامه به تعدادی از جاذبه های دیدنی این مقصد فوق العاده اشاره خواهیم کرد. 

استخر زمردین

این استخر یکی از جاذبه‌های دیدنی شهر کرابی است که با حضور در آن فضای منحصر به فردی را تجربه خواهید کرد. با حضور در طبیعت بکر این منطقه می‌توانید شاهد گونه‌های عجیب جانوری و گیاهی باشید.

سواحل ریلی

اگر در سفر به کرابی به دنبال سواحلی رویایی هستید به هیچ وجه بازدید از این ساحل بکر را از دست ندهید. این ساحل در یک منطقه به دور از هیاهو قرار گرفته است. مکانی که وسیله صخره‌ها احاطه شده است و برای دسترسی به آن تنها باید به وسیله قایق اقدام نمایید. از ویژگی‌های فوق العاده این ساحل زیبا می‌توان به صخره‌های آهکی، آب‌های شفاف و چشم اندازهای بی‌نظیر آن اشاره نمود. در این ساحل شاهد هیچگونه جاده‌ای نخواهید بود و تنها می‌توانید از مسیر پیاده‌روی و یا به وسیله قایق به این ساحل زیبا دسترسی داشته باشید.

موزه کلانگ توم

این موزه یکی از قدیمی‌ترین جاذبه‌های تاریخی شهر کرابی است. با حضور در این موزه می‌توانید شاهد آیین‌های دینی، وسایل برنزی، پیکره‌های سنگی و موارد مربوط به آداب و رسوم مردمان این شهر باشید. قدمت بنای این معبد مربوط به ۵۰۰۰ سال پیش می‌باشد.

کوه هونگ

این جزیره یکی از جاذبه‌های دیدنی در شهر کرابی است. اگر به این جزیره سفر کردید تنها چند دقیقه بر روی شن‌های طلایی آن بنشینید و به تماشای امواج دریای زلال مشغول شوید. با انجام این کاغذ از تمام روزمرگی‌ها و استرس‌های روزانه فاصله خواهید گرفت. با حضور در این جزیره می‌توانید از کایاک سواری، قایق سواری، غواصی، حمام آفتاب و تفریحات آبی دیگر نیز استفاده نمایید.
در این مقاله تنها تعدادی اندک از جاذبه‌های این شهر رویایی را عنوان کردیم. چرا که مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری در این شهر بسیار زیاد می‌باشند و عنوان کردن تمامی این موارد اندکی زمانبر و به دور از حوصله است.

 

 

تور کرابی نوید گشت

 

تور کرابی را از آژانس هواپیمایی نوید گشت خریداری کنید

آژانس هواپیمایی نوید گشت برگزار کننده تورهای آسیای اروپایی با بالاترین سطح و کیفیت ممکن آماده خدمت رسانی به گردشگران عزیز می‌باشد. برای آنکه اندکی از فضای شهر خود به دور باشید و از استرس‌های روزانه فاصله بگیرید پیشنهاد ما به شما خرید تور کرابی می‌باشد. لازم است توجه داشته باشید انتخاب آژانس هواپیمایی در کیفیت خدماتی که در طول سفر دریافت می‌کنید بسیار تاثیرگذار است. در نتیجه برای خرید این تور سعی کنید از آژانس‌های معتبر و با تجربه اقدام کنید تا سفری خاطره انگیز و به دور از دغدغه را تجربه کنید.

نوشتن یک نظر

با ثبت نظر در این فرم شما شرایط حریم خصوصی و قوانین را خوانده و می پذیرید
افزودن نظر